-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
00:15 24.12.2016
Jeden zadowolony klient przyciągnie do ciebie kolejnych sześciu kupujących. Jeden niezadowolony sprawi, że jedenastu nigdy nie wybierze twoich produktów lub usług. Specjaliści od marketingu niemal jednogłośnie przyznają słuszność tej zasadzie. W dzisiejszych czasach elementem budowania przewagi konkurencyjnej bezsprzecznie jest walka o lojalność ...
Tematy: sprzedaż w internecie, lojalność klienta, jak podwyższyć sprzedaż, e-commerce -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
11:43 28.10.2016
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W I połowie bieżącego roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o niemal 1/5 (19,9%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej osiągnął wartość 1,7 mld zł. Najbardziej prężnymi reklamodawcami są branża motoryzacyjna oraz handel, które odpowiadają za odpowiednio 13% i 12% tortu reklamowego. ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej
13:42 24.10.2016
3/4 Polaków korzysta z aplikacji mobilnych. Możliwość wykonania szybkich płatności w aplikacji sprawia, że coraz więcej użytkowników decyduje się na spontaniczne zakupy. Wydają średnio o 1/3 więcej niż konsumenci korzystający z m-strony, choć wciąż jeszcze o 1/5 mniej niż klienci kupujący online za pośrednictwem laptopa czy komputera stacjonarnego ...
Tematy: aplikacja mobilna, aplikacje mobilne, lojalność klienta, m-commerce -
Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?
08:57 18.10.2016
Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe trendy w e- reklamie. Co jeszcze nas czeka w ciągu najbliższych miesięcy? Czy można wreszcie mówić o „roku mobile”? Jak na przestrzeni lat zmieniło się podejście marketerów, ...
Tematy: reklama w internecie, e-reklama, trendy w reklamie, programmatic -
Rynek reklamy online w Polsce 2015
09:59 09.05.2016
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że na przestrzeni całego minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o ponad 20 procent. To jednak nic w porównaniu z reklamą mobilną, która notuje aż trzycyfrowe zwyżki. O dużej dynamice można mówić również w odniesieniu do ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz
00:23 02.02.2016
W Polsce już niemal połowa reklamodawców uważa programmatic za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Kluczowe pojęcia dotyczące reklamy osobistej takie jak RTB, SSP i DSP zna dziś niemal każdy marketer. Branża reklamowa jednak stale się zmienia i pojawiają się kolejne terminy oraz sposoby, które skuteczniej pozwalają na ...
Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
12:07 11.01.2016
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W III kwartale ubiegłego roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 1/5 (20,4%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej zdołał osiągnąć wartość 2,19 mld złotych. Wszystko wskazuje na to, że miniony rok zakończy się wynikiem przekraczającym 3 mld złotych. O tym dowiemy się jednak ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama w Internecie górą
11:54 25.05.2015
2/3 polskich przebadanych przez ARC Rynek i Opinia reprezentantów sektora małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ponieważ najczęściej wybieraną przez nich formą reklamy jest pozycjonowanie własnej strony internetowej (69 proc. wskazań). Dla ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2014
11:29 08.04.2015
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W ubiegłym roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 7 procent. To całkiem sporo, a jednocześnie niewiele - wydatki na reklamę mobilną notują bowiem aż trzycyfrowe wzrosty. Największą dynamiką charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
10:51 27.05.2014
Branża spożywcza zdecydowanie stawia na reklamę internetową - z badania przeprowadzonego przez Gemius w Europie Środkowo-Wschodniej wynika, że to właśnie ten sektor ma największy udział w polskim rynku reklamy online. Taki wynik w dużej mierze jest następstwem dość sporej ilości reklamowanych produktów. Które branże mają największy udział w rynku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- e-commerce
- deweloperzy
- rok 2017
- reklama
- reklama internetowa
- reklama online
- aplikacje mobilne
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- marketing i reklama
- m-commerce
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- skuteczność reklamy
- rynek reklamy online
- programmatic
- lojalność klienta
- serwisy społecznościowe