-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za kwiecień 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za sierpień 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2012
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2012 roku. BIZNES, ...
-
Rosyjskie strony internetowe: gdzie są popularne?
... Yandex.ru i Vk.com wybierane są przez 3 proc. internautów. Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie ...
-
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
... raport „E-commerce w Polsce 2023” to efekt współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz IAB Polska, a jego wyniki wzbogacono o dane z badania Mediapanel oraz ekspercką wiedzę specjalistów działających w ramach Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. O raporcie Celem badania, którego wyniki zaprezentowano w raporcie „E-commerce w Polsce 2023 ...
-
Bożonarodzeniowe zwyczaje internautów
... bożonarodzeniowych obyczajów i kultywowania tradycyjnego sposobu spędzania świąt. Według raportu Gemius, zdecydowana większość internautów (96,8 proc.) obchodzi święta Bożego Narodzenia. Osoby ... wiele radości, spokoju i wytchnienia od codziennych problemów. O badaniu Celem badania było określenie, w jaki sposób internauci przygotowują się do świąt ...
-
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
... firma Gemius S.A. w badaniu Megapanel PBI/Gemius prezentuje autoryzowane 12 kategorii tematycznych. Przypisanie poszczególnych witryn do konkretnych kategorii tematycznych zostało dokonane po analizie każdej witryny biorącej udział w badaniu Megapanel PBI/Gemius i umieszczeniu jej w odpowiedniej kategorii zgodnie z ustalonymi przez Radę Badania ...
-
Rośnie wykorzystanie Internetu
... w naszym kraju 6,1 milionów internautów i obecnie ich liczba wynosi 15,8 milionów - w populacji All 7+ liczba ta stanowi 44,4%. Także wg Gemius Megapanel w okresie przeprowadzania badania aktywności, w których Internet zastępuje telewizję i prasę, w populacji All 7+ średnio w całej grupie faktyczna konsumpcja Internetu wyniosła 50 godzin 41 min ...
-
Kryzys a wydatki świąteczne Polaków
... wynika z badania "Preferencje Świąteczne Polaków" przeprowadzonego przez Gemius na zlecenie MyDeal.pl. Większość z nas wyda tyle samo lub więcej, ... zmniejszają swój budżet na prezenty (odpowiednio 53% i 26%). Jak pokazują wyniki badania, respondenci najchętniej kupiliby w serwisach zakupów grupowych tradycyjne prezenty, takie jak: książki (20%), ...
-
Zakupy online: najwięcej wydajemy na RTV i AGD
... Gemius wynika, że produktami kupowanymi w sieci przez największą grupę konsumentów są odzież, dodatki i akcesoria. Jednak najwięcej pieniędzy e-klienci wydają na sprzęt RTV i AGD. Badania ... 52 zł, natomiast mężczyzna ponad 160 zł. Informacje o badaniu Celem badania było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Badanie ...
-
Seniorzy opanowują Internet
... dla mężczyzn. Wspólne dla obu płci jest zainteresowanie turystyką. Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji ...
-
Pożyczki przez Internet: co dziesiąty internauta zainteresowany
... z wykształceniem zawodowym oraz internautów zarabiających do 1200 zł netto Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji ...
-
Grudzień - czas na książki, płyty i muzykę
... i filmy jest więcej kobiet (2,41 mln) niż mężczyzn (1,94 mln). Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie ...
-
Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta
Gemius przyjrzał się, ... badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów. Dane z badania ...
-
Na zakupy online najczęściej po obuwie, płacimy szybkim przelewem
... , zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Przedmiotem badania były m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius. Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ...
-
Niebezpieczne surfowanie
... słowa z reklamy społecznej Fundacji Dzieci Niczyje, organizatora akcji "Dziecko w Sieci", znają niemal wszyscy. Jednak, jak pokazują wyniki najnowszego badania zrealizowanego przez firmę badawczą Gemius SA dla Fundacji Dzieci Niczyje, dzieci i młodzież, chociaż zdają sobie sprawę z zagrożeń, coraz chętniej spotykają się z osobami poznanymi ...
-
Zakupy online: Polska wyprzedza Rosję
... Rumunii, na Ukrainie i Litwie. Dane dla rynku polskiego uzupełniają wyniki badania firm zajmujących się handlem internetowym w Polsce, które zrealizowano przy współpracy ... zainteresowanie polskich internautów zakupami w Internecie. Jak pokazują wyniki badań Gemius, aż 66 proc. internautów w Polsce, którzy słyszeli o możliwości robienia zakupów przez ...
-
Handel internetowy w Polsce rośnie
... w Polsce osiągną w tym roku obroty przekraczające 15 mld zł. Największy wzrost osiągną coraz popularniejsze sieciowe delikatesy. Z najnowszego badania E-commerce w Polsce, wykonanego przez firmę Gemius, e-sklepy będą się szybko rozwijać. Przybywać będzie im klientów, zyski też mają rosnąć. Najlepsze prognozy dotyczą delikatesów i sklepów ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... wyniósł 22,44%. Informacje o badaniu gemiusAdMonitor to cykliczny raport przygotowywany przez firmę Gemius w oparciu o wyniki danych na temat kampanii online realizowanych na rynku polskim, pochodzących z badania gemiusDirectEffect (ad server dla agencji i reklamodawców). Raport gemiusAdMonitor prezentuje ranking najpopularniejszych formatów ...
-
Najmniejszy ruch w sieci z opolskiego
... na stronach internetowych. W tej liczbie – prawie 2,5 miliarda odsłon to ruch z województwa mazowieckiego, a z opolskiego – 100 milionów. Dane pochodzą z badania ruchu na stronach internetowych (gemiusTraffic), które Gemius prowadzi w piętnastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w Danii, Izraelu, Turcji oraz siedemnastu krajach Bliskiego Wschodu.
-
Internet mobilny: Apple wciąż na topie
... pokazuje grudniowy pomiar ruchu na stronach www, prowadzony przez firmę badawczą Gemius, różnica w udziale w ruchu internetowym między Apple i Samsungiem wynosi 2 punkty ... rok temu było to 0,03 proc.). Dane pochodzą z badania ruchu na stronach www (gemiusTraffic), które firma Gemius prowadzi w ponad 20 krajach Europy oraz na Bliskim Wschodzie ...
-
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
Branża spożywcza zdecydowanie stawia na reklamę internetową - z badania przeprowadzonego przez Gemius w Europie Środkowo-Wschodniej wynika, że to właśnie ten sektor ma największy udział w polskim rynku reklamy online. Taki wynik w dużej mierze jest ...
-
Media społecznościowe a wiek ich użytkowników
... 24 lat jest około 30 proc., podczas gdy w pozostałych analizowanych krajach – 20 proc. O badaniu Megapanel PBI/Gemius Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w około 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników ...
-
Kobiety czy mężczyźni? Kto dominuje na LinkedIn?
... Z kolei mężczyźni na stronie Linkedin.com przeważają na Ukrainie (57 proc.) i Węgrzech (54 proc.). O badaniu Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w około 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników ...
-
Apteki internetowe: średnio wydajemy 139 złotych
... Gemius w sposób kompleksowy przygląda się polskiemu rynkowi e-commerce. Badania prowadzone na jego potrzeby objęły również apteki internetowe. Co z ... kupuje sześć lub siedem produktów. To uzasadnione. Jak tłumaczy Karolina Karaś z firmy Gemius, wybór wielu produktów podczas jednego zamówienia w wielu przypadkach gwarantuje możliwość darmowej dostawy ...
-
Rosną wydatki w e-commerce
... pieniędzy. Zamiar zwiększenia wydatków w e-sklepach formułuje 25% respondentów badania zrealizowanego przez Gemius. Częściej są to mężczyźni i osoby w wieku 35–49 lat. Jak wynika z najświeższego raportu przygotowanego dla Izby Gospodarki Elektronicznej przez Gemius, w nadchodzącym roku ponad 1/4 internautów zamierza powiększyć budżety przeznaczone ...
-
eBay czy Aliexpress? Jaki jest wybór Polaków?
... dostępne jest w ofercie polskich e-sprzedawców. Dane zawarte w raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” potwierdzają, że na wizytę w zagranicznym e-sklepie ... przesadnie martwić się o swoją przyszłość ─ dodaje Molicki. ─ Wyniki najnowszego badania Gemiusa jednoznacznie pokazują, że choć zakupy online stały się powszechne, ...
-
Internauci wybrali Mistrza
... poprzez smsy, audiotele, kupony z gazet oraz - w tym roku po raz pierwszy - plebiscytu przeprowadzonego w Internecie przez firmę badawczą Gemius SA. Realizacja plebiscytu przebiegła zgodnie z metodologią badania gemiusAdHoc, które pozwala w krótkim czasie uzyskać opinie internautów na każdy zadany przez zlecającego temat. Badanie w Sieci objęło ...