eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic

    Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic

    ... lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?

    Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?

    ... listopadowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    ... wydatki na reklamę wyniosły w pierwszych dwóch kwartałach 2017 roku 65,7 mln zł, o 5% więcej niż w analogicznym okresie w 2016 roku. Na drugim miejscu uplasowało się Metro Group, które przeznaczyło na promocję prawie 36 mln zł, a na trzecim Terg z inwestycjami na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    ... zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim ... na cięcia w budżetach reklamowych. Wszyscy wydali więcej niż rok wcześniej, a liderem wzrostów okazały się US Pharmacia Inc. i Polpharma, które powiększyły swoje wydatki na reklamę o odpowiednio 30% i 28%. To jednak nie zaszkodziło Aflofarmowi, który już po raz kolejny uplasował się na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    ... br. odpowiadały za 73% budżetu reklamowego całego sektora. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: serwisy ogłoszeniowe (10%), aukcje i narzędzia aukcyjne (6%) oraz porównywarki cen i pasaże handlowe (po 5%). W porównaniu do I połowy 2016 roku sklepy internetowe podniosły wydatki na reklamę o 17%, a pasaże handlowe aż o 73%. Budżety reklamowe cięły ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce
  • Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.

    ... 62% w stosunku do pierwszego kwartału ubiegłego roku. Telewizja pozwala skutecznie zbudować zasięg kampanii w relatywnie krótkim czasie. Na uwagę zasługuje jednak fakt, że wydatki przeznaczane na reklamę w niej nie rosną. Jest to związane prawdopodobnie ze zwiększeniem inwestycji w promocję w radiu i magazynach. Producenci z branży farmaceutycznej ... WIĘCEJ

    Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama
  • Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę

    ... reklamodawców wydatki na reklamę ograniczyli jedynie: Amrest (branża gastronomia), Neckermann Polska Biuro Podróży (branża biura podróży) i PKP Intercity (branża transport/koleje/linie lotnicze). Oznacza to, że za spadkami wydatków całego sektora PiT stoją głównie średni i mali gracze, którzy mogli wstrzymać wydatki na reklamę z uwagi na niepewną ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna
  • Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok

    Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok

    ... decyduje się na e-zakupy kilka razy w miesiącu. Jeszcze trzy lata temu taką deklarację składał co trzeci Polak. Bez wątpienia odsetek kupujących w sieci będzie wzrastał, a sprzedawcy będą intensyfikować walkę o klienta. Część z nich z pewnością zwiększy swoje nakłady na reklamę - dodaje. Niższe (o 22%) wydatki reklamowe ponieśli także ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce
  • Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji

    ... roku, na który przypadło 32% wszystkich wydatków. W dwóch poprzednich latach najmniejsze wydatki na reklamę cechowały styczeń i luty, w marcu i kwietniu wydatki rosły. Najprawdopodobniej schemat ten powtórzy się także w tym roku – mówi Anna Lipińska, Group Account Director, Codemedia. Reklamodawcy Największe wydatki na reklamę poniósł w ubiegłym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?

    ... Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz telekomy. Najwyższym wzrostem nakładów na reklamę ... które dzięki swej aktywności (EURO i Igrzyska Olimpijskie) zdołało wskoczyć na podium. Ubiegłoroczną aktywność reklamową w znacznej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Czy zakup reklamy można wpisać w koszty firmy?

    Czy zakup reklamy można wpisać w koszty firmy? PORADA

    Witam, Czy zakup reklamy swojej firmy na bilbordzie mogę wpisać w koszty? WIĘCEJ

    Tematy: własna firma, działalność gospodarcza, koszty firmy, ewidencja księgowa

 

1 2 ... 10 ... 20 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.