-
Branża motoryzacyjna w Polsce I kw. 2014
... co druga zwiększyła sprzedaż o minimum jedną trzecią. Trzy największe marki (Škoda, Volkswagen i Toyota) zwiększyły sprzedaż o połowę. W segmencie premium rejestracje trzech ... – mówi Jakub Faryś, Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Informacje o badaniu Raport kwartalny PZPM i KPMG w Polsce „Branża motoryzacyjna”, Edycja Q2/2014 ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce II kw. 2014
... wzrósł o 18,0% r/r (do 158,5 tys. szt.). Znacznie lepszy wzrost wypracowały marki premium+. Liczba ich rejestracji zwiększyła się o 32%, do poziomu 17 ... (17,6%), układów zawieszenia i ich części (11,6%) czy poduszek powietrznych (25,4%). Informacje o badaniu Raport kwartalny PZPM i KPMG w Polsce „Branża motoryzacyjna”, Edycja Q3/2014 należy do ...
-
Najlepsze firmy dla rozwoju liderów 2014
... IBM, Unilever, Intel, Samsung, 3M, Hewlett-Packard, Accenture, Siemens, Citigroup oraz Ikea, czyli marki, które są obecne w Polsce i otworzyły tutaj swoje centra usług. Jak wynika z ... włączania w ten proces pracowników), sukcesji i rozwoju przywództwa. Polska pod lupą Polskie firmy mają wiele mocnych stron. Z badania wynika, że ich liderzy starają ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... szklanym ekranie ponad 1400 razy) niemal 6 mln zł. Słynny francuski kucharz i ambasador marki Michel Roth zaprasza Polaków do eksperymentów w kuchni. Spot promował nowy projekt Atelier Intermarche, w którym Roth odkrywa polskie produkty z półek sieci i łączy je z typowo francuskimi składnikami. Biedronka stawiała w I kwartale 2015 ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... całej branży kosmetycznej, kiedy największy polski podmiot – Polbita, właściciel marki Natura, ma jedynie dwuprocentowy udział w branży. Podmioty spoza naszych granic ... 2014 r. zaledwie 3 proc. rynku handlu detalicznego ulokowane było w internecie. Tymczasem – jak wskazuje raport firmy Deloitte – wartości dla krajów rozwiniętych były 2-3 krotnie ...
-
Dlaczego wciąż kupujemy samochody używane?
... było zaledwie 486 tys. Co więcej, ponad połowa sprowadzanych aut miała ponad 10 lat. Co jest przyczyną? Opracowany przez EFL raport „Nowy czy używany? Jakie samochody kupują Polacy” dowodzi dwóch zasadniczych powodów takiego obrotu spraw. Po pierwsze zbyt niskie płace (na ...
-
Nadgodziny i pożyczki, czyli sposoby na Wielkanoc?
... na wysoką inflację i rekordowo wysokie ceny. Raport Grupy Progres dowodzi, że niektórzy z nas ... formę bonów na zakupy w sklepach danej marki lub kart przedpłaconych. W przypadku osób zatrudnionych ... osiągnęła poziom 712,8 mln zł. Co może potwierdzać, że polskie gospodarstwa domowe finansują potrzeby związane z bieżącymi potrzebami kredytem konsumpcyjnym ...
-
Reklama internetowa VI 2005
... raport o rynku reklamy. Dane do raportu zgromadzone zostały z całej Polski ... Telefonia Komórkowa Centertel z marką Idea, wyprzedzając Polskie Linie Lotnicze Lot S.A. oraz Masterfoods Polska. Na kolejnych ... Wings - 2,61%. W TOP 10 markach w czerwcu znalazły się 3 marki należące do instytucji finansowych: Bank BPH z udziałem - 1,81% w emisjach, Open ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci IV 2007
... raport na temat najczęściej opisywanych w polskim Internecie osób, marek, wydarzeń i partii politycznych. W kwietniu polskie media online zdominowała tematyka związana z organizacją EURO 2012 przez Polskę i Ukrainę. Raport ... Prokomu w tym rankingu wynika w dużej mierze z obecności marki w nazwie zespołu koszykarskiego z Sopotu. Ilość publikacji na ...
-
Wtórny rynek nieruchomości X-XII 2007
... polskie miasta odnotowały spadki średniej ceny metra ... inne gminy położone na północ od Warszawy: Jabłonna 4%, Błonie 6%, Marki 2%. Odwrotnie zachowywały się ceny na południe od stolicy: o 19% spadły ceny w ... Przedstawiona wersja jest dziewiątą edycją "Raportu Szybko.pl i Expandera". Raport jest każdorazowo tworzony na podstawie danych archiwizowanych ...
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
... , a 30% ich uczestników można nazwać aktywnymi - programy lojalnościowe - budują przede wszystkim lojalność "kupioną", nie "emocjonalną" - pokazuje raport ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2008". Lojalność wobec marki jest dla polskiego konsumenta trudna w świecie, który oferuje tyle możliwości. Stagnacja to odpowiednie słowo opisujące tendencje ...
-
Warszawska GPW w 2008 roku
... sytuacji przyniósł dopiero koniec roku, gdy w grudniu na GPW zadebiutowało 5 emitentów. Raport podaje, że wśród ofert publicznych przeprowadzonych w 2008 roku przeważały oferty ... bilansową przed debiutem. Uzyskane środki przeznaczone zostały na reklamę i rozwój marki serwisu księgowości internetowej ifirma.pl, a także na rozbudowę działu sprzedaży ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... na nasilenie się ruchu na stronie, 96 proc. na wzrost świadomości marki. Inne wskazywane przez marketerów bariery to m.in. nieznajomość wszystkich możliwości marketingu ... porównaniu z tymi wynikami polskie serwisy wypadają wyjątkowo słabo. Jedynie 20 proc. uczestników badania wskazało NK.pl. Informacje o badaniu Badanie, którego wyniki opisuje Raport ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w II kw. 2011 r.
... austriaccy, a obiektów handlowych inwestorzy brytyjscy i holenderscy. Polskie podmioty miały marginalny udział w rynku ... dział Wycen i Doradztwa, Cushman & Wakefield. Główne ulice handlowe Raport wskazuje, że w I i II kwartale 2011 r. nie ... Hilton o wprowadzeniu na polski rynek swojej marki ekonomicznej Hampton by Hilton w Świnoujściu. Kolejne hotele ...
-
Kadra zarządzająca w social media IV 2012
... największych polskich firm w ostatnich tygodniach. „Polskie uczelnie to fabryki bezrobotnych” - ocenił szef ... w związku z konferencją prasową dotyczącą oficjalnego wprowadzenia marki handlowej Orange dla Telekomunikacji Polskiej ... których pojawili się prezesowie analizowanych firm ( pełna lista firm w raporcie). Raport obejmuje okres od 1 do 30 kwietnia ...
-
Stadiony: finansowanie w Polsce i na świecie
Polskie obiekty sportowe nie mogą dorównać zagranicznym ze względu na sytuację makroekonomiczną - ... marki obiektu przekładającej się na 40-proc. wzrost udziału sprzedaży lóż i miejsc biznesowych w strukturze przychodów obiektu, został odnotowany zysk na poziomie 34 tys. EUR, który od tamtego czasu sukcesywnie rośnie. Informacje o raporcie: Raport ...
-
Korporacje a podróże służbowe
... na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi" - tak zatytułowano raport, który został zaprezentowany podczas "Business Mixera" w hotelu Novotel ... jej partnera strategicznego Accor jest gwarantowany standard (63%), a także rozpoznawalność marki na rynku (41%). Jaka będzie przyszłość turystyki biznesowej? Turystyka biznesowa ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... komercyjnych bezwzględnie mamy do czynienia z ożywieniem. Raport „Marketbeat Polska – Jesień 2014” podsumowuje ... łączny udział w całkowitym wolumenie transakcji wynosi ok. 85%. Polskie podmioty utrzymały swoją pozycję rynkową z zeszłego roku (ok ... Express oraz, należąca do Grupy Metro, właściciela marki Makro Cash & Carry, sieć Odido (otwarcie ok. 2 tys ...
-
Coraz częściej dbamy o jakość życia
... dbamy o nie na co dzień – podsumowuje badanie Marek Staniszewski, CSO Havas Worldwide w Polsce. – W takim podejściu istotną rolę mogą też odgrywać marki, stając się ważnymi partnerami w naszej codziennej trosce o zdrowie, zachowanie dobrej formy i dobrego samopoczucia – dodaje. Technologia tak, ale... naturalność wciąż najlepsza ...
-
Niedobór talentów problemem 6 na 10 polskich firm
... procentowych. Jest to dowodem między innymi na to, że polskie talenty są coraz lepiej wykwalifikowane, a organizacje dopasowują ... %). Duże firmy z najmniejszymi wyzwaniami rekrutacyjnymi Raport ManpowerGroup uwzględnia podział na sześć wielkości ... się na nie między innymi budowanie marki pracodawcy pierwszego wyboru, programy aktywizujące dodatkowe ...
-
Kto wspiera organizacje charytatywne
... więc powiedzieć parę słów o rodzimych darczyńcach. Kim są polscy ofiarodawcy? Raport Acxiom Polska mówi, że: Bezdzietni i wielodzietni rzadziej pomagają: 41% osób ... ?" aż 70% respondentów odpowiedziało odmownie. Dużym przywiązaniem darzą także tradycyjne, polskie marki – czekolada Wedel jest najczęściej kupowaną marką w tej kategorii przez 38% ...
-
Rynek produktów żywnościowych w Polsce 2007
... na nowe doznania. Ale popularność zagranicznych specjałów (choć przetworzonych pod polskie gusta) nie oznacza, że producenci zapominają o tradycji. Drugą pod względem ... poznański Piotr i Paweł i krakowska Alma. Specyficzną kategorią są nowości międzysektorowe. Marki, które zdobyły uznanie w swojej kategorii produktów, pojawiają się w kategoriach ...
-
Firmy odzieżowe: upadłość Schiesser AG
... Jak mówi Tomasz Starus: „Jedynym zabezpieczeniem zobowiązań, jedynym kapitałem takich firm odzieżowych są zazwyczaj właśnie marki, brandy. Jednak nawet taka marka plus np. 120 lat tradycji nie chronią przed upadłością. Trudne ... emisje akcji czy obligacji, nie wspominając już o pożyczkach bankowych może postawić kolejne firmy odzieżowe, także polskie ...
-
Branża PR w mediach II 2009
... i Wally Olins (7). Najczęściej wymienianą w kontekście PR-u instytucją był Instytut Adama Mickiewicza (5). W tym kontekście wzmiankowano również: Fundację Batorego oraz Instytut Marki Polskiej i ZFPR (po dwa razy każdą z wymienionych organizacji). Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w lutym pierwsze miejsce zajęły ...
-
Stopy procentowe w Polsce bez zmian?
... publikują właśnie raporty podsumowujące trzeci kwartał. Przed sesją na GPW poznaliśmy raport Telekomunikacji Polskiej, która na poziomie wyniku netto zarobiła 327 mln PLN - ... , ale warto również obserwować jak z oczekiwaniami rynku poradzą sobie takie globalne marki jak GlaxoSmithKline czy SAP. Jak widać nie brakuje powodów, aby indeksy zostały ...
-
Galerie nie zniszczą ulic handlowych
... Najemcy woleli więc przeczekać gorszy okres i nadal handlować w centrum miasta. Polskie ulice handlowe przetrwały też ekspansję banków, które kilka lat temu groziły wykupieniem ... Przede wszystkim - większa rozpoznawalność, czasem wręcz taki jest wymóg międzynarodowej marki, która w centrach handlowych pojawić się nie ma prawa. Handlowcy liczą ...
-
Sektor kreatywny szansą polskiej gospodarki
... mówi Jacek Sadowski, Prezes Demo Effective Launching, firmy, które opracowała dla Łodzi strategię marki opartą o koncept miasta przemysłów kreatywnych. Jak zauważają w najnowszym raporcie poświęconym sektorowi ... gospodarki to dynamiczne środowisko. Mamy ogromny potencjał i dobry start, ale to czy polskie miasta wykorzystają swoją pozycję, zależy od ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... spożywcze i bardzo racjonalnie dysponowali swoim budżetem. Coraz więcej wydają na zakupy w dyskontach oraz na marki własne detalistów. Jednak jak wynika z naszych badań, w swoich wyborach klienci kierują się nie tylko ... czwarty respondent. Pierwsza polska sieć w rankingu, Polomarket, zajęła 8 pozycję, a poza pierwszą dziesiątką znalazły się polskie ...
-
Media społecznościowe w Polsce
... również mobilna rewolucja, która wymusi wiele nowych rozwiązań - podaje raport sporządzony przez Interaktywnie.com. W polskiej branży social media karty rozdaje dwójka ... wszyscy jednak podzielają tę opinię. - Z pewnością pomijanie Facebooka przy planowaniu strategii obecności marki online jest błędem. I nie chodzi tutaj o modę, ale o względy czysto ...
-
Niezależny rynek motoryzacyjny w Polsce
... polskiej gospodarki, jak i dla użytkowników samochodów. Dowodzi tego ostatni raport przygotowany przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych. Rekordowe ... ma do wyboru od 2 do 3 punktów, gdzie można serwisować i naprawić samochód wybranej marki. Zgodny głos ekspertów – średni wiek samochodów to 11 lat Liczba samochodów ...
-
Polski handel przed wzrostami
... w tempie ok. 11% rocznie. W dłuższej perspektywie polskie firmy będą zacieśniały współpracę nie tylko z Chinami, ale także z innymi rozwijającymi się krajami azjatyckimi. Polscy eksporterzy już planują rozwój działalności na tych rynkach. „Nasze plany ekspansji przewidują wprowadzenie marki Inglot na kolejne rynki, jak również ...
-
Handel międzynarodowy zmienia kształt
... i geograficzną bliskość. Jednocześnie są to rynki otwarte na polskie produkty, w szczególności na żywność, maszyny i urządzenia, sprzęt transportowy, produkty przemysłowe (np. ... wartości towarów wyeksportowanych na te rynki, ale poprzez rozpoznawalność marki kraju, z którego dany produkt pochodzi. Dobrym przykładem są produkty niemieckie, cieszące ...
-
Nieruchomości handlowe i logistyczne 2013
... roku raport z badania CBRE „Jak robimy zakupy – co myślą europejscy konsumenci”. Badanie wykazało, że konsumenci oczekują od wizyty w centrum handlowym „doświadczeń zakupowych”. Oprócz zakupów odzieży, elektroniki czy artykułów spożywczych chcą także zjeść obiad, zrelaksować się, czy obejrzeć film. Nowe marki wchodzące na ...
-
Jak działają centra handlowe w Polsce?
... polskie centra handlowe? Która z branż najmocniej zaznacza swoją obecność w strukturze najemców? ... handlowe jest położone. Pomimo zróżnicowania w typie powierzchni oraz oferowanych czynszach, wciąż głównymi najemcami pozostają marki z branży odzieżowej, których lokale stanowią 32% powierzchni w obiektach handlowych.” Beata Kokeli, Senior Director w ...
-
Sezon grillowy czas zacząć – jak grillujemy i dlaczego?
... na ruszcie. Wyniki prezentuje raport „Polacy przy grillu”. ... polskie rodziny do wspólnego posiłku i okazania radości z bycia razem. Najbliższą ku temu okazją jest majówka i rozpoczęcie sezonu grillowego. Za co kochamy grilla? Jakie potrawy królują na ruszcie Polaków? Odpowiedź przynosi badanie „Polacy przy grillu”, przeprowadzone na zlecenie marki ...