eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama zapachowa w prasie

Reklama zapachowa w prasie

2007-09-06 11:11

Treść czy grafika już niedługo mogą przestać decydować o skuteczności reklamy prasowej. Najistotniejszy może stać się zapach.

Przeczytaj także: Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa

Pachnąca reklama już wkrótce pojawi się w amerykańskim dzienniku The Los Angeles Times. Będzie promować nowy film familijny "Mr. Magorium’s Wonder Emporium". Wystarczy ją potrzeć, a wokół rozejdzie się słodki zapach lukrowanego ciasta.

Pachnącymi elementami reklamy są zabawki, które otaczają Dustina Hoffmana i Natalie Portman, występujących w filmie. Napis nad aktorami zachęca: "Potrzyj zabawki, żeby poczuć magię".

The Los Angeles Times, dzięki tej oryginalnej reklamie, chce zachęcić marketerów do kupowania miejsca reklamowego. Podobną taktykę zastosowały również inne tytuły na amerykańskim rynku, mając nadzieję, że zatrzymają odpływ reklamodawców do nowych mediów.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: