Reklama prasowa przez Google
2006-11-08 00:49
Przeczytaj także: Prasowy sukces Google?
Ruch ten wpisuje się w ostatnie wysiłki koncernu, zmierzające do pośredniczenia w sprzedaży reklam również w mediach offline.Przez trzy miesiące testowe usługa Google dostępna będzie dla ponad stu reklamodawców, którzy będą mogli zamówić miejsce m.in. w takich tytułach jak New York Times, Washington Post, Boston Globe czy Philadelphia Inquirer.
Dzięki temu setki tysięcy firm, już kupujących miejsca reklamowe w internecie za pomocą systemu Google, teraz otrzymają możliwość umieszczania za pomocą tego systemu swoich ogłoszeń również w prasie.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
-
Gazety cyfrowe czy drukowane: jakie preferują czytelnicy?
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
-
Polskie górnictwo w mediach