-
Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości
... zwiększyły swoje wpływy reklamowe o blisko 16 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Liderem na rynku reklamy telewizyjnej wciąż pozostaje TVP, która zebrała łącznie 666,9 mln zł. ... w porównaniu z 17,13 proc.), nie zdołała przekuć tego sukcesu na wpływy z reklamy. Firmy zwiększyły w niej wydatki na reklamę zaledwie o 2,6 proc, przez co Polsat ...
-
Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł
... 16-49 lat. W listopadzie i grudniu br. wizerunek Mikołaja był najczęściej wykorzystywany w spotach branży telekomunikacyjnej (ponad 8 tys. spotów); wśród reklamodawców na „mikołajowe reklamy” najwięcej wydała Polska Telefonia Cyfrowa - 12,8 mln PLN. W ciągu minionej dekady (okres 01.01.2000 – 20.12.2009; miesiące listopad ...
-
Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?
... rodzaje akcji, różne rodzaje rozliczeń sprawiają, że ciężko ustalić standardowy cennik. Mimo tego forma ta daje szansę reklamodawcom i Agencjom na efektywną ... kampanii ma istotne znaczenie. Rozliczenia za 1000 kliknięć sprawiają, że zależnie od branży reklamy kończą się w szybkim czasie pobierając opłatę, a nie dając oczekiwanych efektów. Model ...
-
Wyborcze reklamy w TV 2005
Stacje telewizyjne w Polsce - od 1 marca do 7 września br. - zarobiły na kampanii wyborczej ponad 17 mln zł (według danych cennikowych stacji). W tym czasie wyemitowały 1202 spoty reklamowe partii politycznych oraz kandydatów na prezydenta. 375 z nich należało do PiS, 255 do PO, 213 do LPR, 90 do PSL a 55 do SLD - wynika z danych TNS OBOP. ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... układ wydatków reklamowych w zależności od kanałów komunikacji. Przewidujemy, że segment reklamy dilerów będzie się wzmacniać, gdyż dla niektórych z nich stagnacja sprzedaży ... wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 i 2013. Materiał stanowi ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... perfumerie (4 proc.), sieci budowlane (4 proc.) oraz sklepy sportowe (2 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W lutym marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 9 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Griperx, Gripovita oraz Regnerum. Farmacja: typy reklamowanych produktów W lutym 2019 roku ...
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2012
... w ujęciu procentowym wydatki są porównywalne, należy do wiodących na rynku reklamy (prawie 12,6% udziałów w całości wydatków reklamowych w Polsce) może mieć ... utrzymać tę kategorię w topowych wydatkach branży reklamowej. Najskuteczniejsze reklamy w telewizji, radiu i prasie kolorowej Reklamodawcy lokują swoje budżety w sprawdzonych mediach. Gros ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... 2012 roku widać wyraźne ożywienie w sektorze reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent. Choć w ubiegłym roku wydatki tej kategorii zamknęły się, ...
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
... niż rok wcześniej. Zwiększył się też czas przeznaczony w radiu na reklamę – z 9,1 tys. godzin do 10,7 tys. godzin. Według specjalistów, rynek reklamy nadal będzie intensywnie rosnąć i przyczynią się do tego reklamodawcy z tak różnych sektorów jak handel, finanse, telekomunikacja i OTC.
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
... złotych, co stanowiło 10,7 proc. budżetu tego marketera. W pierwszej trójce znaleźli się też Polska Telefonia Cyfrowa (Era/T-Mobile) i Polkomtel (Plus GSM). Reklamy radiowe usług abonamentowych sieci komórkowych dla klientów indywidualnych kosztowały w ub.r. telekomy blisko 40 mln zł i to one były najczęściej reklamowanym ...
-
Jakie ceny w umowach - brutto czy netto?
... ceny. Nie trzeba wówczas wprowadzać do umowy dodatkowych postanowień o prawie odstąpienia od umowy z powodu braku akceptacji zmienionej ceny. Uwaga na reklamy Przedsiębiorcy powinni też uważać na sformułowania dotyczące cen zamieszczane w materiałach reklamowych, których odbiorcami mogą być konsumenci. "Konsument ma prawo znać ...
-
Reklama w telewizji XI 2006
... listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z ...
-
Usługi telekomunikacyjne: zakupy przez Internet
... internetowego należy dokładnie przeanalizować warunki oferty, w tym również regulaminy oraz cennik świadczenia usług. 2. W przypadku wizyty kuriera należy dokładnie zapoznać się z treścią ... reklama wskazuje na jej darmowy charakter (np. znajdujące się w czasopismach lub internecie reklamy gier na telefon „ZA DARMO”), może się bowiem wiązać ze ...
-
Konto bankowe dla dziecka?
... niekorzystna z innego powodu, zaproponować inne rozwiązanie. Dzieci są wszak doskonałymi obserwatorami, chłoną reklamy, są otwarte na nowości i intuicyjnie wiedzą co jest godne zainteresowania ... i wydanie oraz użytkowanie karty. Często także opłata za przelewy internetowe. Cennik usług bankowych dla dzieci i młodzieży jest tak zróżnicowany jak dla ...
-
Zgoda na przesyłanie informacji handlowej pocztą elektroniczną
... lub osoby wykonującej wolny zawód. Jest to zarówno wiadomość zawierająca cennik lub wykaz oferowanych towarów czy usług, jak i informacja o odniesionych ... wyraźna W naszym prawie obowiązuje zasada: "najpierw uzyskaj zgodę, potem wysyłaj reklamy drogą elektroniczną". Niedopuszczalne jest wysyłanie niezamówionej informacji handlowej i zamieszczanie w ...