eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama w sieci

reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne

  • Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

    Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

    00:11 11.06.2012

    ... prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu, a region Europy Środkowo-Wschodniej ... indywidualne, charakterystyczne dla danego kraju czynniki. I tak, w Bułgarii, użytkownicy sieci najchętniej klikają w reklamy dotyczące leków, podczas gdy w Czechach i Rumunii, ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Rynek reklamy online w Polsce 2011

    Rynek reklamy online w Polsce 2011

    13:41 26.03.2012

    ... (17%) oraz e-mail (7%). - Wzrosty notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w tych wzrostach na pewno mają również sieci społecznościowe. Jeśli chodzi o branże, to najwięcej w internecie wydają finanse ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

    11:38 08.02.2012

    ... , jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Marketerzy a reklama online

    Marketerzy a reklama online

    10:25 16.01.2012

    ... przedmiotów itp. Wnioski z badania z pewnością okażą się bardzo przydatne marketerom oraz brand managerom odpowiedzialnym za obecność reklamową swoich marek w Sieci. Ukazują bowiem efektywność badanych reklam przez pryzmat wskaźników deklaratywnych (opartych na wywiadach z internautami), jak również pasywnych (opartych na danych dotyczących ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    Internauci a konsumpcja mediów i reklamy

    11:53 05.12.2011

    Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty ... wspieraną Internetem wyróżniają wyższe wskaźniki zaangażowania (+51%) niż osoby, które nie spotkały się z reklamą w sieci (+36%). Widoczna jest również wyraźna synergia telewizji i Internetu w postaci wyższych wskaźników zaangażowania wśród osób, które ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011

    12:51 02.12.2011

    ... Zarządu IAB Polska Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Internetowa Rewolucja w sektorze MSP

    Internetowa Rewolucja w sektorze MSP

    12:23 24.11.2011

    ... SMG/KRC, zwiększa się świadomość możliwości wykorzystania Internetu przez przedsiębiorców. Reklama internetowa jest najpopularniejszą, świadomie przywołaną formą promocji firmy, wskazuje ... dyrektor marketingu w Google Polska. W dzisiejszych czasach firmy, które nie zaistnieją w sieci mogą zacząć tracić klientów na rzecz tych polskich i zagranicznych ...

    Tematy: sektor msp, sektor małych i średnich przedsiębiorstw, małe i średnie przedsiębiorstwa, badania przedsiębiorców
  • Polscy internauci komentują marki i produkty

    Polscy internauci komentują marki i produkty

    11:14 22.11.2011

    ... badania Digital Life pokazują, że 46% polskich respondentów, którzy wypowiadają się w sieci na temat firm, robi to z czystej potrzeby podzielenia się dobrą radą. ... marek by je pochwalić, a jedynie 9% by narzekać. Najmniej skłonni do wyrażania pochwał w sieci są Hiszpanie, natomiast największą tendencję do narzekania na marki w Internecie przejawiają ...

    Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie
  • Marki na portalach społecznościowych

    Marki na portalach społecznościowych

    00:10 17.11.2011

    Digital Life, globalny raport przygotowany przez agencję badawczo - doradczą TNS reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP pokazuje, że połowa polskich konsumentów nie życzy sobie, aby marki przeszkadzały im na portalach społecznościowych. Przedsiębiorstwa tracą czas i pieniądze próbując dotrzeć do klientów w Internecie, nie zdając ...

    Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie
  • Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011

    09:40 26.10.2011

    W III kwartale 2011 r. na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże znalazły się w pierwszej trójce w rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie były: Double Billbord, ...

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor

poprzednia  

1 ... 5 6 7 8

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: