Zakupy grupowe Polek
2012-03-08 12:05
Przeczytaj także: Zakupy grupowe zyskują popularność
Zdrowia i urody nigdy dość
fot. mat. prasowe
Zakupy grupowe Polek
Kobiety najczęściej wybierają oferty na usługi kosmetyczne lub fryzjerskie (71%), zabiegi dentystyczne i medyczne (61%), propozycje wyjścia do barów i restauracji (46%) oraz wyjazdy turystyczne (42%). Najmniej są natomiast zainteresowane ofertami na akcesoria, urządzenia i gadżety (29%) oraz na kursy i szkolenia (21%). Zaskakuje stosunkowo niskie zainteresowanie kuponami zniżkowymi na zakup butów lub ubrań – tylko 32% wskazań. Sądząc jednak po rosnącym zainteresowaniu tego typu ofertami, można się wkrótce spodziewać odwrócenia tego trendu.
Jeszcze większym zaskoczeniem są wyniki pytania, jakie oferty powinny pojawiać się na Grouponie częściej. Okazuje się bowiem, że panie chcą jeszcze więcej… usług kosmetycznych lub fryzjerskich (53%), zabiegów medycznych i pobytów w SPA (45%) oraz ofert barów i restauracji (41%), a także propozycji kulturalnych i rozrywkowych (39%). Zdecydowanie mniejsze przejawiają natomiast zainteresowanie ofertami zabawek i akcesoriów dla dzieci (19%) czy zniżkami na samochody i mieszkania (14%).
fot. mat. prasowe
Czym kierujesz się przy wyborze oferty?
Chwila dla siebie i bliskich
Paradoksalnie, podejście kobiet do zakupów grupowych jest bardzo indywidualne. Z zakupionych ofert korzystają przede wszystkim samodzielnie (47%) lub z najbliższą osobą (44%). Jeśli połączyć to z faktem, że trzy na cztery klientki Grouponu przy wyborze oferty kieruje się konkretną potrzebą, dosyć wyraźnie widać, że zakupy grupowe są dla wielu kobiet szansą na zadbanie o siebie lub pielęgnację związku przy racjonalnym gospodarowaniu pieniędzmi.
1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Zakupy grupowe w Polsce 2011
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
-
Polscy konsumenci a zakupy grupowe
-
Polacy boją się o zdrowie rodziny najbardziej w Europie
-
Polacy martwią się o oszczędności bardziej niż o własne zdrowie
-
Polscy konsumenci: przed świętami mniejsze obawy i pełne koszyki
-
Pandemia COVID-19 nie budzi już naszego niepokoju?
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)