-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
11:53 05.12.2011
Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty ... wspieraną Internetem wyróżniają wyższe wskaźniki zaangażowania (+51%) niż osoby, które nie spotkały się z reklamą w sieci (+36%). Widoczna jest również wyraźna synergia telewizji i Internetu w postaci wyższych wskaźników zaangażowania wśród osób, które ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
12:51 02.12.2011
... Zarządu IAB Polska Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
12:23 24.11.2011
... SMG/KRC, zwiększa się świadomość możliwości wykorzystania Internetu przez przedsiębiorców. Reklama internetowa jest najpopularniejszą, świadomie przywołaną formą promocji firmy, wskazuje ... dyrektor marketingu w Google Polska. W dzisiejszych czasach firmy, które nie zaistnieją w sieci mogą zacząć tracić klientów na rzecz tych polskich i zagranicznych ...
Tematy: sektor msp, sektor małych i średnich przedsiębiorstw, małe i średnie przedsiębiorstwa, badania przedsiębiorców -
Polscy internauci komentują marki i produkty
11:14 22.11.2011
... badania Digital Life pokazują, że 46% polskich respondentów, którzy wypowiadają się w sieci na temat firm, robi to z czystej potrzeby podzielenia się dobrą radą. ... marek by je pochwalić, a jedynie 9% by narzekać. Najmniej skłonni do wyrażania pochwał w sieci są Hiszpanie, natomiast największą tendencję do narzekania na marki w Internecie przejawiają ...
Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie -
Marki na portalach społecznościowych
00:10 17.11.2011
Digital Life, globalny raport przygotowany przez agencję badawczo - doradczą TNS reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP pokazuje, że połowa polskich konsumentów nie życzy sobie, aby marki przeszkadzały im na portalach społecznościowych. Przedsiębiorstwa tracą czas i pieniądze próbując dotrzeć do klientów w Internecie, nie zdając ...
Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
09:40 26.10.2011
W III kwartale 2011 r. na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże znalazły się w pierwszej trójce w rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie były: Double Billbord, ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa: Gadu-Gadu i Allegro łączą siły
12:26 05.08.2011
GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator największej platformy e-commerce w Polsce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden, silny zespół. Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty bez precedensu, z ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Polski rynek reklamy online 2011
12:36 23.03.2011
... wspólne badanie stosunku polskich internautów do reklamy online. Użytkownicy sieci odpowiedzieli na 30 szczegółowych pytań dotyczących tej formy marketingu. Jakie reklamy lubią oglądać polscy internauci?Z raportu wynika, że co drugiemu badanemu podoba się reklama zawierająca elementy humorystyczne, co jednak w mniejszym stopniu doceniane ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
11:47 27.12.2010
... . Wydatki na reklamę behawioralną balansują na granicy 1%. Uwzględniając kwoty wydane w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Wydatki na reklamę online w podziale na sektory Jak czytamy w raporcie z badania, finanse, telekomunikacja oraz multimedia ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
09:46 18.10.2010
... innych rynkach Europy. Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem nadal pozostaje reklama graficzna z 47% udziałem w rynku, choć w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku zanotowała spadek udziału o 2 punkty procentowe na rzecz marketingu w wyszukiwarkach ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- reklama
- MSP
- badania internautów
- sektor msp
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- badania przedsiębiorców
- marketing
- hotele
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- marketing i reklama
- skuteczna reklama
- strategia marketingowa
- portale społecznościowe