eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    ... wydatki na reklamę wyniosły w pierwszych dwóch kwartałach 2017 roku 65,7 mln zł, o 5% więcej niż w analogicznym okresie w 2016 roku. Na drugim miejscu uplasowało się Metro Group, które przeznaczyło na promocję prawie 36 mln zł, a na trzecim Terg z inwestycjami na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    ... zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim ... na cięcia w budżetach reklamowych. Wszyscy wydali więcej niż rok wcześniej, a liderem wzrostów okazały się US Pharmacia Inc. i Polpharma, które powiększyły swoje wydatki na reklamę o odpowiednio 30% i 28%. To jednak nie zaszkodziło Aflofarmowi, który już po raz kolejny uplasował się na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    ... br. odpowiadały za 73% budżetu reklamowego całego sektora. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: serwisy ogłoszeniowe (10%), aukcje i narzędzia aukcyjne (6%) oraz porównywarki cen i pasaże handlowe (po 5%). W porównaniu do I połowy 2016 roku sklepy internetowe podniosły wydatki na reklamę o 17%, a pasaże handlowe aż o 73%. Budżety reklamowe cięły ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    ... 62% w stosunku do pierwszego kwartału ubiegłego roku. Telewizja pozwala skutecznie zbudować zasięg kampanii w relatywnie krótkim czasie. Na uwagę zasługuje jednak fakt, że wydatki przeznaczane na reklamę w niej nie rosną. Jest to związane prawdopodobnie ze zwiększeniem inwestycji w promocję w radiu i magazynach. Producenci z branży farmaceutycznej ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    ... reklamodawców wydatki na reklamę ograniczyli jedynie: Amrest (branża gastronomia), Neckermann Polska Biuro Podróży (branża biura podróży) i PKP Intercity (branża transport/koleje/linie lotnicze). Oznacza to, że za spadkami wydatków całego sektora PiT stoją głównie średni i mali gracze, którzy mogli wstrzymać wydatki na reklamę z uwagi na niepewną ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna
  • Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok

    Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok

    ... decyduje się na e-zakupy kilka razy w miesiącu. Jeszcze trzy lata temu taką deklarację składał co trzeci Polak. Bez wątpienia odsetek kupujących w sieci będzie wzrastał, a sprzedawcy będą intensyfikować walkę o klienta. Część z nich z pewnością zwiększy swoje nakłady na reklamę - dodaje. Niższe (o 22%) wydatki reklamowe ponieśli także ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce
  • Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    ... roku, na który przypadło 32% wszystkich wydatków. W dwóch poprzednich latach najmniejsze wydatki na reklamę cechowały styczeń i luty, w marcu i kwietniu wydatki rosły. Najprawdopodobniej schemat ten powtórzy się także w tym roku – mówi Anna Lipińska, Group Account Director, Codemedia. Reklamodawcy Największe wydatki na reklamę poniósł w ubiegłym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    ... Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz telekomy. Najwyższym wzrostem nakładów na reklamę ... które dzięki swej aktywności (EURO i Igrzyska Olimpijskie) zdołało wskoczyć na podium. Ubiegłoroczną aktywność reklamową w znacznej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange

    ... Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok ... największych reklamodawców telewizyjnych pojawił się Carrefour, który ponad pięciokrotnie zwiększył swoją aktywność na szklanym ekranie. W ujęciu branżowym pozycja lidera należała do sektora retail, który ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.

    ... i parafarmaceutyki przeznaczyli na promocję niemal 670 mln zł na promocję, a więc 94% wydatków całego sektora produktów farmaceutycznych. Udział pozostałych branż był symboliczny: usługi zdrowotne opowiadały za 3% budżetu, sprzęt medyczny za 2%, a produkty i usługi medyczne przeznaczone dla zwierząt – 1%. Wydatki na reklamę najbardziej wzrosły ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Czy zakup reklamy można wpisać w koszty firmy?

    Czy zakup reklamy można wpisać w koszty firmy? PORADA

    Witam, Czy zakup reklamy swojej firmy na bilbordzie mogę wpisać w koszty? WIĘCEJ

    Tematy: własna firma, działalność gospodarcza, koszty firmy, ewidencja księgowa

 

1 2 ... 10 ... 20 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.