reklama w prasie - wiadomości i porady tematyczne
- 
![Kosmetyki w mediach I-VI 2007  Kosmetyki w mediach I-VI 2007]()  Kosmetyki w mediach I-VI 200712:36 22.07.2007 ... ", który opisuje aktywność firm kosmetycznych w kolorowej prasie konsumenckiej w okresie od stycznia do czerwca 2007 roku. Raport „Kosmetyki w ... Clinique, DKNY, M.A.C, Tommy Hilfiger) czy Dr Irena Eris (Eris, Lirene, Pharmaceris, Tilia Studio). W prasie kolorowej w pierwszym półroczu 2007 zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki ... Tematy: kosmetyki, uroda, reklama w prasie
- 
![Reklama w prasie V 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie V 2007]()  Reklama w prasie V 200700:17 02.07.2007 Dzienniki zarobiły w maju br. na reklamach 222,76 mln zł, czyli minimalnie więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w maju br. 86,4 mln zł. W porównaniu analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 3,86 proc. Druga pozycja przypadła ... Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
- 
![Starlink: rynek reklamowy I-III 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Starlink: rynek reklamowy I-III 2007]()  Starlink: rynek reklamowy I-III 200701:10 17.05.2007 ... mld zł. Najwyższą dynamiką cechuje się reklama internetowa, najmniej zyskały dzienniki - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Starlink ... , w porównaniu z pierwszym kwartałem 2006 r., cechowały się reklama internetowa (+54,4 proc.), telewizja (+13,4 proc.), oraz reklama kinowa (+12,4 proc.). - Wzrost wydatków reklamowych w telewizji ... Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna
- 
![Reklama w prasie I-III 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie I-III 2007]()  Reklama w prasie I-III 200713:20 24.04.2007 Wszystkie dzienniki, monitorowane przez Expert Monitor, zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale tego roku o blisko 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 8,91 proc. Druga ... Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
- 
![Polski rynek reklamy 2007-2009 [© Scanrail - Fotolia.com] Polski rynek reklamy 2007-2009]()  Polski rynek reklamy 2007-200901:43 05.03.2007 ... % w porównaniu z rokiem poprzednim. Obniżyła się dynamika wzrostu na rynku reklamy prasowej i wyniosła 5,5%. Na dynamice całego rynku zawyżyła po raz kolejny reklama internetowa, która odnotowała wzrost aż o 54% w ujęciu rok do roku. Sytuacja gospodarcza pozwala na optymistyczne prognozy rozwoju rynku reklamy. Rok ... Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna
- 
![Kosmetyki w mediach  Kosmetyki w mediach]()  Kosmetyki w mediach00:11 03.02.2007 Agencja Kamodus opublikowała raport "Kosmetyki w Mediach", ukazujący obecność produktów kosmetycznych w wysokonakładowych, kolorowych czasopismach konsumenckich w drugim półroczu 2006 roku. Celem raportu jest dostarczenie firmom z branży kosmetycznej jak najszerszej wiedzy o aktywności medialnej wszystkich marek konkurencyjnych. „[…]Raport ... Tematy: kosmetyki, uroda, reklama w prasie
- 
![Prasowy sukces Google? [© stoupa - Fotolia.com] Prasowy sukces Google?]()  Prasowy sukces Google?00:04 02.01.2007 Efekty pomysłu Google na sprzedaż miejsca reklamowego w prasie codziennej znacznie przekroczyły oczekiwania koncernu. System, który firma testuje od listopada, umożliwia reklamodawcom zamawianie reklam w dziennikach prasowych. Wyniki wstępnych prób, w ... Tematy: Google, reklama w prasie, prasa, rynek reklamy
- 
![Reklama prasowa przez Google [© stoupa - Fotolia.com] Reklama prasowa przez Google]()  Reklama prasowa przez Google00:49 08.11.2006 ... , już kupujących miejsca reklamowe w internecie za pomocą systemu Google, teraz otrzymają możliwość umieszczania za pomocą tego systemu swoich ogłoszeń również w prasie. Tematy: reklama, Google, reklama w prasie, prasa
- 
![Reklama w prasie I-IX 2006 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie I-IX 2006]()  Reklama w prasie I-IX 200600:16 06.11.2006 Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor. Najwyższe wpływy - 81,6 mln zł odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie ... Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
- 
![Reklama w prasie IX 2006 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie IX 2006]()  Reklama w prasie IX 200600:19 25.10.2006 Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie ... Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
Podobne tematy:
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- prasa
- badania konsumentów
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- branża farmaceutyczna
- kosmetyki
- branża modowa
- reklama radiowa
- przychody z reklamy
- gazety
- Google AdWords
- rynek reklamy internetowej


 
![Reklama w prasie V 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie V 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/Reklama-w-prasie-V-2007-apURW9.jpg) 
![Starlink: rynek reklamowy I-III 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Starlink: rynek reklamowy I-III 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/rynek-reklamy/Starlink-rynek-reklamowy-I-III-2007-apURW9.jpg) 
![Reklama w prasie I-III 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie I-III 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/Reklama-w-prasie-I-III-2007-apURW9.jpg) 
![Polski rynek reklamy 2007-2009 [© Scanrail - Fotolia.com] Polski rynek reklamy 2007-2009](https://s3.egospodarka.pl/grafika/rynek-reklamy/Polski-rynek-reklamy-2007-2009-apURW9.jpg) 
 
![Prasowy sukces Google? [© stoupa - Fotolia.com] Prasowy sukces Google?](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Google/Prasowy-sukces-Google-MBuPgy.jpg) 
![Reklama prasowa przez Google [© stoupa - Fotolia.com] Reklama prasowa przez Google](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama/Reklama-prasowa-przez-Google-MBuPgy.jpg) 
![Reklama w prasie I-IX 2006 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie I-IX 2006](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/Reklama-w-prasie-I-IX-2006-apURW9.jpg) 
![Reklama w prasie IX 2006 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie IX 2006](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/Reklama-w-prasie-IX-2006-apURW9.jpg) 
![Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze? [© georgejmclittle - Fotolia.com] Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Skuteczny-mailing-Jaka-lista-mailingowa-i-targetowanie-beda-najlepsze-216468-150x100crop.jpg) 
![Jak korzystnie przelewać pieniądze do Polski pracując za granicą? [© v.poth - Fotolia.com] Jak korzystnie przelewać pieniądze do Polski pracując za granicą?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/przelewy/Jak-korzystnie-przelewac-pieniadze-do-Polski-pracujac-za-granica-230796-150x100crop.jpg) 
![Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie? [© bf87 - Fotolia.com] Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/linki-sponsorowane/Linki-sponsorowane-dofollow-nofollow-Jak-wykorzystac-linkowanie-w-reklamie-216282-150x100crop.jpg) 
![Dodatkowy urlop opiekuńczy i nowe umowy na okres próbny. Zmiany w Kodeksie pracy uchwalone [© virtua73 - Fotolia.com] Dodatkowy urlop opiekuńczy i nowe umowy na okres próbny. Zmiany w Kodeksie pracy uchwalone](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/kodeks-pracy/Dodatkowy-urlop-opiekunczy-i-nowe-umowy-na-okres-probny-Zmiany-w-Kodeksie-pracy-uchwalone-250696-150x100crop.jpg) 
 Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei
Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei 
 
 
 
![Milion na koncie? Wystarczyło inwestować po około 2 tysiące miesięcznie [© wygenerowane przez AI] Milion na koncie? Wystarczyło inwestować po około 2 tysiące miesięcznie](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/oszczedzanie-pieniedzy/Milion-na-koncie-Wystarczylo-inwestowac-po-okolo-2-tysiace-miesiecznie-269397-150x100crop.jpg) 
![Wynajem mieszkania w Warszawie pochłania 44% pensji. Zobacz, jak wypadamy na tle Europy [© pixabay] Wynajem mieszkania w Warszawie pochłania 44% pensji. Zobacz, jak wypadamy na tle Europy](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-najmu/Wynajem-mieszkania-w-Warszawie-pochlania-44-pensji-Zobacz-jak-wypadamy-na-tle-Europy-269391-150x100crop.jpg) 
![Lot z niespodzianką - jak overbooking zmienia podróż i jakie prawa mają pasażerowie? [© wygenerowane przez AI] Lot z niespodzianką - jak overbooking zmienia podróż i jakie prawa mają pasażerowie?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/prawa-pasazera/Lot-z-niespodzianka-jak-overbooking-zmienia-podroz-i-jakie-prawa-maja-pasazerowie-269384-150x100crop.jpg) 
![Lider z sercem: empatia i zaufanie jako klucz do sukcesu zespołu [© wygenerowane przez AI] Lider z sercem: empatia i zaufanie jako klucz do sukcesu zespołu](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/lider/Lider-z-sercem-empatia-i-zaufanie-jako-klucz-do-sukcesu-zespolu-269133-150x100crop.png) 
![Bańka AI za 5 bilionów dolarów: Kiedy inwestorzy powiedzą: sprawdzam? [© wygenerowane przez AI] Bańka AI za 5 bilionów dolarów: Kiedy inwestorzy powiedzą: sprawdzam?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/AI/Banka-AI-za-5-bilionow-dolarow-Kiedy-inwestorzy-powiedza-sprawdzam-269382-150x100crop.png) 
 


