eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › pr
  • Plotka czy rekomendacja

    Plotka czy rekomendacja

    14:53 29.06.2004

    Firmy i agencje szukają nowych sposobów by zwrócić uwagę odwiedzających. Pojawiają się nowe kształty banerów (ostatnio skyscrapers, pup-up, pop-under itp). Nadaje im się cech interaktywności, formularzy i sond lub przyciąga animacją i kolorystyką. Pilnie poszukiwane są też metody wyceny ich skuteczności - nie wystarcza CPM i CTR, ale coraz ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, reklama, promocja, cpa
  • Marketing relacji z klientem

    Marketing relacji z klientem

    13:59 10.06.2004

    Jeden z prenumeratorów Pressence Newsletter napisał, że nie sądzi, aby małe firmy miały potrzebę lub ochotę regularnego kontaktowania się ze swoimi klientami za pomocą poczty elektronicznej. Brak ochoty - po części rozumiem. Brak potrzeby - już nie. No chyba, że prowadzisz kilkanaście różnych dochodowych interesów. W innym przypadku, zbieraj ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, relacje z klientem, pr
  • Chcesz zaistnieć - rusz myszką!

    Chcesz zaistnieć - rusz myszką!

    12:42 27.05.2004

    Jakkolwiek dziwnie to by nie zabrzmiało, powodzenie Twoje i Twojej firmy znajduje się tylko kilka kroków, a właściwie kliknięć myszką stąd... Wystarczy, że włączysz Internet, a on sam podpowie Ci co masz robić by znaleźć drogę do umysłów swych klientów. E-mail, strony www, WAP, telewizja internetowa, radio, telekonferencje i mnóstwo innych nowych ... WIĘCEJ

    Tematy: informacje prasowe, pr, epr
  • Gorzka lekcja PR

    Gorzka lekcja PR

    12:52 05.04.2004

    Tydzień temu znajomy wysłał mi ekscytującą wiadomość. "Napiszą o mojej firmie w (tytuł dużego dziennika)", przeczytałem. Mnie też udzielił się jego entuzjazm. Udzieliłem mu kilku porad jak rozmawiać z dziennikarzem i spokojnie czekałem na artykuł. Kiedy go przeczytałem nie wierzyłem własnym oczom. Doskonale znam firmę kolegi. Ten artykuł nie był ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, public relations
  • Szefowie doceniają PR

    Szefowie doceniają PR

    11:13 18.11.2003

    ... uważa także, iż ich zwierzchnicy rozumieją i doceniają rolę działu PR w firmie. Nie zgodziło się z tym stwierdzeniem 12% ankietowanych. Nadspodziewanie ... współpracy (21%) oraz Konkurencyjne wynagrodzenie (17%). Najmniejsze znaczenie przy wyborze agencji PR ma według badanych Kilkuletni staż agencji na rynku (istotny dla 14%), Ciekawa prezentacja ... WIĘCEJ

    Tematy: public relations, pr
  • Nowy serwis o PR

    Nowy serwis o PR

    11:23 22.04.2003

    Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz. "Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, wizerunek.com
  • Europejski PR w netPR.pl

    Europejski PR w netPR.pl

    10:40 14.03.2003

    ... dziennikarzy - bieżąco aktualizowane informacje europejskie pochodzące z PR Newswire. Dzięki współpracy netPR.pl z PR Newswire polscy dziennikarze uzyskali łatwiejszy dostęp do ... młodym rynku, mając do czynienia z wciąż nowymi pomysłami i ideami. Współpraca netPR.pl z PR Newswire oznacza nie tylko interesujące treści dla użytkowników naszego serwisu ... WIĘCEJ

    Tematy: netpr.pl, pr, pr newswire
  • PSPR w Internecie

    PSPR w Internecie

    09:39 12.02.2003

    W pierwszych dniach lutego 2003 roku Polskie Stowarzyszenie Public Relations uruchomiło swój nowy serwis internetowy, którego celem oprócz dostarczania informacji o działaniach stowarzyszenia, jest integracja członków oraz edukacja public relations. Dostępna pod adresem witryna została skonstruowana w zgodzie z zasadami e-PR, które traktują ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie stowarzyszenie public relations, pspr, e-pr, pr

poprzednia  

1 ... 4 5



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: