reklama w sieci - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
11:47 27.12.2010
... . Wydatki na reklamę behawioralną balansują na granicy 1%. Uwzględniając kwoty wydane w głównych segmentach rynku, największy wzrost względem trzeciego kwartału 2009 zanotowała reklama typu SEM (48%), najmniej display (9%). Wydatki na reklamę online w podziale na sektory Jak czytamy w raporcie z badania, finanse, telekomunikacja oraz multimedia ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
09:46 18.10.2010
... innych rynkach Europy. Udziały i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem nadal pozostaje reklama graficzna z 47% udziałem w rynku, choć w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku zanotowała spadek udziału o 2 punkty procentowe na rzecz marketingu w wyszukiwarkach ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Product placement w Internecie?
10:16 30.09.2010
... jeżeli nie robiliby tego w innej znanej polskiej produkcji telewizyjnej? Czy może wręcz odwrotnie? Mało subtelnie umieszczona reklama raczej odstrasza niż przyciąga uwagę konsumenta? Promocyjna siła sieci Przygotowywana nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji powinna postawić sprawę jasno - producenci będą mieli obowiązek informowania o emisji ...
Tematy: product placement, FMCG, reklama w sieci, reklama telewizyjna -
Agencje interaktywne w 2009 r.
00:16 01.06.2010
IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopes (PwC) ogłosiły wyniki badań realizowanych w ramach projektu IAB CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Mimo kryzysu obroty agencji wzrosły o 6,3% względem 2008 roku. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi podjął się przeprowadzenia badania IAB CreativeEx, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Sektor MSP a Internetowa Rewolucja
09:46 07.05.2010
... gospodarki. Internet to wciąż ogromna szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy dzięki sieci WWW mogą nie tylko zdobyć rzesze nowych klientów, ale także ... wizytówkę firmy do konkretnego miejsca na internetowych mapach. Wszyscy, którzy będą poszukiwać firmy w sieci, w łatwy sposób uzyskają informacje o jej lokalizacji. Aby tego dokonać, nie trzeba ...
Tematy: sektor małych i średnich przedsiębiorstw, MSP, domeny internetowe, strony internetowe -
Portal społecznościowy a reklama spersonalizowana
11:09 29.04.2010
... celów reklamowych. W kontekście reklamy spersonalizowanej prowadzonej w zgodzie z postanowieniami regulaminu danego serwisu trudno jest mówić o naruszeniu dóbr osobistych jego użytkowników. Reklama spersonalizowana, tak w formie adresowanej wyłącznie do danego użytkownika portalu, jak i do szerszego kręgu jego znajomych, wydaje się więc atrakcyjnym ...
Tematy: spersonalizowana reklama, reklama w internecie, reklama w sieci, reklama wizerunkowa -
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
13:40 19.03.2010
... bardziej skuteczna niż formy displayowe, jeśli chodzi o średni CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył wiadomość. Telekomunikacja i finanse dominują w sieci Największy udział w rynku mają reklamy produktów i usług telekomunikacyjnych – stanowią one ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
01:10 09.11.2009
... . Po uwzględnieniu dodatkowych uczestników badania, wzrost wydatków na reklamę w sieci sytuuje się na poziomie 14%, porównując pierwsze półrocze 2008 i ... % tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50 ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
01:10 17.09.2009
... grunt sieci.Mylą się. Postępują według wczorajszych zasad. Stare zasady marketingu Marketing znaczył tyle samo co reklama (i kreowanie marki). Reklama apelowała do masowego odbiorcy. Reklama polegała na przeszkadzaniu ludziom tak, aby skierowali swoją uwagę na jej przekaz. Reklama była jednokierunkowa: od firmy do konsumenta. Reklama polegała ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama -
Google: nowy model rzeczywistości?
01:10 11.09.2009
... fortuny za udostępnienie wam kontaktu z ich czytelnikami. Miejsce na półkach w sklepach spożywczych również było ograniczone, i producenci płacili za przywilej sprzedaży. Sieci telewizyjne miały ograniczoną liczbę minut w ciągu dnia, kiedy oglądalność była największa, do tego stopnia, że reklamodawcy prześcigali się, by wykupić ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa
Podobne tematy:
- media
- reklama
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- MSP
- badania internautów
- sektor msp
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe
- hotele
- marketing
- badania przedsiębiorców
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- telewizja
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- strategia marketingowa