e-reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
11:43 28.10.2016
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W I połowie bieżącego roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o niemal 1/5 (19,9%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej osiągnął wartość 1,7 mld zł. Najbardziej prężnymi reklamodawcami są branża motoryzacyjna oraz handel, które odpowiadają za odpowiednio 13% i 12% tortu reklamowego. ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej
13:42 24.10.2016
3/4 Polaków korzysta z aplikacji mobilnych. Możliwość wykonania szybkich płatności w aplikacji sprawia, że coraz więcej użytkowników decyduje się na spontaniczne zakupy. Wydają średnio o 1/3 więcej niż konsumenci korzystający z m-strony, choć wciąż jeszcze o 1/5 mniej niż klienci kupujący online za pośrednictwem laptopa czy komputera stacjonarnego ...
Tematy: aplikacja mobilna, aplikacje mobilne, lojalność klienta, m-commerce -
Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?
08:57 18.10.2016
Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe trendy w e- reklamie. Co jeszcze nas czeka w ciągu najbliższych miesięcy? Czy można wreszcie mówić o „roku mobile”? Jak na przestrzeni lat zmieniło się podejście marketerów, ...
Tematy: reklama w internecie, e-reklama, trendy w reklamie, programmatic -
Rynek reklamy online w Polsce 2015
09:59 09.05.2016
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że na przestrzeni całego minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o ponad 20 procent. To jednak nic w porównaniu z reklamą mobilną, która notuje aż trzycyfrowe zwyżki. O dużej dynamice można mówić również w odniesieniu do ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz
00:23 02.02.2016
W Polsce już niemal połowa reklamodawców uważa programmatic za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Kluczowe pojęcia dotyczące reklamy osobistej takie jak RTB, SSP i DSP zna dziś niemal każdy marketer. Branża reklamowa jednak stale się zmienia i pojawiają się kolejne terminy oraz sposoby, które skuteczniej pozwalają na ...
Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
12:07 11.01.2016
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W III kwartale ubiegłego roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 1/5 (20,4%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej zdołał osiągnąć wartość 2,19 mld złotych. Wszystko wskazuje na to, że miniony rok zakończy się wynikiem przekraczającym 3 mld złotych. O tym dowiemy się jednak ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama w Internecie górą
11:54 25.05.2015
2/3 polskich przebadanych przez ARC Rynek i Opinia reprezentantów sektora małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że prowadzi działania reklamowe. Wydaje się, że badani zdają sobie sprawę z potęgi Internetu, ponieważ najczęściej wybieraną przez nich formą reklamy jest pozycjonowanie własnej strony internetowej (69 proc. wskazań). Dla ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2014
11:29 08.04.2015
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W ubiegłym roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 7 procent. To całkiem sporo, a jednocześnie niewiele - wydatki na reklamę mobilną notują bowiem aż trzycyfrowe wzrosty. Największą dynamiką charakteryzuje się właśnie reklama w urządzeniach mobilnych, social mediach oraz wideo online ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
10:51 27.05.2014
Branża spożywcza zdecydowanie stawia na reklamę internetową - z badania przeprowadzonego przez Gemius w Europie Środkowo-Wschodniej wynika, że to właśnie ten sektor ma największy udział w polskim rynku reklamy online. Taki wynik w dużej mierze jest następstwem dość sporej ilości reklamowanych produktów. Które branże mają największy udział w rynku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Rynek reklamy online w Polsce 2013
00:50 13.04.2014
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC wynika, że wydatki na reklamę w sieci wzrosły w ubiegłym roku o ponad 10 procent. To jednak nic w porównaniu z reklamą mobilną, która notuje aż trzycyfrowe zwyżki. O dużej dynamice można mówić również w odniesieniu do budżetów reklamowych ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- e-commerce
- deweloperzy
- rok 2017
- reklama
- reklama internetowa
- reklama online
- aplikacje mobilne
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing i reklama
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- m-commerce
- reklama telewizyjna
- reklama w sieci
- rynek reklamy online
- skuteczność reklamy
- programmatic
- lojalność klienta
- sprzedaż w internecie


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?