eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Megapanel: serwisy tematyczne II 2015

Megapanel: serwisy tematyczne II 2015

2015-04-30 20:25

Megapanel: serwisy tematyczne II 2015

Megapanel: serwisy tematyczne II 2015 © sp4764 - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (21)

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2015 roku.

Przeczytaj także: Megapanel II 2015

Biznes, prawo i finanse


W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu, tak jak przed miesiącem, Grupa Wirtualna Polska z zasięgiem 29,8%, na drugim Grupa Onet-RASP (zasięg: 22,3%), z kolei Grupa Gazetaprawna.pl utrzymała trzecią lokatę (18,6%).

Duży awans – z miejsca 18 na 9 – odnotował portal e-pity.pl. W zestawieniu pojawiły się dwie nowości: lepszaoferta.pl na miejscu 18 i atrakcyjny-kredyt.pl na miejscu 19, opuściły je: Grupa eBroker oraz Grupa Wydawnictwo WiP.

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego BIZNES, PRAWO I FINANSE, II 2015

W kategorii „Biznes, prawo i finanse” na pierwszym miejscu nadal Grupa Wirtualna Polska (z zasięgiem 29,8%)


Budownictwo i nieruchomości


W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG (14,3%) przed Grupą ZPR Media (10,5%). Grupa Polskapresse – Media Regionalne (8,0%) powróciła na miejsce trzecie, wyprzedzając Grupę Gazeta.pl.

Grupa Onet – RASP awansowała z pozycji 11 na 8, meble.pl spadły z 16 na 19, a gumtree.pl z 14 na 17.

Zestawienie opuściły home-you.com i Grupa Publikator, pojawiły się: Grupa Panorama Firm (18) oraz klikmapa.pl (15).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI, II 2015

W kategorii „Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG


E-Commerce


W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG z zasięgiem 55,7%. Na drugiej pozycji nadal Grupa Ceneo.pl (28,6%), z kolei Grupa Onet-RASP spadła na pozycję czwartą, ustępując miejsca Grupie Wirtualna Polska (11,7%), jednak różnica między nimi wyniosła zaledwie 0,1%.

Apteka internetowa doz.pl awansowała z miejsca 11 na 9, aliexpress.com przesunął się z 9 na 7, alibaba.com z 18 na 16, euro.com.pl spadło z 8 na 11, a Grupa Nokaut.pl z 10 na 12.

Ranking opuściły merlin.pl i saturn.pl, pojawiły się w nim twenga.pl (19) oraz brw.com.pl (20).

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, E-COMMERCE, II 2015

W kategorii “E-Commerce” pierwsze miejsce, podobnie jak przed miesiącem, zajmuje Grupa Allegro-GG


Edukacja


W kategorii “Edukacja” pozycję lidera utrzymała wikipedia.org z zasięgiem 46,3%, drugą Grupa Google (24,2%), z kolei na trzecim nadal plasuje się zadane.pl (13,5%).

Z miejsca 6 na 9 spadł bryk.pl, Grupa Netstel z 16 na 18, z kolei Grupa Wirtualna Polska awansowała z pozycji 9 na 7.

Zestawienie opuściła matematyka.pisz.pl, a pojawił się w nim synonim.net na miejscu 17.

fot. mat. prasowe

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego, EDUKACJA, II 2015

W kategorii “Edukacja” pozycję lidera utrzymała wikipedia.org z zasięgiem 46,3%

 

1 2 ... 5

następna

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: