-
Wynagrodzenia 2019. Najwyżej i najniżej opłacane branże
W 2019 roku najwyżej opłacaną była branża IT, w której mediana miesięcznych wynagrodzeń wynosiła 6 367 PLN brutto (OBW 2019). Wysokie zarobki występowały również w bankowości. Mediana zarobków w tej branży wynosiła 6 000 PLN brutto. W dziewięciu najwyżej opłacanych branżach mediana wynagrodzeń wynosiła min. 5 000 PLN brutto. Najniżej opłacanymi ...
-
Wynagrodzenia specjalistów w 2020 roku
Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2020 roku wynosiła 5 100 PLN, czyli dokładnie tyle co mediana dla całego kraju. 25% najniżej wynagradzanych specjalistów zarabiało nie więcej niż 4 000 PLN, a 25% najwyżej wynagradzanych nie mniej niż 7 000 PLN brutto. Mediana płac specjalistek ...
-
Wynagrodzenia w firmach prywatnych i państwowych w 2020 roku
Mediana płac pracowników w firmach prywatnych (5 250 PLN) była wyższa o niecałe 300 PLN od mediany wynagrodzeń w firmach państwowych (4 967 PLN). Dla porównania mediana zarobków w organizacjach pozarządowych wyniosła 5 000 PLN, a jednostkach samorządu terytorialnego – 4 200 PLN. W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń wzięło udział 73 020 osób ...
-
Wynagrodzenia w przemyśle ciężkim w 2020 roku
Mediana wynagrodzeń pracowników w przemyśle ciężkim wyniosła 5 700 PLN, czyli o 600 PLN więcej niż mediana dla całego kraju i o 250 PLN więcej niż wyniosła mediana w przemyśle lekkim. W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń udział wzięło 6 514 osób zatrudnionych w firmach z branży przemysłu ciężkiego. 79% badanych stanowili mężczyźni. 33% miało ...
-
Jakie wynagrodzenia po studiach doktoranckich w 2020 roku?
Mediana wynagrodzeń osób po studiach doktoranckich wyniosła 7 500 PLN, czyli o 2 400 PLN więcej niż mediana dla całego kraju. Mediana płac osób bez tego typu studiów wyniosła 5 094 PLN. W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń udział wzięło 1 243 osób z tytułem doktora. 61% badanych stanowili mężczyźni. 38% pracowało w firmach zatrudniających powyżej ...
-
Jakie wynagrodzenia po studiach podyplomowych w 2020 roku?
Mediana wynagrodzeń osób po studiach podyplomowych wyniosła 6 703 PLN, czyli o około 1 600 PLN więcej niż mediana dla całego kraju. Mediana płac osób bez tego typu studiów wyniosła 5 000 PLN. W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń w 2020 roku udział wzięło 13 971 osób po studiach podyplomowych. 54% badanych stanowiły kobiety. 63% było po studiach ...
-
Wynagrodzenia specjalistów ds. kadr i płac w 2020 roku
Mediana wynagrodzeń specjalistów ds. kadr i płac wyniosła w 2020 roku 4 500 PLN. To o 600 PLN mniej niż mediana ogólnopolska oraz mediana dla wszystkich specjalistów. W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń w 2020 roku udział wzięło 1 152 specjalistów ds. kadr i płac. 95% badanych stanowiły kobiety. 58% badanych było po studiach wyższych magisterskich ...
-
Wynagrodzenia na stanowiskach zdominowanych przez kobiety w 2020 roku
Mediana wynagrodzeń kobiet wyniosła 4 500 PLN, czyli o 600 PLN mniej niż wynosi mediana ogólnopolska. To mniej również o 1 231 PLN od mediany płac mężczyzn. W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń udział wzięły 37 673 kobiety. To 42% wszystkich ankietowanych. 24% badanych było w wieku między 26 a 30 lat. 49% miało wykształcenie wyższe magisterskie. 58 ...
-
Mediacja i zawezwanie do próby ugodowej - ważne zmiany
W dniu 30 czerwca 2022 roku wchodzą w życie istotne dla wszystkich zmiany dotyczące wpływu mediacji oraz zawezwania do próby ugodowej na bieg terminu przedawnienia. Dotychczas zgodnie z art. 123 § 1 pkt 3 k.c. bieg terminu przedawnienia ulegał przerwaniu wskutek wszczęcia mediacji pozasądowej. Z kolei zawezwanie do próby ugodowej również ...
-
Wynagrodzenia w województwie małopolskim w 2021 roku
Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2021 roku wyniosła 6 000 PLN brutto i była wyższa o 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 4 400 PLN, a 25% najwyżej wynagradzanych zarabiało nie mniej niż 8 800 PLN. Mediana płac mężczyzn wynosiła 6 700 PLN, a kobiet 5 200 PLN. Najwyższe ...
-
Największe firmy medialne z Wirtualnemedia.pl
... WirtualneMedia.pl - największy polski serwis internetowy poświęcony mediom, reklamie i telekomunikacji, organizuje wspólne akcje promocyjne z największymi polskimi firmami z branży media. W każdym tygodniu – od poniedziałku do piątku, wspólnie z wybraną firmą Wirtualnemedia.pl przeprowadza konkurs, w którym uczestnicy muszą odpowiedzieć na ...
Tematy: wirtualnemedia.pl -
Pierwsze urodziny Wirtualnemedia.pl
30 stycznia portal Wirtualnemedia.pl obchodzi swoje pierwsze urodziny. Po roku działalności Wirtualnemedia.pl stały się największym polskim portalem poświęconym mediom (telewizji, radiu, prasie), Internetowi, reklamie i telekomunikacji. Codziennie serwis odwiedza kilka tysięcy osób. Przez rok swojego istnienia serwis wciąż się zmieniał i ...
Tematy: wirtualnemedia.pl -
K2 tworzy dom mediowy
... S.A., a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group). ACR jest organizacją całkowicie wydzieloną operacyjnie i finansowo ze struktur K2. Ma również oddzielną siedzibę i serwis ...
-
Dysk multimedialny Verbatim: MediaStation HD DVR
Verbatim wprowadził na rynek MediaStation HD DVR - dysk multimedialny, który umożliwia odtwarzanie oraz nagrywanie materiałów bezpośrednio z telewizji, przystawek satelitarnych i kablowych, odtwarzaczy DVD lub VHS. Urządzenie pozwala na wyświetlanie obrazu w dobrej rozdzielczości i odtwarzanie mediów strumieniowych za pośrednictwem sieci lokalnych ...
-
Kara śmierci czy expose premiera?
... bardziej palące problemy. Nic bardziej mylnego, wyeksponowanie w dyskursie tak kontrowersyjnego wątku nie gwarantuje proporcjonalnego rozgłosu w mediach - wynika z raportu Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów. Czy Polacy są już zmęczeni "tematami zastępczymi?". To expose poruszyło tłumy Temat kary śmierci został poruszony przez ...
-
Polski Internet a matura 2012
... do założenia maturze fanpage'a na Facebooku - obecność tematu egzaminów maturalnych w mediach społecznościowych zbadał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Od 1 stycznia do 10 maja 2012 roku opublikowano w Internecie prawie 48 tys. materiałów na temat egzaminów maturalnych, przy czym niemal ...
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
Od pojawienia się pierwszych serwisów zakupów grupowych na polskim rynku minęły ponad dwa lata. Z takiej formy nabywania produktów i usług korzystają miliony internautów. Padają nowe, liczone w dziesiątkach tysięcy rekordy w ilości sprzedawanych kuponów. E-commerce kwitnie mimo kryzysu, a być może właśnie z tego powodu. Duża popularność serwisów ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
Można dysponować wielkim budżetem na reklamę, być w gronie kluczowych polskich pracodawców, osiągać najwyższą sprzedaż, a rozgłos zdobywać… w mediach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że średnio 90 proc. publikacji o popularnych dyskontach i ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... wodę z mózgu kampanią promocyjną lub zaliczyć kubeł zimnej wody na głowę, jeśli nie spełni ona naszych oczekiwań. Jedno jest pewne: media społecznościowe i internet pozwalają wypłynąć na szerokie wody w tej branży. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną najpopularniejszych marek wód mineralnych oraz ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
W telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa - Brodnicki, a w social mediach Biedronce najbardziej pomógł... Wojciech Cejrowski, mimo iż nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł - wynika z najnowszego ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2015 r.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikował wyniki cyklicznego badania, dotyczącego popularności miast wojewódzkich w mediach. W I kwartale 2015 r. łączna wartość materiałów odnośnie stolic poszczególnych województw wyniosła 5,7 mld złotych, a średnio każdego dnia pojawiało się o nich prawie 20 tys. wzmianek. Bezkonkurencyjna pod względem liczby ...
-
Najpopularniejsi w mediach - piłkarze i kluby piłkarskie
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumował medialną popularność piłkarzy w drugim półroczu 2015 roku. Zdecydowanym liderem był Robert Lewandowski – kapitan polskiej drużyny niemal trzykrotnie częściej gościł w mediach niż drugi w zestawieniu Grzegorz Krychowiak. Badanie „Polska Piłka” cyklicznie prowadzone przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” ...
-
Prezes Rzepliński milczy, a Internet szaleje #BoRejting
... od wypowiedzi w mediach do dnia ogłoszenia wiarygodności kredytowej naszego kraju. Temat natychmiast podchwycili internauci. Od 5 maja akcja #borejting zdołała podbić media społecznościowe - na Facebooku i Twitterze hashtag ten pojawił się 6 tys. razy – wynika z danych opublikowanych przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. List ministra finansów ...
-
Trendy w programmatic A.D. 2017
... reklamy online. ZenithOptimedia szacuje, że w bieżącym roku wykorzystanie tej technologii wzrośnie o 31%, a więc będzie rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie zautomatyzowanymi procesami marketingowymi. Z danych domu mediowego MEC wynika ...
-
Wynagrodzenia w województwie małopolskim w 2020 roku
Medina wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2020 roku wyniosła 5 349 PLN brutto, czyli była wyższa o prawie 250 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 3 983 PLN, a 25% najwyżej wynagradzanych zarabiało nie mniej niż 8 000 PLN. Mediana płac mężczyzn wynosiła 5 960 PLN, a kobiet 4 712 PLN. ...
-
MEDIAX OFFICE KEYBOARD - wszystko co potrzebne
Klawiatura MEDIAX OFFICE KEYBOARD, którą firma Media-Tech wprowadzi na rynek już w marcu, została zaprojektowana tak, aby zwiększyć wygodę i efektywność pracy przy komputerze. Zawiera znacznie więcej przycisków multimedialnych, funkcyjnych i internetowych niż inne, konkurencyjne klawiatury: przyciski OFFICE, przyciski INTERNETU, przyciski ...
-
Interaktywna prezentacja Volvo
Prezentacje multimedialne i serwisy www są integralną częścią działalności e-marketingowej K2 Internet. Wykonana przez agencję interaktywno-multimedialna prezentacja nowego samochodu Volvo XC90 jest wysokiej jakości produktem informacyjno - wizerunkowym. Pierwszy efekt pracy agencji K2 dla marki Volvo, można obejrzeć pod adresem: Interaktywne i ...
-
ARBOzasięg kontra portale
Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych ...
-
Internetowe zabawy z Pysiem
Nowa strona internetowa - www.pysio.pl - właśnie wystartowała. Głównym celem serwisu, który na zlecenie Agros Nova Sp. z o.o. przygotowała agencja OS3 multimedia, jest promowanie marki Pysio, poprzez dobrą i bezpieczną multimedialną rozrywkę, skierowaną do młodych internatów. Nowy serwis internetowy Pysia łączy zabawę z edukacją. Gospodarzem ...
-
Tydzień 14/2005 (04-10.04.2005)
Mnożą się w mediach katastroficzne w swojej treści rozważania na temat rozwoju sytuacji na rynkach surowcowych, a szczególnie na rynkach surowców energetycznych. Nowy pretekst do takich rozważań w mediach dał niedawny raport amerykańskiego banku inwestycyjnego Goldman Sachs. W ciągu 15 lat Chiny wybudują 15 siłowni jądrowych. Realizacja tych ...
-
Reklama w motoryzacji V 2005
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród producentów samochodów osobowych zajęła w maju firma General Motors Polska - informuje Instytut Samar. W rankingu za pierwszych pięć miesięcy roku najwięcej na reklamę w mediach wydała firma Renault. Wydatki amerykańskiego koncernu wyniosły 7,1 mln zł, co stanowi 12,4 procent ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród marek samochodów osobowych zajęła w lipcu firma Toyota Motor - podaje Instytut Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Wydatki na reklamę, poniesione przez tego japońskiego producenta wyniosły prawie 4 mln zł, co stanowi 12,7 procent wszystkich nakładów ...
-
Mały GPS dla komórek
Firmy Fujitsu Media Devices i Fujitsu Microelectronics Europe opracowały nowy kompaktowy moduł AGPS/GPS, który może być wykorzystywany w telefonach komórkowych i innych przenośnych urządzeniach multimedialnych. Masowa ...
Tematy: GPS, moduł AGPS/GPS -
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
Najnowsze lipcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, iż sieć reklamowa ARBOmedia, docierając do 7 305 911 użytkowników (real users) awansowała na drugie miejsce pod względem zasięgu. Oznacza to, iż na przestrzeni dwóch ostatnich badanych miesięcy ARBOmedia wyprzedziła pod względem tego wskaźnika dwa największe polskie portale: Onet.pl ...
-
Blend-a-med w sieci
Instytut Blend-a-med jest już dostępny on-line. Portal ekspercki Instytutu, przygotowany przez agencję interaktywną HYPERmedia (ISOBAR), to interaktywne kompendium wiedzy na temat zdrowia i pielęgnacji jamy ustnej. Pod adresem internetowym Instytutu Blend-a-med, można odnaleźć artykuły edukacyjne, uzyskać poradę specjalisty oraz stworzyć ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem