-
Handel 2030: czy centra handlowe usuną się w cień?
... będą dalej ewoluować w kierunku pełnej integracji z kanałem sprzedaży internetowej. Poprzez tworzenie tzw. „marketplace” dla zakupów internetowych, obiekty handlowe będą łączyć sprzedaż online ... nastąpił na początku lat dwutysięcznych oraz w latach 2007-2009. Aktualnie rynek w naszym kraju jest dojrzały i w wielu miejscach nasycony, dlatego ...
-
Benefity pracownicze, wellbeing i kultura organizacji. Tego chcą pracownicy
... jest dostęp do kafeterii benefitów pracowniczych, rozbudowanej na wzór marketplace’u. Swoboda wyboru i dostęp szerokiej gamy produktów i usług to jeden z najczęściej spotykanych ... jeszcze znajduje się w obszarze zainteresowań pracowników? Z raportu wynika, że rynek zalała tęsknota za firmowymi eventami i spotkaniami branżowymi. Firmowa integracja jest ...
-
Inwestowanie w wino. Gdzie je kupić? Jaki zwrot z inwestycji?
... portfolio inwestycyjnego. Ewentualnie można też zainteresować się platformą Live-Ex. Ten winiarski marketplace pozwala wycenić wina, poznać ich historyczne ceny i w końcu dokonać ... ok. 150-200% w okresie 10 lat. Co ciekawe, pandemia nie wpłynęła negatywnie na rynek win kolekcjonerskich. W 2021 roku Indeks Liv-ex 100, odzwierciedlający notowania stu ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... w cross-border wspierają m.in. szybkie, inteligentne tłumaczenia, integracje z marketplace'ami, kurierami czy też firmami oferującymi fulfillment, które umożliwiają sprzedaż na ... Łaszkiewicz. - Wierzymy w to, że polscy merchanci są na tyle przedsiębiorczy, a sam rynek tak nowoczesny i dobrze rozwinięty, że sklepy, które radzą sobie dobrze w kraju, ...
-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
... kolei Dominik Fajferek jest zdania, że GPT-4(Generative Pre-trained Transforme) od OpenAI, a także marketplace SEO, metaverse SEO i web3 będą równie istotne w 2023 roku. Sam Altman, ... na to, że trend ten w kolejnym roku będzie się umacniał. Wypuszczony na rynek model GTP-3 text-davinci 003 przez OpenAI w pierwszym odbiorze zrobił fenomenalne wrażenie ...
-
Ruszył ogólnopolski konkurs Kobieta e-commerce 2023
... do 19 marca 2023 r. Po wyraźnym przyspieszeniu podczas pandemii, obserwujemy spowolnienie dynamiki wzrostu branży e-commerce. Rynek stał się bardzo konkurencyjny. Sklepy internetowe, platformy usługowe lub marketplace szukają innowacyjnych rozwiązań technologicznych, nisz produktowych, pomysłów na zbudowanie lojalności e-shoppera. Plebiscyt Kobieta ...
Tematy: kobiety w biznesie, Kobieta e-commerce -
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... artykułów do pielęgnacji urody to jedna z bardziej dochodowych branż na świecie. Polski rynek Beauty & Personal Care stale rośnie, pod względem przychodów zajmując 6. miejsce w Europie, a ... przez internet. Głównie przez swoje domeny, natomiast 37% przez platformy marketplace - wylicza Marcin Stypuła, CEO Semcore. Autorzy raportu zadali sobie pytanie, ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... kluczowy element sukcesu w handlu międzynarodowym - wyjaśnia Julia Maciejewska. - Sprzedawcy zauważają, że rynek polski sam w sobie nie spełnia ich oczekiwań, dlatego coraz bardziej aktywnie ... coraz częstszy czynnik wyboru dla kupujących. Ten trend znany jest głównie z marketplace, ale widzimy, że przenosi się on także do sklepów internetowych. ...
1 2