eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › reklama w sieci
  • Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    Reklama tradycyjna a marketing internetowy

    01:10 17.09.2009

    ... grunt sieci.Mylą się. Postępują według wczorajszych zasad. Stare zasady marketingu Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama
  • Google: nowy model rzeczywistości?

    Google: nowy model rzeczywistości?

    01:10 11.09.2009

    ... fortuny za udostępnienie wam kontaktu z ich czytelnikami. Miejsce na półkach w sklepach spożywczych również było ograniczone, i producenci płacili za przywilej sprzedaży. Sieci telewizyjne miały ograniczoną liczbę minut w ciągu dnia, kiedy oglądalność była największa, do tego stopnia, że reklamodawcy prześcigali się, by wykupić ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa
  • Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci

    Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci

    09:57 24.08.2009

    ... sieci wyposażają przeglądarki w oprogramowanie filtrujące”, powiedział Wojciech Ciemniewski, Młodszy Badacz w Gemius SA. Źródła sympatii i niechęci Reklama internetowa może podobać się użytkownikom sieci ... internetowej stara się ją ignorować. Reklama w sieci na tle innych mediów Porównując stosunek użytkowników sieci w różnych mediach, w których ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w internecie, reklama online, reklama w sieci, stosunek do reklamy
  • Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    12:21 03.08.2009

    ... reklamom buduje swoją markę. Bardzo ważne jest zatem, aby reklama jak najpełniej oddawała rzeczywistość – mówi Małgorzata Kędzierska, Analityk Rynku Nieruchomości ... – wartościowa dla reklamodawców grupa społeczna. Te czynniki składają się na sukces globalnej sieci, jako skutecznego medium reklamowego – mówi Grzegorz Miłkowski. Portal Inwestycje.pl ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    00:12 28.03.2009

    ... w Polsce jeszcze kilka lat temu.” Z badania wynika, że nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść strony, których udział wyniósł w ub. roku 70% wobec 64% w roku ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    13:50 13.01.2009

    ... kryzys negatywnie wpłynie na budżety telewizyjne i internetowe. Jak podaje zanox, reklama online do tej pory rozwijała się najszybciej, zarówno na świecie, jak i w ... Praktycy.com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online jak żadna inna ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    13:39 15.12.2008

    Mimo, że zainteresowanie użytkowników Internetu stronami zrzeszającymi społeczności internetowe kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na rynek w 2008 r. nowych formatów reklamowych. Firma ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking
  • Reklama internetowa odporna na kryzys

    Reklama internetowa odporna na kryzys

    13:29 31.10.2008

    ... tego skutki bardziej niż się teraz wydaje." Jeszcze bardziej pesymistyczną wersję przedstawia inny bankowiec, Bill Morrisom z ThinkPanmure, który twierdzi, że reklama online utonie jak kamień z jedynie 3 procentowym wzrostem nakładów w 2009 r. Morrisom powiedział: "Twierdzimy, że rozważniej byłoby, gdyby inwestorzy oczekiwali znacznie niższego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    01:19 01.05.2008

    ... jest naprawdę imponujący - stwierdza Guy Phillipson, dyrektor wykonawczy IAB. - Nie dziwi więc, że marketingowcy doceniają wartość internetu i budują swoją markę w sieci, używając do tego pełnego zestawu narzędzi, tak jak ma to miejsce w przypadku reklam w telewizji.WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama w sieci, reklama w tv, rynek reklamy internetowej

poprzednia  

1 ... 5 6



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: