eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 39% ogółu analizowanych wydatków (w ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    ... jakie na reklamę przeznaczyły farmacja, motoryzacja, finanse oraz telekomunikacja. Wydatki reklamowe w podziale na media Tradycyjnie już największe wydatki reklamowe dotyczą telewizji (przeszło 50% wszystkich budżetów). Widać również, że handel dość chętnie inwestuje w reklamę radiową. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Na pierwszym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?

    Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?

    ... kwestia powinna zwracać uwagę reklamodawców i wydawców. Na razie wydatki na reklamę mobilną są niewspółmierne do wielkości ruchu generowanego w kanale mobile. A to oznacza, że drzemie w nim ogromny potencjał. O erze mobile mówi się już od ładnych kilku lat. Budżety przeznaczane na reklamę mobilną ciągle jednak nie odpowiadają potencjałowi ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama online
  • Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic

    Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic

    ... lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?

    Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?

    ... listopadowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    ... wydatki na reklamę wyniosły w pierwszych dwóch kwartałach 2017 roku 65,7 mln zł, o 5% więcej niż w analogicznym okresie w 2016 roku. Na drugim miejscu uplasowało się Metro Group, które przeznaczyło na promocję prawie 36 mln zł, a na trzecim Terg z inwestycjami na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    ... zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim ... na cięcia w budżetach reklamowych. Wszyscy wydali więcej niż rok wcześniej, a liderem wzrostów okazały się US Pharmacia Inc. i Polpharma, które powiększyły swoje wydatki na reklamę o odpowiednio 30% i 28%. To jednak nie zaszkodziło Aflofarmowi, który już po raz kolejny uplasował się na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    ... br. odpowiadały za 73% budżetu reklamowego całego sektora. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: serwisy ogłoszeniowe (10%), aukcje i narzędzia aukcyjne (6%) oraz porównywarki cen i pasaże handlowe (po 5%). W porównaniu do I połowy 2016 roku sklepy internetowe podniosły wydatki na reklamę o 17%, a pasaże handlowe aż o 73%. Budżety reklamowe cięły ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    ... 62% w stosunku do pierwszego kwartału ubiegłego roku. Telewizja pozwala skutecznie zbudować zasięg kampanii w relatywnie krótkim czasie. Na uwagę zasługuje jednak fakt, że wydatki przeznaczane na reklamę w niej nie rosną. Jest to związane prawdopodobnie ze zwiększeniem inwestycji w promocję w radiu i magazynach. Producenci z branży farmaceutycznej ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    ... reklamodawców wydatki na reklamę ograniczyli jedynie: Amrest (branża gastronomia), Neckermann Polska Biuro Podróży (branża biura podróży) i PKP Intercity (branża transport/koleje/linie lotnicze). Oznacza to, że za spadkami wydatków całego sektora PiT stoją głównie średni i mali gracze, którzy mogli wstrzymać wydatki na reklamę z uwagi na niepewną ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna
  • Czy zakup reklamy można wpisać w koszty firmy?

    Czy zakup reklamy można wpisać w koszty firmy? PORADA

    Witam, Czy zakup reklamy swojej firmy na bilbordzie mogę wpisać w koszty? WIĘCEJ

    Tematy: własna firma, działalność gospodarcza, koszty firmy, ewidencja księgowa

 

1 2 ... 10 ... 20 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.