eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › audiowizualne usługi medialne
  • Branża medialna i audiowizualna - trendy 2023

    Branża medialna i audiowizualna - trendy 2023

    11:00 16.01.2023

    ... lata. Regulacja w pierwszej wersji zakłada nakazanie nadawcom i operatorom oferowania swoich usług w modelu a la carte. Dla widzów oznacza to znacznie droższe usługi, a dla przedsiębiorców podważenie wypracowanych przez 30 lat funkcjonowania rynku modeli biznesowych i zasad współpracy. Projektodawca zdaje się nie dostrzegać konsekwencji takich ... WIĘCEJ

    Tematy: branża medialna, media, branża audiowizualna, ustawa o radiofonii i telewizji
  • Zmiana ustawy o radiofonii i telewizji

    Zmiana ustawy o radiofonii i telewizji

    11:08 26.02.2013

    ... ustawy o radiofonii i telewizji Nowelizacja nakłada na podmioty świadczące audiowizualne usługi medialne na żądanie jedynie minimalnie obowiązki informacyjne. Podmioty te zobowiązane są zapewnić swoim użytkownikom łatwy, bezpośredni i stały dostęp do informacji, które umożliwiają identyfikację usługi oraz podmiotu, który ją dostarcza. Do jednej ... WIĘCEJ

    Tematy: ustawa o radiofonii i telewizji, ustawa medialna, usługi medialne, audiowizualne usługi medialne
  • Nowa ustawa medialna a działalność przedsiębiorstw

    Nowa ustawa medialna a działalność przedsiębiorstw

    09:23 11.08.2011

    W kwietniu br. Prezydent podpisał nowelizację Ustawy o Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - zwanej dalej "ustawą medialną" (Dz. U. 1993 r. Nr 7 poz. 34), którą miesiąc wcześniej przyjął Sejm. Weszła ona w życie 23 maja br. i jest pierwszą nowelizacją tej ustawy od czasu jej uchwalenia tj. od 29 grudnia 1992 roku. Dzięki nowelizacji w Polsce ... WIĘCEJ

    Tematy: ustawa o radiofonii i telewizji, ustawa medialna, product placement, audiowizualne usługi medialne
  • Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji

    Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji

    13:40 24.05.2011

    ... którego przewidziano pewne wyjątki. Zgodnie z definicją zawartą w nowelizacji, lokowaniem produktu jest przekaz handlowy polegający na przedstawieniu lub nawiązywaniu do towaru, usługi lub ich znaku towarowego w taki sposób, że stanowią one element samej audycji w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie, a także w postaci ... WIĘCEJ

    Tematy: ustawa o radiofonii i telewizji, product placement, usługi multimedialne, audiowizualne usługi medialne
  • Nowelizacja ustawy medialnej

    Nowelizacja ustawy medialnej

    13:57 22.04.2011

    ... wszystkie audiowizualne usługi medialne muszą zostać skoordynowane co najmniej w stopniu podstawowym. Audiowizualne usługi medialne powinny obejmować każdy rodzaj działalności gospodarczej, poza działalnością niekomercyjną i niestanowiącą konkurencji dla rozpowszechniania telewizyjnego, taką jak prywatne witryny internetowe oraz usługi polegające ... WIĘCEJ

    Tematy: usługi medialne, ustawa medialna, media elektroniczne, media online


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: