reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
14:04 25.09.2013
... że działania sprzedażowe są realizowane kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media czy działań ePublic Relations. ... nie musi pochłaniać ogromnego budżetu, by być obecnym wszędzie i powszechnie w sieci. Zacznijmy od tego jaki wizerunek byłby pożądany? Czy mówimy o rozpoznawalności czy konkretnym ...
Tematy: e-marketing, marketing internetowy, reklama online, reklama w sieci -
Dynamiczny remarketing
12:49 06.09.2013
... w e-sklepie, wyświetli się reklama produktów komplementarnych, np. preparatu do konserwacji obuwia czy rajstop. Tak spersonalizowana reklama jest dla użytkownika bardziej dostrzegalna ... RTB pozwalają na emisję kampanii remarketingowych wśród różnych wydawców i sieci wydawców, w tym w szczególności w Facebook Exchange, czyli platformie cieszącej się ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w sieci, reklama online, remarketing -
Rynek reklamy online w Polsce 2012
11:57 20.05.2013
... trudno było osiągnąć dodatnią dynamikę wzrostu. Wśród masowych mediów zanotowała ją wyłącznie reklama cyfrowa. Przypadające na drugi kwartał roku mistrzostwa piłkarskie Euro w Polsce, ... % na plusie, w dużym stopniu za sprawą dużej dynamiki wideo online. Reklama SEM, posiadając 35% udziału, nadal rośnie szybciej niż cały rynek, z dynamiką na poziomie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
13:30 31.12.2012
... 2012 już 18,9% całego tortu reklamowego w Polsce (za Starlink). Według AdEx reklama online w sumie w tym roku zarobiła już 1,52 miliarda i wszystko wskazuje na ... sytuacji na rynku mediowym, rok 2012 przyniesie dla reklamy cyfrowej rekordową wartość. - Reklama online cały czas jest na plusie, jednak spowolnienie gospodarcze i pogarszająca się ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy - prognozy
00:10 02.12.2012
... częściej surfujemy w sieci – mówi Jakub Maj, dyrektor sprzedaży w zanox na Europę Centralna i Wschodnią. Prognozy mówią też o zmianie upodobań reklamodawców w kwestii tradycyjnej reklamy w internecie (display). Według eMarketera, zmniejszy się znaczenie tradycyjnych formatów i płatnych kampanii w wyszukiwarkach. Zyska za to reklama wideo, która ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
09:03 30.11.2012
... roku. Reklama online nieustannie ewoluuje. Postępujący rozwój internetu oraz rosnąca siła nowych technologii znajduje odzwierciedlenie w sposobie promocji i komunikacji w sieci. Raport AdMonitor za III kwartał 2012 prezentuje trendy w zakresie najefektywniejszych form kreacji i branż najintensywniej promujących się w sieci. Reklama online – ujęcie ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
12:00 31.07.2012
... przekraczają 2,5 mld USD. Najważniejsze wnioski raportu dotyczące II kwartału 2012 r. Reklama w wyszukiwarkach nadal się rozwija, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w ... w wyszukiwarkach będą wzrastać w tempie 10–15% rok do roku. Jeżeli reklama cyfrowa nadal będzie w dobrej kondycji, można oczekiwać 15-procentowego wzrostu w Wielkiej Brytanii ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
12:30 20.07.2012
... 1,10%), czas wolny (CTR: 1,06%) oraz podróże, turystyka, hotele i restauracje (CTR: 0,92%). Reklama online – ujęcie rynkowe Mimo że Rich Media mają większy niż ... nią – odnotowano dla formatów: Wideboard 1024x300 (3,85%), Toplayer (3,14%) oraz Wallpaper (2,71%). Reklama online – mailing W II kwartale 2012 roku wskaźnik CTR liczony dla otwartych maili ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
00:11 11.06.2012
... prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu, a region Europy Środkowo-Wschodniej ... indywidualne, charakterystyczne dla danego kraju czynniki. I tak, w Bułgarii, użytkownicy sieci najchętniej klikają w reklamy dotyczące leków, podczas gdy w Czechach i Rumunii, ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek reklamy online w Polsce 2011
13:41 26.03.2012
... (17%) oraz e-mail (7%). - Wzrosty notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w tych wzrostach na pewno mają również sieci społecznościowe. Jeśli chodzi o branże, to najwięcej w internecie wydają finanse ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- media
- reklama
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- MSP
- badania internautów
- sektor msp
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- hotele
- marketing
- badania przedsiębiorców
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- telewizja
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- strategia marketingowa