eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › zarządzanie personelem
  • 6 sposobów na zarządzanie nielubianymi pracownikami

    6 sposobów na zarządzanie nielubianymi pracownikami

    11:55 04.12.2015

    Bywa, że delikatnie mówiąc, nie przepadamy za osobą, której pracą musimy zarządzać. Sytuacja nie jest łatwa, ale na pocieszenie warto pamiętać, że z taką sytuacją w pewnym momencie kariery styka się niemal każdy manager. Co zrobić, jeżeli podwładny doprowadza nas do szału? Michał Środa z GoWork.pl podpowiada jak profesjonalnie uporać się z trudną ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie pracownikami, zarządzanie personelem, przywództwo, lider
  • Czego nie mówi dobry lider?

    Czego nie mówi dobry lider?

    10:49 07.10.2015

    Bycie liderem nie jest łatwym zadaniem, bycie dobrym liderem – tym bardziej. Aby się sprawdzić w tej roli nie wystarczą jedynie wysokie kompetencje, konieczne są także konkretne cechy osobowościowe, zdolności interpersonalne i umiejętność podnoszenia morale zespołu. Serwis GoWork podpowiada, czego nigdy nie powie swoim podwładnym dobry przywódca. ... WIĘCEJ

    Tematy: lider, cechy dobrego lidera, cechy lidera, zarządzanie personelem
  • Jak wejść w rolę managera?

    Jak wejść w rolę managera?

    00:16 14.09.2015

    Wiele osób wkłada bardzo dużo wysiłku w to, aby zdobyć awans, zapominając po drodze na czym tak naprawdę polega rola managera. A wiedza teoretyczna, jaką znajdziemy w książkach może okazać się niewystarczająca do bycia dobrym managerem. Jak zatem się do tego przygotować? Jeśli rozpoczynasz nową pracę na stanowisku managera lub starasz się o awans ... WIĘCEJ

    Tematy: manager, obowiązki managera, awans, zarządzanie personelem
  • 10 powodów rezygnacji z pracy

    10 powodów rezygnacji z pracy

    00:20 20.08.2015

    Rynek pracy nieustannie się zmienia – w wielu branżach mamy już do czynienia z rynkiem pracownika. Przedsiębiorcy muszą się z tym liczyć, o ile chcą przyciągnąć i zatrzymać najlepszych kandydatów. Serwis GoWork.pl postanowił zbadać, jakie są najczęstsze przyczyny odchodzenia z pracy. Raczej nie dziwi, że na pierwszym miejscu znalazła się wysokość ... WIĘCEJ

    Tematy: zmiana pracy, rynek pracy, pracownicy, rezygnacja z pracy
  • 14 cech, po których poznasz prawdziwego lidera

    14 cech, po których poznasz prawdziwego lidera

    10:20 07.08.2015

    Przywództwo. Co przesądza o tym, że niektórym się udaje, innym nie? Jak być wiarygodnym, wzbudzać zaufanie i zaangażowanie? GoWork.pl, największy portal opinii o pracodawcach w Polsce, przeprowadził anonimową ankietę wśród swoich użytkowników, by sprawdzić, co ich zdaniem wyróżnia skutecznych liderów. Sukces kryje się za poniższymi wskazówkami – ... WIĘCEJ

    Tematy: przywództwo, lider, przywództwo w zarządzaniu, zarządzanie firmą
  • Rozwiń swoje umiejętności przywódcze

    Rozwiń swoje umiejętności przywódcze

    00:45 04.12.2014

    Bez względu na to jakie stanowisko zajmujesz, umiejętność zarządzania pracą własną i innych osób może wspomóc rozwój Twojej kariery. Inteligentni pracodawcy wiedzą, że dbałość o rozwijanie tych kompetencji u swoich podwładnych, niezależnie od pełnionej funkcji, wspomoże rozwój ich firmy. Przygotuj się na przyszłość Przewodzenie innym nie jest ... WIĘCEJ

    Tematy: przywództwo, zarządzanie, zarządzanie personelem, przywództwo w pracy
  • Turystyka motywacyjna

    Turystyka motywacyjna

    15:19 02.12.2014

    ... Narzędzie zarządzania personelem, które ma na celu zwiększenie lojalności i motywacji pracowników. Turystyka ta przypomina turystykę rekreacyjną (nastawiona jest na rozrywkę, odpoczynek, poznawanie innych ... WIĘCEJ

    Tematy: turystyka motywacyjna, motywacja, zarządzanie personelem, motywowanie pracowników
  • Pakiet wynagrodzeń

    Pakiet wynagrodzeń

    16:57 26.11.2014

    Precyzyjnie dobrany zbiór finansowych i pozafinansowych elementów wynagrodzenia, mający na celu motywowanie pracowników. Rozwiązanie to, polegające na doborze składników wynagrodzeń w oparciu o wymagane kompetencje, zaangażowanie, rezultaty pracy czy różne oczekiwania pracowników, chroni firmę przed nadmiernymi podatkami, a co za tym idzie – ... WIĘCEJ

    Tematy: pakiet wynagrodzeń, wynagrodzenie, elementy wynagrodzenia, zarządzanie personelem
  • Ocena okresowa pracowników

    Ocena okresowa pracowników

    16:16 26.11.2014

    ... Metoda zarządzania personelem, spełniająca funkcję motywacyjną i pozwalająca ocenić potencjał rozwojowy pracownika. Stosując oceny okresowe uwzględnia się takie czynniki jak cechy osobowe wymagane na ... WIĘCEJ

    Tematy: ocena okresowa pracowników, ocena pracowników, oceny okresowe, metody zarządzania personelem
  • Demotywacja

    Demotywacja

    16:14 24.11.2014

    ... , skupianiem uwagi na innych, niezwiązanych z pracą czynnościach, brakiem energii i apatią, niepunktualnością. Istotnym czynnikiem demotywującym może być złe zarządzanie personelem ze strony kierownictwa – stawianie nadmiernych wymagań, brak pochwały za dobrze wykonaną pracę, wprowadzanie stresującej atmosfery, publiczna i niekonstruktywna krytyka ... WIĘCEJ

    Tematy: demotywacja, czynniki demotywujące, zarządzanie personelem, produktywność


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: