-
WordPress i SQL Injection. To się daje we znaki
... ataki i wskazano na najczęściej pojawiające się typy zagrożeń. Atakują głównie z zagranicy Analiza dowiodła, że niemal połowa problematycznych żądań pochodziła z terytorium Finlandii. ... pod wpisami itp. „Najwięcej było spamu zawierającego podejrzane linki, reklam środków na potencję, odchudzanie i porost włosów, ofert finansowych, porno oraz ...
-
Ukraińcy w Polsce, czyli rosnąca siła konsumencka
... . Na potrzeby raportu “Mniejszość ukraińska i migranci z Ukrainy w Polsce. Analiza dyskursu” (2019) przebadano ponad 1,5 mln wypowiedzi internautów z polskich mediów społecznościowych ... tu telekomy i banki. Te pierwsze zdecydowały się na umieszczanie obcojęzycznych reklam na stacjach kolejowych, międzynarodowych dworcach autobusowych czy lotniskach. ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... i sukcesywnie przynoszą zyski. Właśnie to jest istotną zaletą pozycjonowania w porównaniu do reklam – po zakończeniu kampanii reklamowej ruch spadnie do zera, a prawidłowo wypozycjonowana strona będzie ... z działaniami SEO często pojawiają się już na ich wstępie. Dogłębna analiza słów kluczowych pozwala bowiem dość precyzyjnie wskazać, w jaki sposób ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... ) oraz wykorzystania dużych zbiorów danych do prezentowania użytkownikom reklam przez zautomatyzowane metody typu media programmatic. ... zostało 18 pogłębionych wywiadów z przedstawicielami kadr zarządzających czołowych globalnych firm. Analiza uwzględnia szeroki zakres środowiska danych oraz perspektywę ludzi i doświadczenia, aby wychwycić ...
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
... itd. - ale również zobaczyć kontekst, przejrzeć wzmianki o marce lub produkcie, sprawdzić dane demograficzne o odbiorcach, wyłapać najpopularniejsze hasztagi, zmierzyć sentyment dotyczący reklam, wychwycić anomalie i potencjalne kryzysy.
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... z profilowaniem. Niestety, nie jest to podział ostry, jednoznaczny i w pewnych sytuacjach wskazana byłaby analiza prawna, aby ustalić, czy mamy do czynienia „tylko” z segmentacją czy „aż” ... z których jedne są skierowane do rodziców, inne do singli, ale odbiorcami obydwu reklam mogą być dowolne osoby – profilowanie nie zachodzi. Jeśli jednak reklama ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2022 roku
... (kary wyniosły łącznie prawie 140 tys. zł), zarzuty nieprawidłowego oznaczania reklam otrzymało troje twórców internetowych z branży fitness, a także ich reklamodawca. ... dziewięciu bankom w związku z nieautoryzowanymi transakcjami. Podstawą zarzutów jest analiza skarg konsumentów oraz reakcji i odpowiedzi banków na zgłoszenia kradzieży pieniędzy z ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
... , to wielu Polaków nie wyobraża sobie go bez szklanki piwa. Branża piwowarska świetnie zdaje sobie z tego sprawę, o czym wyraźnie świadczy analiza jej działalności reklamowej w okresie przypadającym na kilka tygodni przed rozpoczęciem weekendu majowego. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które koncerny piwowarskie ...
-
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
... by zdefiniować przestrzeń swoich placówek na nowo, by wejść w erę wrażeń. Nasza analiza może w tym pomóc, prezentuje ona bowiem jak współcześni konsumenci postrzegają, a sklepy wykorzystują ... zakupu - 49% vs 39% Odsetek nabywców z USA, którzy w reakcji na obejrzenie reklam wideo na ekranie cyfrowym udadzą się do sklepu w celu dokonania zakupu 86 ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... korzystających z międzynarodowych produktów lub półproduktów to ogromne wyzwanie. Pozostaje analiza trendów zachowań klientów oraz skrupulatne planowanie zapasów przed ... Commerce media zmienia reguły gry w cyfrowej reklamie. Za pomocą spersonalizowanych reklam skierowanych do precyzyjnie dopasowanych preferencji klientów, marki mogą promować swoje ...