eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Radio - kolejny cel Google

Radio - kolejny cel Google

2006-11-10 00:05

Rozszerzając swoją działalność w mediach offline, internetowy gigant zamierza dotrzeć do radia. Do końca roku Google rozpocznie testową transmisję reklam poprzez ten kanał - zapowiedział rzecznik koncernu, Michael Mayzel.

Przeczytaj także: Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową

Reklamodawcy będą mogli zgłosić swoją reklamę do transmisji w wybranym radiu poprzez internetowy system AdWords. Google podejmuje zdecydowane kroki w celu umocnienia swojej pozycji na rynku radiowym.

- Krążą plotki, że gigant prowadzi rozmowy z Clear Chanel Communications dotyczące miejsca reklamowego w radiu za 1 mld dolarów - mówi Bill Figenshu z Software Media Exchange. Inne źródła podają, iż Google szuka kontaktów ze wszystkimi operatorami radiowymi.

- Wydaje się, że to dobry moment na inwestowanie w ten obszar działalności. Rynek radiowy znacznie zwolnił, oferuje więc dużo możliwości - uważają eksperci z branży. Google rusza z podobną inicjatywą także w prasie.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Więcej na ten temat: radio, Google, reklama, reklama radiowa

Przeczytaj także

Satelitarna wojna na mapy

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: