-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
11:26 29.08.2011
... kampaniach sprzedażowych oraz wspomagającego przy kampaniach z użyciem innych mediów” – mówi Sawicki. Wydatki na reklamę radiową Banku Ochrony Środowiska w przypadku dużych, ATL-owych kampanii stanowią około 10 proc. budżetu. „W przypadku kampanii MSP wydatki na reklamę w radiu wyniosły około 30 procent” – zaznacza jednak Magdalena Werewka, ekspert ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.
00:05 15.08.2011
... ), który w pierwszej połowie 2011 roku zarobił dla tej stacji 78,3 mln zł. Na drugim miejscu uplasowała się trójka jurorów, prowadząca „X Factor“ (TVN) (Kuba Wojewódzki, ... gwiazdy swoich show Szymon Majewski i Kuba Wojewódki oraz prowadzący Familiadę Karol Strasburger. - Na czele rankingu znalazły się programy, które emitowane są kilka razy w ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
11:18 29.07.2011
... były obniżone po katastrofie smoleńskiej wydatki na reklamę. Zakładając nieobniżony poziom inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się wydatki w Internecie – w stosunku do analogicznego okresu ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Reklama w Internecie 2010
09:54 08.07.2011
... na SEM i reklamę kontekstową w tym roku również nie zahamują. Jak twierdzą analitycy z AdKontekst, co piąta agencja planuje zwiększyć wydatki o 30 procent, a większe niż dotąd zaangażowanie finansowe deklaruje dwie trzecie obecnych klientów. Na tej podstawie wzrost budżetów w tym roku można szacować na 20 procent. Czy globalne wydatki na reklamę ...
Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa -
Biura podróży a reklama radiowa
09:52 17.06.2011
... na kampanie reklamowe we wszystkich mediach 121,5 mln zł (wszystkie dane cennikowe, Kantar Media). Co dziesiąta złotówka trafiła do stacji radiowych, jednak w mediamiksach kampanii największych marketerów wydatki na reklamę radiową stanowiły dużo większą część. W przypadku Ecco Holiday – ponad jedną trzecią. Cennikowe wydatki TUI Poland na reklamę ...
Tematy: media, reklama, radio, reklama radiowa -
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
12:20 05.05.2011
... tym samym wartość 125mln złotych netto. Inwestycje w reklamę telewizyjną osiągnęły poziom 839 mln złotych, rosnąc o 6,6% w stosunku do roku ubiegłego. Wydatki na pozostałe media spadły. Gazety i magazyny odnotowały spadki o 0,2% i 0,3% w 1kw. 2011 roku do poziomów 143mln i 179mln złotych. Wydatki na kino i outdoor zmalały w stosunku do pierwszego ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?
13:16 26.04.2011
Reklama dźwignią handlu- to stare powiedzenie w dobie rozwoju nowych gałęzi gospodarki i wzrostu konkurencyjności firm coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Wydatki na reklamę i działania marketingowe są więc coraz powszechniejsze. Warto pamiętać, iż obok klasycznej reklamy swoich produktów- np. w mediach czy prasie, przedsiębiorca może ...
Tematy: koszty uzyskania przychodów, koszty uzyskania przychodu, koszty podatkowe, sponsoring -
Akcje promocyjne a VAT należny
07:34 26.04.2011
... szczególny zawierający wyjątki w stosunku do ust. 2. Należy zatem uznać, że przekazanie przez podatnika bez wynagrodzenia towarów należących do jego przedsiębiorstwa na cele związane z tym przedsiębiorstwem, w świetle art. 7 ust. 2 i 3 ustawy o podatku od towarów i usług, nie stanowi dostawy towarów, nawet jeżeli podatnikowi przysługiwało ...
Tematy: przekazanie towarów, nieodpłatne przekazanie towarów, nieodpłatne przekazanie w vat, opodatkowanie VAT -
Reklama telewizyjna wciąż na topie
13:11 18.02.2011
... że wydatki na reklamę telewizyjną wzrosną w tym roku o około 8%, ustępując jedynie dynamice wzrostu wydatków reklamowych w Internecie i w kinie. Jednakże reklamy telewizyjne nadal będą stanowić ponad połowę wartości rynku.” – mówi Maciej Klimek, Starszy Menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte. Opinie wyrażane przez wielu komentatorów, wskazujące na ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
07:33 07.02.2011
... wartościujących przedmiot sprzedaży, ani zachęcających do jego nabycia. Wydatki te, podobnie jak wydatki na reklamę, stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych stanowią koszty uzyskania przychodów. Przenosząc definicję słownikową na grunt ustaw podatkowych, zgodnie z przyjętym od lat poglądem doktryny ...
Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu, koszty uzyskania przychodów, wydatki na reklamę
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- faktura VAT
- media
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych