reklama w prasie - wiadomości i porady tematyczne
- 
![Reklama w prasie I-IX 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie I-IX 2007]()  Reklama w prasie I-IX 200702:49 03.11.2007 Tygodnik Wprost miał największe wpływy reklamowe we wrześniu 2007 roku spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc. większe wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy ... Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
- 
![Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna]()  Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna01:34 13.10.2007 ... , że reklamy tradycyjne są uważane za najbardziej wiarygodne i pozostawiają daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. respondentów. Zaledwie 26 ... Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna
- 
![Reklama w prasie VIII 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie VIII 2007]()  Reklama w prasie VIII 200700:23 29.09.2007 Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 proc. Druga pozycja przypadła ... Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
- 
![Reklama zapachowa w prasie [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama zapachowa w prasie]()  Reklama zapachowa w prasie11:11 06.09.2007 Treść czy grafika już niedługo mogą przestać decydować o skuteczności reklamy prasowej. Najistotniejszy może stać się zapach. Pachnąca reklama już wkrótce pojawi się w amerykańskim dzienniku The Los Angeles Times. Będzie promować nowy film familijny "Mr. Magorium’s Wonder Emporium". Wystarczy ... Tematy: reklama, formy reklamy, reklama w prasie, reklama prasowa
- 
![Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa [© Scanrail - Fotolia.com] Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa]()  Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa01:14 03.09.2007 ... się na to, w jaki sposób postrzegają reklamę. Ponad 3/4 uważa, że reklama internetowa jest znacznie bardziej nachalna niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż w sieci. Eksperci sugerują, że kampanie offline i online powinny się wzajemnie ... Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy
- 
![Marketing offline wpływa na zachowanie online [© Scanrail - Fotolia.com] Marketing offline wpływa na zachowanie online]()  Marketing offline wpływa na zachowanie online08:53 31.08.2007 ... bądź hasła reklamowego użytego w kampanii offline. Kampanie prowadzone w telewizji i komunikacja WOM najbardziej zachęcają konsumentów do poszukiwań w sieci. Z kolei reklamy w prasie i WOM najbardziej motywują do robienia zakupów. Badanie wykazało również, że 54 proc. respondentów korzysta z internetowych wyszukiwarek przynajmniej raz dziennie. Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing offline, reklama telewizyjna
- 
![Reklama w prasie VII 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie VII 2007]()  Reklama w prasie VII 200701:43 29.08.2007 Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 proc. Druga pozycja przypadła ... Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
- 
![Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007]()  Starlink: rynek reklamowy I-VI 200700:22 16.08.2007 ... . (jeśli jednak weźmiemy je pod uwagę dynamika osiągnęła poziom 11,8 proc.). Najwyższą dynamiką, w porównaniu z analogicznym okresem 2006 r. cechowały się reklama internetowa (+39,6 proc.), reklama kinowa (+13,6 proc.) oraz telewizja (+13,1 proc.). Poniżej średniej rynkowej rosły nakłady na reklamę w radiu (+2,9 proc.), w magazynach (3,1 proc ... Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna
- 
![Reklama w prasie I-VI 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie I-VI 2007]()  Reklama w prasie I-VI 200700:07 27.07.2007 Tygodniki opinii - Wprost, Polityka i Newsweek - zarobiły w I półroczu br. na reklamach najwięcej spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach w I półroczu br. 55,48 mln zł. Pismo miało o 7,39 proc. mniejsze wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, ... Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
- 
![Program Print Ads od Google [© stoupa - Fotolia.com] Program Print Ads od Google]()  Program Print Ads od Google01:22 23.07.2007 ... ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. Gazety objęte programem są zlokalizowane w 32 z 35 największych ... Tematy: Google, Google AdWords, Google Print Ads, reklama w prasie
Podobne tematy:
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- prasa
- badania konsumentów
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- branża farmaceutyczna
- kosmetyki
- branża modowa
- reklama radiowa
- przychody z reklamy
- gazety
- Google AdWords
- rynek reklamy internetowej


![Reklama w prasie I-IX 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie I-IX 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/Reklama-w-prasie-I-IX-2007-apURW9.jpg) 
![Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama-internetowa/Reklama-internetowa-mniej-wiarygodna-niz-tradycyjna-apURW9.jpg) 
![Reklama w prasie VIII 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie VIII 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/Reklama-w-prasie-VIII-2007-apURW9.jpg) 
![Reklama zapachowa w prasie [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama zapachowa w prasie](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama/Reklama-zapachowa-w-prasie-apURW9.jpg) 
![Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa [© Scanrail - Fotolia.com] Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama-internetowa/Marketing-tradycyjny-kontra-reklama-internetowa-apURW9.jpg) 
![Marketing offline wpływa na zachowanie online [© Scanrail - Fotolia.com] Marketing offline wpływa na zachowanie online](https://s3.egospodarka.pl/grafika/marketing/Marketing-offline-wplywa-na-zachowanie-online-apURW9.jpg) 
![Reklama w prasie VII 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie VII 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/Reklama-w-prasie-VII-2007-apURW9.jpg) 
![Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/rynek-reklamy/Starlink-rynek-reklamowy-I-VI-2007-apURW9.jpg) 
![Reklama w prasie I-VI 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie I-VI 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/Reklama-w-prasie-I-VI-2007-apURW9.jpg) 
![Program Print Ads od Google [© stoupa - Fotolia.com] Program Print Ads od Google](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Google/Program-Print-Ads-od-Google-MBuPgy.jpg) 
![Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie? [© bf87 - Fotolia.com] Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/linki-sponsorowane/Linki-sponsorowane-dofollow-nofollow-Jak-wykorzystac-linkowanie-w-reklamie-216282-150x100crop.jpg) 
![Najtańsze pożyczki pozabankowe - ranking [© Daniel Krasoń - Fotolia.com] Najtańsze pożyczki pozabankowe - ranking](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/pozyczki-pozabankowe/Najtansze-pozyczki-pozabankowe-ranking-212702-150x100crop.jpg) 
![Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne? [© lichtmeister - fotolia.com] Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/mailing/Porownanie-i-ocena-wynikow-mailingu-czy-tylko-wskazniki-sa-wazne-220933-150x100crop.jpg) 
![Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2025? [© snowing na Freepik] Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2025?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/dlugie-weekendy/Dlugie-weekendy-jak-wyglada-kalendarz-2025-263192-150x100crop.jpg) 
 Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei
Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei 
 
 
![Wynajem mieszkania w Warszawie pochłania 44% pensji. Zobacz, jak wypadamy na tle Europy [© pixabay] Wynajem mieszkania w Warszawie pochłania 44% pensji. Zobacz, jak wypadamy na tle Europy](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-najmu/Wynajem-mieszkania-w-Warszawie-pochlania-44-pensji-Zobacz-jak-wypadamy-na-tle-Europy-269391-150x100crop.jpg) 
![Lot z niespodzianką - jak overbooking zmienia podróż i jakie prawa mają pasażerowie? [© wygenerowane przez AI] Lot z niespodzianką - jak overbooking zmienia podróż i jakie prawa mają pasażerowie?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/prawa-pasazera/Lot-z-niespodzianka-jak-overbooking-zmienia-podroz-i-jakie-prawa-maja-pasazerowie-269384-150x100crop.jpg) 
![Lider z sercem: empatia i zaufanie jako klucz do sukcesu zespołu [© wygenerowane przez AI] Lider z sercem: empatia i zaufanie jako klucz do sukcesu zespołu](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/lider/Lider-z-sercem-empatia-i-zaufanie-jako-klucz-do-sukcesu-zespolu-269133-150x100crop.png) 
![Bańka AI za 5 bilionów dolarów: Kiedy inwestorzy powiedzą: sprawdzam? [© wygenerowane przez AI] Bańka AI za 5 bilionów dolarów: Kiedy inwestorzy powiedzą: sprawdzam?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/AI/Banka-AI-za-5-bilionow-dolarow-Kiedy-inwestorzy-powiedza-sprawdzam-269382-150x100crop.png) 
 
 
 


