-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2015 roku. Biznes, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2015
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2015 roku. Biznes, ...
-
Polski Internet w 2003 r.
... z niej 68 proc. Użytkowników polskiej sieci. Podstawą powyższej analizy są statystyki oglądalności witryn uczestniczących w badaniu gemius Traffic, które realizowane jest przez firmę badawczą Gemius. W chwili obecnej z badania korzysta ponad 5 tys. witryn, które odwiedzane są tygodniowo przez ponad 6 mln. internautów identyfikowanych na podstawie ...
-
Wyniki Megapanel VII 2005
PBI i Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", mierzącego oglądalność witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2005 roku. Pierwsze miejsce w rankingu witryn według zasięgu ...
-
Wyniki Megapanel VIII 2005
Gemius opublikował najnowszy ranking dotyczący popularności witryn i komunikatorów - wyniki badania "Megapanel PBI/Gemius" za sierpień 2005 roku. Tak jak w poprzednim notowaniu witryną o największym zasięgu był Onet.pl. Okazało się, że zasięg ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track realizowanego przez firmę MillwardBrown SMG/KRC wskazują, że na początku 2011 ... się w proces rozwoju produktów czy też poprawę ich jakości. Firma badawcza Gemius szacuje, że aktualnie ok. 36 proc. polskich użytkowników sieci to ...
-
Mapy i lokalizatory internetowe zamiast kompasu
... zainteresowaniem cieszą się serwisy Google’a. Czy Polacy już na zawsze porzucili kompasy? Gemius przeanalizował ruch na stronach internetowych, które oferują mapy, wyszukują ... z województwa mazowieckiego (1,8 mln). Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają ...
-
Windows 7 i Android ciągle najpopularniejsze
... wciąż najchętniej używane przez polskich internautów. Gemius sprawdził czy polscy internauci łączą się z siecią za pomocą tych samych systemów, co ... XP (z 36 proc. do 26 proc.) Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania ruchu na stronach www (gemiusTraffic), które firma Gemius prowadzi w ponad 20 krajach Europy oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce ...
-
E-sklepy w sieci zadłużenia
... wzrosnąć aż o 1/3. Jak dowodzi najnowsze opracowanie „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”, e-sklepy odwiedza z zamiarem kupna już co drugi Polak. ... Wg cytowanego wyżej raportu Gemius, w 2017 r. Polacy najczęściej kupują w sieci odzież, dodatki, akcesoria, a także książki, płyty i filmy. Trzecia edycja badania „Długi e-handlu w ...
-
E-commerce, czyli handel internetowy z długami w realu
... w 2020 r. będzie zaledwie siedem niedziel handlowych. Niemal co piąty badany przez Gemius deklaruje, że po wprowadzeniu zakazu handlu w niedzielę będzie więcej kupował ... finansowa sklepów internetowych wygląda obecnie lepiej niż pół roku wcześniej. Z badania przeprowadzonego przez Bisnode Polska wynika, że spośród ponad tysiąca polskich sklepów ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... w 2023? Handel internetowy w ciągu ostatnich lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius "E-commerce w Polsce 2022", już 77 proc. Polaków (użytkowników internetu) robi ... mobilnych. To idealne rozwiązanie, które znacznie zwiększa konwersję merchantów. Badania potwierdzają, że nawet o kilkadziesiąt procent – tłumaczy Wojciech Łaszkiewicz. ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... e-commerce w 2024 roku. Znaczenie handlu internetowego w ciągu ostatnich lat stale wzrasta. Pokazują to, chociażby statystyki zawarte w raporcie Gemius "E-commerce w Polsce 2023". Według badania, aż 79 proc. Polaków korzystających z internetu dokonuje zakupów online. Przyzwyczajenia konsumentów generują nowe potrzeby i dynamiczny rozwój e-commerce ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... nie przeraziły - juz korzystają i odcinają kupony. Przeprowadzone w ubiegłym roku przez Gemius badanie Internauta a social media/social commerce pokazały, że jeden na trzech ... firm z sektora IT. Co prawda - jak pokazują z kolei opublikowane w maju badania Instytutu Badawczego Randstad - aż 67 procent internautów aktywnych w społecznościach doskonale ...
-
Internet w smartfonie ma potencjał
... , wiek, wykształcenie, wielkość miejscowości zamieszkania oraz województwo. Struktura została oparta o dane z badania NetTrack MillwardBrown będącego standardem rynkowym, na którym oparty jest m.in. Megapanel PBI/ Gemius (podstawowe źródło wiedzy o zachowaniach polskich internautów w sieci). Dodatkowo zrealizowano wywiady z użytkownikami smartfonów ...
-
Netflix w mediach: popularność większa niż myślisz
... EMEA - przyp. red) kilka miesięcy temu" - czytamy na łamach serwisu AntyWeb.pl w tekście poświęconym popularności serwisu w Polsce. Wyniki badania popularności Netfliksa przeprowadzone przez Gemius sugerują, że serwis cieszy się niewielką popularnością. W maju z platformy tej korzystało zaledwie 120 tys. użytkowników. Jak jednak zauważa ...
-
Jest standard badań profili internautów
... Badanie Prawdziwy Profil to połączenie badania ankietowego (losowym użytkownikom serwisów będą wyświetlane ankiety typu pop-up) z monitoringiem ruchu internetowego witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych. Dostęp do danych będzie możliwy za pomocą specjalnie przygotowanego interfejsu. System GeMius (odpowiedzialny za pomiar site-centric) zostanie ...
Tematy: sieci reklamowe, profile internautów -
Skuteczny marketing szeptany
... marki. W polskim internecie trzyma się ona mocno. Według badania zrealizowanego w 2008 roku przez firmę Gemius, prosumentami można dziś nazwać około 36 proc. użytkowników ... w kategorii najbardziej efektywnego narzędzia sprzedażowego. W tym kontekście nie dziwią wyniki badania firmy Comment UK, w którym poproszono 100 brytyjskich brand managerów o ...
-
Reklama w Internecie 2010
... informuje raport. Opublikowane kilkanaście miesięcy temu wyniki badań przeprowadzonych przez Gemius pokazywały, że prawie dwie trzecie polskich internautów deklarowało - reklamy ich denerwują ... się mogło, że klikaniem w reklamy rządzi tutaj przypadek, jednak autorzy badania podkreślają, że wynik nieco wykrzywia fakt, iż można było zaznaczyć więcej ...
-
Usługi turystyczne online 2006-2008
... %. Wzrost odnotowały także biura sprzedaży online, tzw. OTA - z 24% w 2006 r. do 29% w roku 2008. Z badania wynika, że w stosunku do 2007 r. nie zwiększył się natomiast procentowy udział ... panelu Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych, spółki należącej do grupy Gemius. Zbieranie danych odbyło się w dniach 14–28 września 2006, 25 września – 4 ...
-
Zabezpiecz się na Black Friday i Cyber Monday
... nie powinno zatem narzekać na brak zainteresowania ze strony klienteli. Badania realizowane przez Gemius dowodzą, że w sieci najchętniej nabywamy odzież i akcesoria (74%wskazań). ... oraz osoby w przedziale 35-49. Następną kategorią wiekową jest 25-34, ale przeprowadzane badania coraz wyraźniej dowodzą, że od transakcji w internecie przestają stronić ...
-
Promocja przez wyszukiwarki
... może być to przedział od 10 do 30 pierwszych odszukanych odnośników. Badania ujawniają, że pierwsze 30 odnośników w wyniku wyszukiwania stanowią około 90 proc. ... tych samych lub podobnych zmiennych i kryteriach. Analizując dane uzyskane z systemu Gemius, łatwo zauważyć, że popularność wyszukiwarek zgodna jest z zasadą Pareto, a pozycjonowanie w ...
-
Zakłady sportowe w internecie - intratny biznes?
... zainteresowania internetowymi zakładami przyczyniły się dodatkowo ostatnie Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Według szacunkowych danych firmy Gemius, opartych o wstępne wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, zainteresowanie polskich internautów największymi serwisami bukmacherskimi online, mierzone liczbą użytkowników, zwiększyło się w czerwcu ...
-
Jak odnieść sukces w e-biznesie?
... swoją potencjalną konkurencję. Niezbędna jest również znajomość listy grzechów zakazanych w wirtualnym biznesie - czytamy w poradniku Akademii Allegro. Badania firmy monitorującej zjawiska w Internecie – Gemius – nie pozostawiają wątpliwości, że na rodzimym rynku e-commerce jest dosyć miejsca zarówno dla profesjonalnych sprzedawców utrzymujących ...
-
Bezpieczeństwo w sieci: co piąty internauta zagrożony
... równowaga w korzystaniu z Internetu – dodaje dyrektor Piwowarska. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez BezpieczniejwSieci.org, polscy internauci potrzebują rzetelnej wiedzy ... także: Allegro.pl, Kaspersky Lab Polska, NK.pl oraz Gemius S.A. Najnowszy raport fundacji BezpieczniejwSieci.org to diagnoza stanu bezpieczeństwa polskich internautów. ...
-
E-sklep: jak budować jego sukces?
... rzadziej będziemy mieć do czynienia z metodyką wyszukiwania, wskazane przez centrum badawcze Gemius. Firma w 2010 roku opublikowała raport, zgodnie z którym polscy internauci wpisują ... linków na stronie lub automatyczne pobieranie statusu przesyłki dla klienta. Badania wskazują, że przekazywanie jasnych informacji, wpływa na wzrost sprzedaży. ...
-
M-commerce 2013
... spowolnienia gospodarczego, Polacy coraz chętniej korzystają z mobilnego internetu. Według estymacji Gemius do końca 2013 roku, będzie on odpowiadał za 9 proc. całego ruchu ... zwłoka, może okazać się do dystansem trudnym do nadrobienia. Z przeprowadzonego badania wynika, że 76 proc. polskich sklepów internetowych nie posiada żadnych ułatwień – ...