eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

    11:26 29.08.2011

    ... kampaniach sprzedażowych oraz wspomagającego przy kampaniach z użyciem innych mediów” – mówi Sawicki. Wydatki na reklamę radiową Banku Ochrony Środowiska w przypadku dużych, ATL-owych kampanii stanowią około 10 proc. budżetu. „W przypadku kampanii MSP wydatki na reklamę w radiu wyniosły około 30 procent” – zaznacza jednak Magdalena Werewka, ekspert ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.

    Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.

    00:05 15.08.2011

    ... ), który w pierwszej połowie 2011 roku zarobił dla tej stacji 78,3 mln zł. Na drugim miejscu uplasowała się trójka jurorów, prowadząca „X Factor“ (TVN) (Kuba Wojewódzki, ... gwiazdy swoich show Szymon Majewski i Kuba Wojewódki oraz prowadzący Familiadę Karol Strasburger. - Na czele rankingu znalazły się programy, które emitowane są kilka razy w ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.

    Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.

    11:18 29.07.2011

    ... były obniżone po katastrofie smoleńskiej wydatki na reklamę. Zakładając nieobniżony poziom inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się wydatki w Internecie – w stosunku do analogicznego okresu ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Reklama w Internecie 2010

    Reklama w Internecie 2010

    09:54 08.07.2011

    ... na SEM i reklamę kontekstową w tym roku również nie zahamują. Jak twierdzą analitycy z AdKontekst, co piąta agencja planuje zwiększyć wydatki o 30 procent, a większe niż dotąd zaangażowanie finansowe deklaruje dwie trzecie obecnych klientów. Na tej podstawie wzrost budżetów w tym roku można szacować na 20 procent. Czy globalne wydatki na reklamę ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa
  • Biura podróży a reklama radiowa

    Biura podróży a reklama radiowa

    09:52 17.06.2011

    ... na kampanie reklamowe we wszystkich mediach 121,5 mln zł (wszystkie dane cennikowe, Kantar Media). Co dziesiąta złotówka trafiła do stacji radiowych, jednak w mediamiksach kampanii największych marketerów wydatki na reklamę radiową stanowiły dużo większą część. W przypadku Ecco Holiday – ponad jedną trzecią. Cennikowe wydatki TUI Poland na reklamę ... WIĘCEJ

    Tematy: media, reklama, radio, reklama radiowa
  • Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.

    Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.

    12:20 05.05.2011

    ... tym samym wartość 125mln złotych netto. Inwestycje w reklamę telewizyjną osiągnęły poziom 839 mln złotych, rosnąc o 6,6% w stosunku do roku ubiegłego. Wydatki na pozostałe media spadły. Gazety i magazyny odnotowały spadki o 0,2% i 0,3% w 1kw. 2011 roku do poziomów 143mln i 179mln złotych. Wydatki na kino i outdoor zmalały w stosunku do pierwszego ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?

    Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?

    13:16 26.04.2011

    Reklama dźwignią handlu- to stare powiedzenie w dobie rozwoju nowych gałęzi gospodarki i wzrostu konkurencyjności firm coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Wydatki na reklamę i działania marketingowe są więc coraz powszechniejsze. Warto pamiętać, iż obok klasycznej reklamy swoich produktów- np. w mediach czy prasie, przedsiębiorca może ... WIĘCEJ

    Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring
  • Akcje promocyjne a VAT należny

    Akcje promocyjne a VAT należny

    07:34 26.04.2011

    ... szczególny zawierający wyjątki w stosunku do ust. 2. Należy zatem uznać, że przekazanie przez podatnika bez wynagrodzenia towarów należących do jego przedsiębiorstwa na cele związane z tym przedsiębiorstwem, w świetle art. 7 ust. 2 i 3 ustawy o podatku od towarów i usług, nie stanowi dostawy towarów, nawet jeżeli podatnikowi przysługiwało ... WIĘCEJ

    Tematy: przekazanie towarów, nieodpłatne przekazanie towarów, nieodpłatne przekazanie w vat, opodatkowanie VAT
  • Reklama telewizyjna wciąż na topie

    Reklama telewizyjna wciąż na topie

    13:11 18.02.2011

    ... że wydatki na reklamę telewizyjną wzrosną w tym roku o około 8%, ustępując jedynie dynamice wzrostu wydatków reklamowych w Internecie i w kinie. Jednakże reklamy telewizyjne nadal będą stanowić ponad połowę wartości rynku.” – mówi Maciej Klimek, Starszy Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Opinie wyrażane przez wielu komentatorów, wskazujące na ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę
  • Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy

    Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy

    07:33 07.02.2011

    ... wartościujących przedmiot sprzedaży, ani zachęcających do jego nabycia. Wydatki te, podobnie jak wydatki na reklamę, stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych stanowią koszty uzyskania przychodów. Przenosząc definicję słownikową na grunt ustaw podatkowych, zgodnie z przyjętym od lat poglądem doktryny ... WIĘCEJ

    Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu, koszty uzyskania przychodów, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20 21 ... 30 ... 31

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: