eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w sieci
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    00:12 28.03.2009

    ... w Polsce jeszcze kilka lat temu.” Z badania wynika, że nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść strony, których udział wyniósł w ub. roku 70% wobec 64% w roku ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    13:50 13.01.2009

    ... kryzys negatywnie wpłynie na budżety telewizyjne i internetowe. Jak podaje zanox, reklama online do tej pory rozwijała się najszybciej, zarówno na świecie, jak i w ... Praktycy.com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online jak żadna inna ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    13:39 15.12.2008

    Mimo, że zainteresowanie użytkowników Internetu stronami zrzeszającymi społeczności internetowe kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na rynek w 2008 r. nowych formatów reklamowych. Firma ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking
  • Reklama internetowa odporna na kryzys

    Reklama internetowa odporna na kryzys

    13:29 31.10.2008

    ... tego skutki bardziej niż się teraz wydaje." Jeszcze bardziej pesymistyczną wersję przedstawia inny bankowiec, Bill Morrisom z ThinkPanmure, który twierdzi, że reklama online utonie jak kamień z jedynie 3 procentowym wzrostem nakładów w 2009 r. Morrisom powiedział: "Twierdzimy, że rozważniej byłoby, gdyby inwestorzy oczekiwali znacznie niższego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    Reklamy w sieci popularniejsze niż w TV?

    01:19 01.05.2008

    ... jest naprawdę imponujący - stwierdza Guy Phillipson, dyrektor wykonawczy IAB. - Nie dziwi więc, że marketingowcy doceniają wartość internetu i budują swoją markę w sieci, używając do tego pełnego zestawu narzędzi, tak jak ma to miejsce w przypadku reklam w telewizji.WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, reklama w sieci, reklama w tv, rynek reklamy internetowej

poprzednia  

1 ... 6 7



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: