Radio - kolejny cel Google
2006-11-10 00:05
Przeczytaj także: Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
Reklamodawcy będą mogli zgłosić swoją reklamę do transmisji w wybranym radiu poprzez internetowy system AdWords. Google podejmuje zdecydowane kroki w celu umocnienia swojej pozycji na rynku radiowym.- Krążą plotki, że gigant prowadzi rozmowy z Clear Chanel Communications dotyczące miejsca reklamowego w radiu za 1 mld dolarów - mówi Bill Figenshu z Software Media Exchange. Inne źródła podają, iż Google szuka kontaktów ze wszystkimi operatorami radiowymi.
- Wydaje się, że to dobry moment na inwestowanie w ten obszar działalności. Rynek radiowy znacznie zwolnił, oferuje więc dużo możliwości - uważają eksperci z branży. Google rusza z podobną inicjatywą także w prasie.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
-
Biura podróży a reklama radiowa
-
5,5 miliarda fałszywych reklam usuniętych w 2023 roku
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
-
Google udostępnia Moje Centrum Reklam
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu