-
Zatory płatnicze: Polska w ogonie Europy, Tajwan na czele stawki
... z tym znaczenie całego sektora usługowego. Na przeciwległym biegunie znajdują się firmy mikro, małe i średnie oraz te działające w handlu i transporcie. Tutaj blisko 75 ... Jednocześnie stanowiąc centrum finansowe, przez które wpływają do Chin miliardy z całego świata. W Chinach podobnie jak i na Tajwanie najgorszymi płatnikami są firmy duże. Tutaj ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2017
... Niezwykle ważne są dziś działania employer brandigowe (zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne). Firmy prześcigają się w działaniach mających na celu utrzymanie ciągłego zaangażowania i motywacji ... . Nasza branża jest w samym centrum zmieniającego się biznesu i doskonale współgra z potrzebami klientów. Nie dziwi dziś fakt, że firmy czy to usługowe czy ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... sprawna obsługa klienta, uruchomiono więc centrum telefoniczne i punkty serwisowe w kilku większych miastach. To oczywiście bardzo uproszczony model, ale pomyśl o tym że to wszystko musiało być zaplanowane WCZEŚNIEJ. Już na poziomie tworzenia biznesplanu należało podjąć decyzję o konkretnych działaniach firmy i sposobie jej funkcjonowania. Należy ...
Tematy: -
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... kapitału w działalność takiej spółki. Model wirtualnej spółki handlowej jest zbudowany według innego schematu. W jego centrum znajduje się internet, to on jest łącznikiem, elementem wspólnym dla klientów, działów firmy, samej firmy, zarządu, sieci dystrybucji oraz magazynów. W istocie, każdy z wymienionych elementów może być oddzielnym podmiotem ...
-
Logistyka w firmie: wady i zalety
... Na przykład Tesco obecnie wynajmuje obiekty, ale planuje w najbliższym czasie budowę własnego centrum dystrybucyjnego na południu Polski. Sieć Kaufland buduje własny magazyn ... . A to powoduje, że zwiększa się zakres usług świadczonych przez firmy logistyczne - podsumowuje przedstawiciel Wincanton. O ile dla firm transportowych konsolidacja oznacza ...
-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... w maju 2002 roku po raz czwarty przez „Rzeczpospolitą” wspólnie z Instytutem Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk oraz z Centrum Informacji Gospodarczej Ministerstwa Gospodarki. Badane firmy po raz pierwszy wykorzystały sieć internetową do celów public relations w roku 1993, a największy przyrost przedsiębiorstw realizujących działania ...
-
Internetowe księgi skarg i zażaleń
... ”, co w języku angielskim budzi niezbyt pozytywne skojarzenia. W październiku członkowie Centrum Arbitrażu i Mediacji WIPO uznali, że treści zamieszczone na WizzAirSucks.com ... wbrew pozorom, sięganie po środki prawne w celu zlikwidowania niewygodnych dla firmy stron nie jest najlepszym rozwiązaniem. „Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że zarówno ...
-
Rynek outsourcingu w Polsce rozkwita
... , 100 000 zatrudnionych) – obsługuje już 50% wartości kontraktów konsultingowych grupy Infosys na świecie. Doradztwo stanowi około 30% obecnej działalności firmy. Polskie centrum przejęło kilka międzynarodowych kontraktów dotychczas obsługiwanych przez tzw. „wielką czwórkę”. Dziedziną, która notuje dynamiczny wzrost jest również outsourcing sił ...
-
Komunikacja wewnętrzna w firmie 2011
... możliwość wprowadzenia nowego narzędzia lokalnie Rozwijanie dialogu w organizacji W centrum idei stosowania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej stoi przeświadczenie, ... osobowości, można dostrzec rozbieżność. Wyniki tegorocznego badania wskazują na to, że firmy dostrzegają ten problem. W nadchodzącym czasie duża część firm planuje ...
-
Spam w VI 2013 r.
... rodzaju szkodliwego oprogramowania. Szkodnik ten może również kontaktować się z centrum kontroli i pobierać inne szkodliwe programy na komputer użytkownika. Na trzecim ... einvoice.notification@lexisnexis.com, informował odbiorcę o fakturze za usługi firmy LexisNexis. W wiadomości wskazano, że więcej danych dotyczących faktury i płatności znajduje ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2013
... firmy, pogarszają się jednak oceny przedsiębiorców. Trudności spodziewają się relatywnie częściej firmy z branży budowlanej (28%), przedsiębiorstwa obsługujące nieruchomości i firmy (25%), a także firmy ... tylko nieco mniej niż co trzecia firma (29%). Tymczasem w centrum i na wschodzie kraju podwyżki są planowane tylko w co piątym przedsiębiorstwie ( ...
-
Firmowe Święta Bożego Narodzenia
... nieco rzadziej w tym gronie pojawiały się firmy usługowe oraz przemysłowe. Na najmniej atrakcji mogą liczyć pracownicy firm budowlanych oraz zajmujących się obsługą nieruchomości. Pomimo regionalnych rozbieżności, na jakąś formę prezentu mogą liczyć pracownicy w każdym regionie kraju. Firmy w centrum, na zachodzie i południu mają wyraźnie ...
-
Kształtowanie cen w oparciu o konkurencję
... kształtowanie cen. Charakteryzuje się tym, że cena jest cały czas w centrum uwagi i jest ustalana tak, aby zawsze była nieco niższa niż cena konkurencji ... a poza tym w przyszłości trudniej będzie podnieść cenę usługi. Co wyróżnia „firmy niskocenowe” Firmy sprzedające towary w niskich cenach mają ograniczone koszty, sprzedają z niską marżą, stawiają ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2015
... Eset oraz DrWeb. Statystyki dotyczące mobilnych zagrożeń W pierwszym kwartale 2015 r. produkty firmy Kaspersky Lab służące do zapewnienia ochrony na urządzeniach mobilnych wykryły 103 ... tego szkodnika zależy od pliku konfiguracyjnego, który jest pobierany z centrum kontroli. Trzecim szkodnikiem w pierwszej trójce najbardziej rozpowszechnionych ...
-
Trendy HR 2015: po pierwsze kultura organizacyjna
... liderów jest coraz większy we wszystkich rejonach świata. priorytet nr 3 na świecie (w Polsce nr 5) - Szkolenia i rozwój: W centrum uwagi. Napotykając zwiększające się niedobory umiejętności personelu firmy analizują i testują nowe podejście do szkoleń oraz rozwoju pracowników. Zaangażowanie: priorytet nr 1 na świecie (w Polsce nr 1) - Kultura ...
-
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
... polega na zmianie sposobu działania firmy tak, by miało ono pozytywny wpływ na wrażenia i opinie klientów. Klient postawiony w centrum uwagi nie jest niczym ... przy tym wdrażać nowe metody sprzedażowe, ukierunkowując w ten sposób całą organizację na klientów. Firmy z grupy High Performers dwukrotnie częściej (79%) od Underperformers (37%) przyznają, ...
-
„Poaching” po polsku, czyli zmagania tuzów IT o ZUS
... konkurenta w porze lunchu i rozdawał ulotki. Ta sztuczka z mobilnym centrum rekrutacyjnym podobno zakończyła się kadrowym sukcesem. Inna firma – Electronic Arts– w poszukiwaniu programistów, umieściła billboard z takim samym napisem, „Now Hiring”, przed biurami konkurencyjnej firmy zajmującej się grami – Radical Entertainment. Swoisty smaczek tkwił ...
-
Plany polskich pracodawców VI 2019
... mają w planach przede wszystkim pracodawcy z północy kraju (30%), najrzadziej deklarują je firmy z centrum (24%) i południa (25%). 1/3 przedsiębiorców z branży budowlanej deklaruje wzrost wynagrodzeń w najbliższym półroczu (33%). Często takie plany sygnalizują też firmy z sektora nowoczesnych usług dla biznesu (31%) oraz branży finansowej (31 ...
-
Jak przebiegać będzie transformacja cyfrowa 2020?
... hybrydowych środowisk multi-cloud: Ponieważ firmy zaczynają korzystać z przetwarzania danych na brzegu sieci oraz hybrydowych architektur multi-cloud, w wielu branżach zachodzą ogromne zmiany. Przedsiębiorstwa coraz chętniej przenoszą procesy przetwarzania danych ze scentralizowanego centrum przetwarzania danych do infrastruktury rozproszonej ...
-
Pracodawcy planują przyszłość. Wynagrodzenia i zatrudnienie raczej bez zmian
... spowodowała niepewność wśród pracodawców. Najwięcej nowych rekrutacji planują firmy w zachodniej oraz centralnej (woj. mazowieckie, łódzkie, świętokrzyskie) części Polski (16%) oraz w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców (19%). Redukcji etatów najczęściej spodziewać się mogą mieszkańcy centrum Polski (14%) oraz wsi znajdujących się w obrębie ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... " Customer Experience jeszcze ważniejszy – dla 84% klientów i konsumentów doświadczenia dostarczane przez firmy są równie ważne jak ich produkty i usługi (to wzrost o 4% w stosunku do badania z 2018 r.). Zarządzanie Customer Experience w centrum uwagi firm – 68% z grupy underperformers prowadzi działania marketingowe dla budowania odpowiednich ...
-
Rynek pracy stabilizuje się. Co planują pracodawcy?
... podwyżek). Relatywnie częściej wzrost wynagrodzeń planują firmy z sektora SSC/BPO (27 proc.), a najrzadziej – firmy z branży finansowej i usługowej – raptem 11 proc. Tam też ... o kiepskiej koniunkturze w najbliższym półroczu, podczas gdy w centrum i na zachodzie – aż 63 proc.. Firmy we wschodniej części kraju z kolei spodziewają się częściej ...
-
Więcej ofert pracy w I kw. 2024 roku?
... chce pozostawić liczbę pracowników na dotychczasowym poziomie. Południe i Centrum Polski z największym zapotrzebowaniem na pracowników Analizując dane dla regionów Polski, to z raportu ManpowerGroup wynika, że najwięcej nowych pracowników chcą pozyskiwać firmy zlokalizowane w południowym (+23%), centralnym (+21%) oraz południowo-zachodnim (+19 ...
-
Veracomp wchodzi na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
... zbudowała organizację wewnętrzną do obsługi nowych rynków. Powołane zostało również centrum logistyczne w USA. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Veracomp będzie ... tym regionie. Partnerami handlowymi dystrybutora na nowych rynkach będą lokalne firmy integracyjne, resellerzy z wartością dodaną (VAR) oraz subdystrybutorzy. Dla nich stworzone ...
Tematy: veracomp -
ThinkPad X30 odznaczony Certyfikatem Wprost
... . Nagrodzony tytułem "Certyfikat Wprost" notebook ThinkPad X30 firmy IBM to nowoczesny komputer przenośny, który łączy w sobie zaawansowane funkcje technologiczne oraz lekką (1,6 kg) i ergonomiczną konstrukcję. Nowy ThinkPad wykorzystuje opatentowaną przez centrum badawczo-rozwojowe IBM technologię wspomagającą oszczędność energii i unikalne ...
-
Infovide w Sieci
... Warszawskiej oraz Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego), ale jest wśród nich również Akademickie Centrum Komputerowe "Cyfronet" działające przy Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. "Jest niezmiernie istotne, żeby do naszej sieci przyłączyły się również firmy teleinformatyczne, to one ...
-
Płać za kawę ... przez telefon
... brytyjskie Orange i Vodafone - stworzyli centrum rozrachunkowe, które ma służyć bezpiecznemu rozliczaniu drobnych transakcji realizowanych za pomocą telefonu komórkowego. Centrum ma być ... będzie się znajdował poza granicami swojego kraju. John Strand, szef duńskiej firmy konsultingowej Strand Consult przewiduje, że nowa usługa może odnieść sukces ...
Tematy: ciekawostki -
CRM - czy to się opłaca?
... bardziej niż inne postawiły na edukację np. nowych technik marketingu i zmianę kultury firmy. W badaniach przeprowadzonych w 1998 roku przez Insight Technology Group wyniki pokazały, ... na obniżenie ich kosztów działania. Contact Center Najdroższym elementem centrum obsługi klienta jest personel. Dzięki automatyzacji procesów takich jak: szkolenia, ...
Tematy: -
ComputerLand w RABEN
... działalności firmy począwszy od marketingu, poprzez organizację sprzedaży i obsługę zamówienia klienta, skończywszy zaś na produkcji, dystrybucji i finansach. Wdrożeniami systemów Oracle w spółce ComputerLand SA zajmuje się Centrum kompetencyjne Oracle, które powstało w 2000 r. i obecnie zatrudnia ponad 100 specjalistów. Szacuje się, że w Centrum ...
Tematy: raben, computerland -
Peugeot modernizuje system
... przez co najmniej 12 miesięcy. Kontrakt z Peugeot Polska jest kolejnym owocem współpracy, którą obie firmy nawiązały w październiku 2002 r. Przeszło sześć miesięcy temu Peugeot Polska powierzył utrzymanie swojego systemu poczty elektronicznej oraz serwisów WWW specjalistom Centrum Hostingowego Internet Designers (obecnie Centrum Danych Contium).
-
Tydzień 49/2003 (01-07.12.2003)
... zakupie od Kulczyka 11% akcji Warty stała się głównym udziałowcem firmy - drugiej na rynku ubezpieczeniowym w Polsce (13,2%). Belgowie mają także swoje ... kompleksową modernizację i rozbudowę infrastruktury oraz powiększenie terenu o dalsze 25 hektarów. Międzynarodowe centrum logistyczne w Gliwicach ma być jednym z dwóch tego typu, których budowę ...
Tematy: -
Odzyskiwanie danych w Warszawie
... Kubica, dyrektor ds. rozwoju MBM Ontrack. Nowopowstałe Centrum Odzyskiwania Danych CSS będzie korzystało z technologii Ontrack. Uszkodzone nośniki tylko w trudniejszych przypadkach będą trafiały do laboratorium odzyskiwania danych firmy MBM Ontrack w Katowicach. Specjaliści Centrum Odzyskiwania Danych CSS będą mogli korzystać z opatentowanej przez ...
-
COMP dla CEPiK-u
... CompCrypt firmy COMP. Do stworzenia systemu Infrastruktury Klucza Publicznego dla CEPiK-u wykorzystana zostanie seria urządzeń CompCrypt Delta 1, która chroni informacje w otwartych sieciach informatycznych o złożonej hierarchicznie i rozproszonej terytorialnie strukturze. Urządzenie to zabezpiecza m.in. dostęp do bazy KCIK (Krajowe Centrum ...
-
Dobre wyniki ComputerLandu
... wzmocnienie pozycji w zakresie tego typu rozwiązań. Dołączenie do Grupy ComputerLand firmy Zeto Rodan Sp. z o. o dostawcy oprogramowania do obsługi rynku papierów wartościowych dla domów maklerskich i banków powierniczych pozwoliło na stworzenie centrum kompetencyjnego rynku kapitałowego, które łączy doświadczenie spółek PB Polsoft, Aram i właśnie ...
-
Bankier zamknął rok z zyskiem
... 280 tys. zł. Jednocześnie portal zamknął cały rok 2004 zyskiem netto. Rozwój firmy idzie w parze ze stale zwiększającym się zasięgiem portalu, mierzonym liczbą ... nowych kanałów dystrybucji, takich jak System Partnerski czy Internetowe Centrum Finansowe. Samo Internetowe Centrum Finansowe, w ramach którego oferty finansowe dostępne są na ponad ...