-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
10:56 05.03.2019
... trzech pierwszych kwartałach minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o niemal 400 mln zł, osiągając tym samym pułap 3 mld zł. ... , Cormedia, CS Group (częściowo szacowane), Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
13:48 28.02.2019
... branży budowlanej. Gdy wiemy już „kogo szukamy”, zastanówmy się w jakim miejscu w sieci najłatwiej będzie dotrzeć do tej właśnie grupy docelowej. Jeśli przykładowo ... teraz jakie warto dobrać narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
11:43 28.10.2016
... Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2015
09:59 09.05.2016
... oraz ogrom możliwości. Użytkownicy coraz więcej czasu spędzają w sieci przed ekranami swoich, coraz częściej mobilnych, urządzeń. To przekłada się oczywiście na strategie reklamodawców, którzy podążając za klientami wykorzystują w coraz większym stopniu możliwości jakie stwarza reklama interaktywna” – mówi. Ranking poszczególnych formatów w torcie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
12:07 11.01.2016
... tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. Pozostałe formaty także ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2014
11:29 08.04.2015
... wzrostu. – Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. Udział poszczególnych formatów w torcie reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2013
00:50 13.04.2014
... najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że wydatki na reklamę w sieci wzrosły w ubiegłym roku o ponad 10 procent. To jednak nic w porównaniu z reklamą ... i rośnie w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ponad jedną ósmą względem ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Małe firmy a e-marketing
11:41 18.11.2013
... . Stosunkowo mało popularne są porównywarki cen, które wskazało 1,6 proc. respondentów. Stosowane narzędzia do e-promocji Pośród najpopularniejszych narzędzi do promowania się w sieci nadal najpopularniejszym jest posiadanie własnej strony www (13,2 proc. spontanicznych wskazań) i jej pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania (13,4 proc. wskazań). Na ...
Tematy: e-marketing, małe firmy, MSP, SEO -
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
14:04 25.09.2013
... że działania sprzedażowe są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic Relations. ... nie musi pochłaniać ogromnego budżetu, by być obecnym wszędzie i powszechnie w sieci. Zacznijmy od tego jaki wizerunek byłby pożądany? Czy mówimy o rozpoznawalności czy konkretnym ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci -
Dynamiczny remarketing
12:49 06.09.2013
... w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna ... RTB pozwalają na emisję kampanii remarketingowych wśród różnych wydawców i sieci wydawców, w tym w szczególności w Facebook Exchange, czyli platformie cieszącej się ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w sieci, reklama online, remarketing
Podobne tematy:
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- reklama
- MSP
- badania internautów
- sektor msp
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- badania przedsiębiorców
- marketing
- hotele
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- skuteczna reklama
- strategia marketingowa
- portale społecznościowe