eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w sieci
  • Rynek reklamy online w Polsce 2012

    Rynek reklamy online w Polsce 2012

    11:57 20.05.2013

    ... trudno było osiągnąć dodatnią dynamikę wzrostu. Wśród masowych mediów zanotowała ją wyłącznie reklama cyfrowa. Przypadające na drugi kwartał roku mistrzostwa piłkarskie Euro w Polsce, ... % na plusie, w dużym stopniu za sprawą dużej dynamiki wideo online. Reklama SEM, posiadając 35% udziału, nadal rośnie szybciej niż cały rynek, z dynamiką na poziomie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

    13:30 31.12.2012

    ... 2012 już 18,9% całego tortu reklamowego w Polsce (za Starlink). Według AdEx reklama online w sumie w tym roku zarobiła już 1,52 miliarda i wszystko wskazuje na ... sytuacji na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy cyfrowej rekordową wartość. - Reklama online cały czas jest na plusie, jednak spowolnienie gospodarcze i pogarszająca się ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy - prognozy

    Rynek reklamy - prognozy

    00:10 02.12.2012

    ... częściej surfujemy w sieci – mówi Jakub Maj, dyrektor sprzedaży w zanox na Europę Centralna i Wschodnią. Prognozy mówią też o zmianie upodobań reklamodawców w kwestii tradycyjnej reklamy w internecie (display). Według eMarketera, zmniejszy się znaczenie tradycyjnych formatów i płatnych kampanii w wyszukiwarkach. Zyska za to reklama wideo, która ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

    09:03 30.11.2012

    ... roku. Reklama online nieustannie ewoluuje. Postępujący rozwój internetu oraz rosnąca siła nowych technologii znajduje odzwierciedlenie w sposobie promocji i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III kwartał 2012 prezentuje trendy w zakresie najefektywniejszych form kreacji i branż najintensywniej promujących się w sieci. Reklama online – ujęcie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.

    Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.

    12:00 31.07.2012

    ... przekraczają 2,5 mld USD. Najważniejsze wnioski raportu dotyczące II kwartału 2012 r. Reklama w wyszukiwarkach nadal się rozwija, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w ... w wyszukiwarkach będą wzrastać w tempie 10–15% rok do roku. Jeżeli reklama cyfrowa nadal będzie w dobrej kondycji, można oczekiwać 15-procentowego wzrostu w Wielkiej Brytanii ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012

    Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012

    12:30 20.07.2012

    ... 1,10%), czas wolny (CTR: 1,06%) oraz podróże, turystyka, hotele i restauracje (CTR: 0,92%). Reklama online – ujęcie rynkowe Mimo że Rich Media mają większy niż ... nią – odnotowano dla formatów: Wideboard 1024x300 (3,85%), Toplayer (3,14%) oraz Wallpaper (2,71%). Reklama online – mailing W II kwartale 2012 roku wskaźnik CTR liczony dla otwartych maili ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

    Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

    00:11 11.06.2012

    ... prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu, a region Europy Środkowo-Wschodniej ... indywidualne, charakterystyczne dla danego kraju czynniki. I tak, w Bułgarii, użytkownicy sieci najchętniej klikają w reklamy dotyczące leków, podczas gdy w Czechach i Rumunii, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Rynek reklamy online w Polsce 2011

    Rynek reklamy online w Polsce 2011

    13:41 26.03.2012

    ... (17%) oraz e-mail (7%). - Wzrosty notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w tych wzrostach na pewno mają również sieci społecznościowe. Jeśli chodzi o branże, to najwięcej w internecie wydają finanse ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    11:38 08.02.2012

    ... , jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Marketerzy a reklama online

    Marketerzy a reklama online

    10:25 16.01.2012

    ... przedmiotów itp. Wnioski z badania z pewnością okażą się bardzo przydatne marketerom oraz brand managerom odpowiedzialnym za obecność reklamową swoich marek w Sieci. Ukazują bowiem efektywność badanych reklam przez pryzmat wskaźników deklaratywnych (opartych na wywiadach z internautami), jak również pasywnych (opartych na danych dotyczących ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: