reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011
00:11 11.06.2012
... prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Reklama internetowa jest przyszłością globalnego marketingu, a region Europy Środkowo-Wschodniej ... indywidualne, charakterystyczne dla danego kraju czynniki. I tak, w Bułgarii, użytkownicy sieci najchętniej klikają w reklamy dotyczące leków, podczas gdy w Czechach i Rumunii, ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek reklamy online w Polsce 2011
13:41 26.03.2012
... (17%) oraz e-mail (7%). - Wzrosty notują praktycznie wszystkie segmenty rynku, a szczególnie reklama wideo, SEM i reklama kontekstowa, a także – w tym roku po raz pierwszy – reklama w urządzeniach mobilnych. Swój udział w tych wzrostach na pewno mają również sieci społecznościowe. Jeśli chodzi o branże, to najwięcej w internecie wydają finanse ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
11:38 08.02.2012
... , jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Marketerzy a reklama online
10:25 16.01.2012
... przedmiotów itp. Wnioski z badania z pewnością okażą się bardzo przydatne marketerom oraz brand managerom odpowiedzialnym za obecność reklamową swoich marek w Sieci. Ukazują bowiem efektywność badanych reklam przez pryzmat wskaźników deklaratywnych (opartych na wywiadach z internautami), jak również pasywnych (opartych na danych dotyczących ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
11:53 05.12.2011
Reklama online, pomimo dekoniunktury gospodarczej odnotowuje co kwartał dwucyfrowe wzrosty ... wspieraną Internetem wyróżniają wyższe wskaźniki zaangażowania (+51%) niż osoby, które nie spotkały się z reklamą w sieci (+36%). Widoczna jest również wyraźna synergia telewizji i Internetu w postaci wyższych wskaźników zaangażowania wśród osób, które ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
12:51 02.12.2011
... Zarządu IAB Polska Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
12:23 24.11.2011
... SMG/KRC, zwiększa się świadomość możliwości wykorzystania Internetu przez przedsiębiorców. Reklama internetowa jest najpopularniejszą, świadomie przywołaną formą promocji firmy, wskazuje ... dyrektor marketingu w Google Polska. W dzisiejszych czasach firmy, które nie zaistnieją w sieci mogą zacząć tracić klientów na rzecz tych polskich i zagranicznych ...
Tematy: sektor msp, sektor małych i średnich przedsiębiorstw, małe i średnie przedsiębiorstwa, badania przedsiębiorców -
Polscy internauci komentują marki i produkty
11:14 22.11.2011
... badania Digital Life pokazują, że 46% polskich respondentów, którzy wypowiadają się w sieci na temat firm, robi to z czystej potrzeby podzielenia się dobrą radą. ... marek by je pochwalić, a jedynie 9% by narzekać. Najmniej skłonni do wyrażania pochwał w sieci są Hiszpanie, natomiast największą tendencję do narzekania na marki w Internecie przejawiają ...
Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie -
Marki na portalach społecznościowych
00:10 17.11.2011
Digital Life, globalny raport przygotowany przez agencję badawczo - doradczą TNS reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP pokazuje, że połowa polskich konsumentów nie życzy sobie, aby marki przeszkadzały im na portalach społecznościowych. Przedsiębiorstwa tracą czas i pieniądze próbując dotrzeć do klientów w Internecie, nie zdając ...
Tematy: portale społecznościowe, reklama w internecie, reklama w sieci, firma w internecie -
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
09:40 26.10.2011
W III kwartale 2011 r. na polskim rynku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branżach: handlowej, telekomunikacyjnej i finansowej. Te same branże znalazły się w pierwszej trójce w rankingu udziału kampanii realizowanych online. Natomiast najczęściej wykorzystywanymi formatami kreacji reklamowych w internecie były: Double Billbord, ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
Podobne tematy:
- media
- reklama
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- MSP
- badania internautów
- sektor msp
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- hotele
- badania przedsiębiorców
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- telewizja
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- strategia marketingowa


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?