-
Badania internetu Gemius/PBI X 2023
Gemius i PBI opublikowały najnowsze zestawienia podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W październiku liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,2 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Październikowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród ...
-
Najczęściej cytowane media X 2023. TVN24 na czele
TVN24, RMF FM oraz Rzeczpospolita znalazły się na podium październikowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w październiku 2023 roku stacja TVN24 była cytowana ponad 4,9 tys. razy, RMF FM - ponad 4,4 tys. razy, a Rzeczpospolita ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2023
Gemius i PBI opublikowały najnowsze zestawienia podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W listopadzie liczba internautów wyniosła 29,6 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,6 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Listopadowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2023. TVN24 znów liderem
TVN24, Gazeta Wyborcza oraz RMF FM znalazły się na podium listopadowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w listopadzie 2023 roku stacja TVN24 była cytowana ponad 4,6 tys. razy, Gazeta Wyborcza - ponad 3,7 tys. razy, a RMF FM - ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2023
Gemius i PBI opublikowały najnowsze zestawienia podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W grudniu liczba internautów wyniosła 29,6 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,3 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Grudniowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców stron i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
Jest już najnowsza odsłona badania gemiusAdReal - opracowania, które rzuca światło na rynek reklamy w trzech ważnych mediach: w internecie, telewizji i radio. Najświeższe doniesienia dotyczą grudnia 2023 r. Wynika z nich m.in., że marką, która nie dawała o sobie zapomnieć, inwestując w reklamę niemały budżet, był Media Expert. Z tego tekstu ...
-
Najczęściej cytowane media 2023. Rzeczpospolita liderem
Rzeczpospolita, TVN24 i Wirtualna Polska znalazły się na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Rzeczpospolitą zacytowano w ubiegłym roku łącznie 33,9 tys. razy. Informacje TVN24 podawano w innych mediach przeszło 33 tys. razy. Wirtualna Polska cytowana była ponad 32 ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2024
Gemius i PBI opublikowały najnowsze zestawienia podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W styczniu 2024 liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,6 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Styczniowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2024
Gemius i PBI opublikowały najnowsze zestawienia podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W lutym liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,6 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Lutowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców stron i ...
-
Najczęściej cytowane media II 2024. TVN24, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza na podium
TVN24, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza - tak wygląda podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w lutym 2024 roku, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Stację TVN24 cytowano w lutym 2024 roku blisko 3,8 tys. razy. Pozycje lidera telewizja ta zawdzięcza m.in. rozmowie Moniki Olejnik z Borysem Budką, ministrem aktywów ...
-
Badania internetu Gemius/PBI III 2024
Gemius i PBI opublikowały najnowsze zestawienia podsumowujące badania internetu w ramach projektu Mediapanel. W marcu liczba internautów wyniosła 29,6 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,5 mln osób. WYDAWCY - INTERNET Wszystkie urządzenia Marcowe wyniki badania Mediapanel bez zmian na miejscu lidera, gdzie wśród wydawców stron i ...
-
Najczęściej cytowane media III 2024. TVN24 wciąż liderem
TVN24 wciąż jest liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). W marcu 2024 na kolejnych miejscach podium Gazeta Wyborcza i Wirtualna Polska. Stację TVN24 cytowano w marcu 2024 roku 4,2 tys. razy. Redakcja swoją pozycję zawdzięcza m.in. rozmowie z Izabelą Leszczyną, ministrą zdrowia, ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
Agencja KaMODUS opracowała raport roczny "Kosmetyki w mediach 2007", porównujący aktywności medialną firm kosmetycznych na łamach najważniejszych konsumenckich czasopism kolorowych od stycznia do grudnia 2007 r. Analiza „Kosmetyki w mediach” przynosi bogaty zestaw danych o największych i najmniejszych podmiotach rynku kosmetycznego w Polsce, ...
-
Branża PR w mediach V 2008
W majowym raporcie wizerunkowym branży PR przygotowanym przez wortal PRoto wyodrębniono nowe tematy, którym media poświęciły szczególną uwagę. Jest to m.in. temat zagranicznego PR-u politycznego, w zakres którego weszły materiały i analizy działań PR zagranicznych polityków (25 publikacji). Wyodrębniono też tematykę relacji inwestorskich, którym ...
-
Dzienniki telewizyjne XII 2008
W grudniu twórcy serwisów informacyjnych najczęściej sięgali po tematy związane z polityką. Dziennikarze zastanawiali się m.in. nad szansami Radosława Sikorskiego w staraniach o fotel szefa NATO, komentowali częste weta prezydenta, z wielką wnikliwością przyglądali się pracom sejmu nad ustawą medialną. Dość często przywoływali temat ...
-
Rynek kredytów hipotecznych VII 2010
Lipcowe dane na temat oferty kredytów hipotecznych przynoszą dobre informacje dla osób zainteresowanych zadłużeniem się w złotych. Przeciętna (mediana) marża kredytu na kwotę 300 tys. zł (25% wkładu własnego) spadła bowiem do poziomu 1,88%. Jak podaje wspólny raport portalu Szybko.pl i Expandera, jest to najniższa wartość od grudnia 2008 r. kiedy ...
-
Projektory NEC z serii M
NEC Display Solutions wprowadził na rynek nową serię projektorów multimedialnych. Seria M (M jak: Multi-media / Multi-purpose), oferuje wiele zautomatyzowanych funkcji oraz rozwiązania oszczędzające energię. Funkcje ECO, takie jak 75% AV Mute oraz pierwszy na świecie automatycznie uruchamiany tryb pracy ECO, pozwalają obniżyć koszty użytkowania ...
-
Ubezpieczenie zdrowotne MediKomfort w Polbank EFG
Polbank EFG wprowadza do oferty ubezpieczenie zdrowotne MediKomfort. Pięć różnych pakietów medycznych umożliwia klientom banku dostęp do lekarzy specjalistów w blisko 650 prywatnych przychodniach, ulokowanych w 226 miejscowościach na terenie całego kraju. Najtańszy pakiet kosztuje 25 zł i zapewnia nielimitowany dostęp do sześciu najczęściej ...
-
Reklama w Internecie 2010
Kolejny rok przyniósł kolejny rekord wydatków na reklamę w Internecie. Branża przyzwyczaiła już do tego, że bez względu na okoliczności - spowolnienie gospodarcze czy wręcz kryzys - nie zwalnia tempa i rośnie, przejmując budżety z tradycyjnych mediów. Po 2010 roku Internet mógł więc tradycyjnie odtrąbić kolejny sukces. Tym razem reklamodawcy ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2011
W czerwcu 2011 roku media najczęściej cytowały Rzeczpospolitą (852) i Gazetę Wyborczą (656). Na kolejnym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych tytułów znalazł się Dziennik Gazeta Prawna (365) - informuje Instytut Monitorowania Mediów. Supozycje, śledztwa, plotki i skandale to kategorie tematyczne chętnie podchwytywane przez media w czerwcu. I ...
-
Media a polska prezydencja w UE
Na podstawie liczby doniesień medialnych można wnioskować, że społeczny poziom wiedzy na temat polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej powinien być wysoki. Przeciętnie w lipcu 2011 roku statystyczny Polak miał szansę zetknąć się z informacją na temat prezydencji aż 821 razy - podała agencja informacyjna "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ...
-
Dzienniki ogólnopolskie a sondaże wyborcze
Firma NEWTON Media Sp. z o.o. zbadała, jak w ciągu minionych dwóch tygodni czołowe dzienniki ogólnopolskie pisały na temat sondaży przedwyborczych. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w wybranych mediach od 1 do 23 września bieżącego roku. W sumie odszukano 149 publikacji spełniających kryteria wyszukiwania. Najczęściej ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2011
W sierpniu 2011 roku za najbardziej opiniotwórcze media w Polsce można było uznać Rzeczpospolitą (704) i Gazetę Wyborczą (520). Na kolejnym miejscu wśród najczęściej cytowanych znalazła się TVN24 (281) - informuje Instytut Monitorowania Mediów. Domniemania w sprawie śmierci Andrzeja Leppera miały wpływ na wyniki cytowań TVPInfo oraz TOK FM, ...
-
Wyniki wyborów w social media
W mediach społecznościowych tematy polityczne często wywołują burzliwe dyskusje. Tym razem nie było inaczej. 15 tysięcy komentarzy w pierwsze trzy dni po wyborach - Kompas Social Media zbadał zainteresowanie internautów sytuacją tuż po ogłoszeniu wyników głosowania. Internauci ujawniali swoje polityczne preferencje, agitowali, dyskutowali, kłócili ...
-
Wigilijny karp w polskim Internecie
Karp pojawia się w Polsce tylko raz do roku, ale za to w dwóch odsłonach. Jako tradycyjna potrawa na wigilijnym stole oraz jako temat społeczny. Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów zbadał skalę i charakter dyskusji na temat karpia w polskim Internecie. Co jest dla nas ważniejsze? Dobro karpia czy tańsza ryba? Poszukiwanie ...
-
Internet a elektrownie atomowe w Polsce
Jedyny ratunek przed brakiem prądu w Polsce czy prosta droga do katastrofy? Krok w stronę nowoczesności czy inwestycja w relikt przeszłości? Pytań dotyczących elektrowni jądrowych jest mnóstwo, odpowiedzi jeszcze więcej, a najczęstszą jest: niech budują, ale nie u nas - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu ...
-
Marketerzy a reklama online
Co dla marketerów jest najważniejsze w reklamie on-line? Liczba kliknięć, interakcja z użytkownikami, czy może kluczowym elementem jest zasięg? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizował projekt, w którym badaniu poddane zostały trzy typy reklamy online: "standard banner", "rich-media" oraz "rich-media z wideo". Grono firm ...
-
Internauci a ACTA, SOPA i PIPA
Cztery dni z ACTA w Polsce w liczbach: 11 tysięcy materiałów w sieci, po tysiąc ogólnodostępnych wpisów na Facebooku i Twitterze. Ponad tysiąc razy opublikowane hasło "Stop ACTA" kontra kilkadziesiąt informacji o Catonymous. @Palikot_Janusz proszony o pomoc, dziesiątki pytań "A co to jest ACTA?". Masowa histeria czy pospolite ruszenie w Internecie ...
-
Polscy internauci o miłości
600 tysięcy - tyle razy w Internecie pojawiły się słowa "kocham Cię" w 2011 roku. Który miesiąc sprzyja wyznaniom miłosnym, kiedy zaś przyznajemy się do tęsknoty? Kobiety czy mężczyźni - kto częściej szuka wsparcia w sieci w przypadku problemów sercowych? - te i inne kwestie związane z wyrażaniem uczuć przez internautów wyjaśnia raport Instytutu ...
-
Media a agencje ratingowe
W ostatnich dwóch kwartałach tematyka ratingów kredytowych osiągnęła szczyty. Pisze się o nich ponad dwukrotnie częściej niż wcześniej. Agencje zyskują dzięki temu jeszcze większą siłę przebicia. Eksperci starają się kontestować ich wpływ na rynek, ale media wręcz zakochały się w tego typu ocenach - wynika z raportu "PRESS-SERVICE Monitoring ...
-
Kadra zarządzająca w social media III 2012
Powołanie Grażyny Piotrowskiej-Oliwy na stanowisko prezesa PGNiG było według raportu Instytutu Monitorowania Mediów najlepiej wyeksponowanym medialnie wydarzeniem dotyczącym szefów największych polskich firm. Piotrowska-Oliwa wyprzedziła wszystkich mężczyzn i stanęła na czele zarówno spółki gazowniczej, jak i rankingu najczęściej prezentowanych i ...
-
Kadra zarządzająca w social media IV 2012
Wypowiedź Andrzeja Klesyka na temat poziomu edukacji na uczelniach wyższych była według raportu Instytutu Monitorowania Mediów najlepiej wyeksponowanym medialnie wydarzeniem dotyczącym szefów największych polskich firm w ostatnich tygodniach. „Polskie uczelnie to fabryki bezrobotnych” - ocenił szef PZU i tą opinią wywołał żywą dyskusję na temat ...
-
Polski Internet a sport
Polacy mają mistrzostwo w piłce nożnej, drugie miejsce w pływaniu i brąz w siatkówce. Koszykówka poza podium. Przynajmniej w rankingu najczęściej komentowanych sportów przez polskich internautów. W maju o piłce nożnej napisano ponad sto tysięcy razy, ale wbrew pozorom, nie były to jedynie publikacje związane z EURO 2012. Okazuje się, że EURO to ...
Tematy: internet, monitoring mediów, internauci, sport, Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, Polacy -
Facebook a zarabianie i wydawanie pieniędzy
Zarobki to fascynujący i szeroko dyskutowany temat - o ile są to zarobki kogoś innego, z reguły od razu uznawane za zbyt wysokie i niezasłużone. O swoich zarobkach internauci rozmawiają niewiele, mimo gwarancji anonimowości w sieci. Jak twierdzą, dyskrecję w tej sprawie zachowują także w życiu. Z zapałem za to deklarują, że zarabiają za mało, ...
-
Polscy internauci a zakup auta
Wymarzone auto Polaka musi być przede wszystkim tanie jak samochód używany, ale w stanie idealnym jak prosto salonu i zakupione w drodze całkowicie bezpiecznej transakcji. Powinno być autem popularnym, żeby serwis i części nie były zbyt dla kieszeni odczuwalne, ale też musi być autem unikalnym i niepowtarzalnym, by wzbudzało podziw i zdumienie ...