eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie personelem
  • Demografia rynku pracy, czyli 4 pokolenia obok siebie

    Demografia rynku pracy, czyli 4 pokolenia obok siebie

    13:23 09.06.2016

    Waszyngtońskie lotnisko im. Ronalda Reagana zaskakuje swoim podejściem do zatrudnienia. W punktach informacyjnych pracują osoby, które 80 lat już mają za sobą, jednak prezentowaną postawą i zaangażowaniem wciąż potwierdzają swoją przynależność do pokolenia „mature” ciesząc się samą możliwością posiadania pracy. Z pewnością obsługa klientów nie ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek pracy, millenialsi, pokolenie Y, pokolenie X
  • Sieci handlowe nie mają lekko

    Sieci handlowe nie mają lekko

    10:28 12.05.2016

    ... kierowników poszczególnych jednostek. Warto przekazać tę część działalności doświadczonemu partnerowi, który nie tylko usprawni ten sektor w firmie, ale wspomoże również zarządzanie zasobami ludzkimi, który jest tak niezwykle istotny w sieciach handlowych. Ewa Żygadło-Gilewska, ekspert WIĘCEJ

    Tematy: sieci handlowe, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie personelem, HR
  • 12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    13:58 09.05.2016

    ... klienta -> strata zaufania -> katastrofa! Branża finansowa jest bardzo skomplikowana, a najmniejsze potknięcia mogą spowodować przykre konsekwencje. 2) Powielanie tych samych błędów Moje zarządzanie personelem nie polega na karaniu za popełnianie błędów. Wręcz przeciwnie. Pozwalam się pomylić, ale tylko raz i w jednym obszarze. Uważam, że każdy ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • Awans na menedżera: co powinieneś wiedzieć?

    Awans na menedżera: co powinieneś wiedzieć?

    00:16 13.01.2016

    Awansując na pozycję menedżera musisz zdawać sobie sprawę, że początki mogą być trudne. Szczególnie, jeśli masz zostać przełożonym swoich dotychczasowych kolegów. Jak zawsze bądź miły i koleżeński, jednak będziesz musiał zbudować niewidzialną barierę. Musisz też pamiętać o dobrej atmosferze, dzięki której praca przebiega efektywniej. Sprawdź co ... WIĘCEJ

    Tematy: awans, menedżer, awans w pracy, stanowisko kierownicze
  • 6 sposobów na zarządzanie nielubianymi pracownikami

    6 sposobów na zarządzanie nielubianymi pracownikami

    11:55 04.12.2015

    Bywa, że delikatnie mówiąc, nie przepadamy za osobą, której pracą musimy zarządzać. Sytuacja nie jest łatwa, ale na pocieszenie warto pamiętać, że z taką sytuacją w pewnym momencie kariery styka się niemal każdy manager. Co zrobić, jeżeli podwładny doprowadza nas do szału? Michał Środa z GoWork.pl podpowiada jak profesjonalnie uporać się z trudną ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie pracownikami, zarządzanie personelem, przywództwo, lider
  • Czego nie mówi dobry lider?

    Czego nie mówi dobry lider?

    10:49 07.10.2015

    Bycie liderem nie jest łatwym zadaniem, bycie dobrym liderem – tym bardziej. Aby się sprawdzić w tej roli nie wystarczą jedynie wysokie kompetencje, konieczne są także konkretne cechy osobowościowe, zdolności interpersonalne i umiejętność podnoszenia morale zespołu. Serwis GoWork podpowiada, czego nigdy nie powie swoim podwładnym dobry przywódca. ... WIĘCEJ

    Tematy: lider, cechy dobrego lidera, cechy lidera, zarządzanie personelem
  • Jak wejść w rolę managera?

    Jak wejść w rolę managera?

    00:16 14.09.2015

    Wiele osób wkłada bardzo dużo wysiłku w to, aby zdobyć awans, zapominając po drodze na czym tak naprawdę polega rola managera. A wiedza teoretyczna, jaką znajdziemy w książkach może okazać się niewystarczająca do bycia dobrym managerem. Jak zatem się do tego przygotować? Jeśli rozpoczynasz nową pracę na stanowisku managera lub starasz się o awans ... WIĘCEJ

    Tematy: manager, obowiązki managera, awans, zarządzanie personelem
  • 10 powodów rezygnacji z pracy

    10 powodów rezygnacji z pracy

    00:20 20.08.2015

    Rynek pracy nieustannie się zmienia – w wielu branżach mamy już do czynienia z rynkiem pracownika. Przedsiębiorcy muszą się z tym liczyć, o ile chcą przyciągnąć i zatrzymać najlepszych kandydatów. Serwis GoWork.pl postanowił zbadać, jakie są najczęstsze przyczyny odchodzenia z pracy. Raczej nie dziwi, że na pierwszym miejscu znalazła się wysokość ... WIĘCEJ

    Tematy: zmiana pracy, rynek pracy, pracownicy, rezygnacja z pracy
  • 14 cech, po których poznasz prawdziwego lidera

    14 cech, po których poznasz prawdziwego lidera

    10:20 07.08.2015

    Przywództwo. Co przesądza o tym, że niektórym się udaje, innym nie? Jak być wiarygodnym, wzbudzać zaufanie i zaangażowanie? GoWork.pl, największy portal opinii o pracodawcach w Polsce, przeprowadził anonimową ankietę wśród swoich użytkowników, by sprawdzić, co ich zdaniem wyróżnia skutecznych liderów. Sukces kryje się za poniższymi wskazówkami – ... WIĘCEJ

    Tematy: przywództwo, lider, przywództwo w zarządzaniu, zarządzanie firmą
  • Rozwiń swoje umiejętności przywódcze

    Rozwiń swoje umiejętności przywódcze

    00:45 04.12.2014

    Bez względu na to jakie stanowisko zajmujesz, umiejętność zarządzania pracą własną i innych osób może wspomóc rozwój Twojej kariery. Inteligentni pracodawcy wiedzą, że dbałość o rozwijanie tych kompetencji u swoich podwładnych, niezależnie od pełnionej funkcji, wspomoże rozwój ich firmy. Przygotuj się na przyszłość Przewodzenie innym nie jest ... WIĘCEJ

    Tematy: przywództwo, zarządzanie, zarządzanie personelem, przywództwo w pracy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: