eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › pr
  • Firmowy PR na zagranicę

    Firmowy PR na zagranicę

    11:58 27.10.2005

    ... w Polsce. W większości przypadków już samo wejście na rynek było wydarzeniem PR, od początku zaplanowanym i zgodnym z linią komunikacyjną firmy. Często również takie ... w ramach agencji i firmy nie interesują. W przypadku korzystania z różnych agencji PR, firma płaci tyle faktur, z iloma agencjami współpracuje. Z praktycznego punktu widzenia ważne ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, Public Relations
  • Pierwszy kontakt z mediami

    Pierwszy kontakt z mediami

    12:54 19.04.2005

    Biuro obsługi klienta lub recepcja to najczęściej źródło pierwszego kontaktu firmy z otoczeniem. Życie pokazuje, że pierwszy kontakt firmy z dziennikarzem może istotnie wpłynąć na to czy i co o niej napisze. Nie dalej niż wczoraj zadzwoniłem do kolegi z działu marketingu w stowarzyszeniu branżowym w sprawie organizacji seminarium. Telefon miał ... WIĘCEJ

    Tematy: kontakty z dziennikarzami, recepcja, biuro obsługi klienta, pr
  • Przegląd wydarzeń PR

    Przegląd wydarzeń PR

    11:41 24.01.2005

    ... ekspertów i zainteresowane strony. - Inicjatywa Epr.pl i eprasa.com skierowana jest do specjalistów PR, którzy interesują się tym, co dzieje się w ich środowisku. Pod ... kampanie, etyczne i prawne aspekty PR jak i tematy związane z mediami, mogące mieć wpływ na funkcjonowanie branży. W ten sposób każdy specjalista PR będzie mógł trzymać ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, public relations, Epr.pl, eprasa.com
  • Konkurs "Klejnoty PR 2004"

    Konkurs "Klejnoty PR 2004"

    00:04 15.12.2004

    ... . W ten sposób konkurs przypomina o najważniejszych akcjach marketingowych - klejnotach PR 2004 roku. Koniec roku sprzyja ogłaszaniu rankingów i podsumowań. Epr.pl proponuje ... szanse w konkursie mają więc bystrzy obserwatorzy rynku i branży PR. - Konkurs "Klejnoty PR 2004" to nasze podsumowanie 2004 roku. Pod hasłami krzyżówki ukryliśmy najciekawsze ... WIĘCEJ

    Tematy: konkursy, Klejnoty pr 2004, Public Relations, konkurs
  • PR w nowych mediach

    PR w nowych mediach

    14:49 06.11.2004

    ... umożliwia również szybkie identyfikowanie zagrażających sytuacji kryzysowych oraz zapobieganie rozwojowi kryzysu[10]. PRZYKŁADY WPROWADZANIA Z SUKCESEM BRANDÓW NA RYNEK PRZEZ KAMPANIE PR "Inspiracje OBI" Specjalnie z myślą o sieci marketów budowlanych OBI został opracowany program pt. "Inspiracje OBI". Projekt ten zakłada prezentowanie marketów OBI ... WIĘCEJ

    Tematy: rekomendacja, public relations, polecanie, reklama w Internecie
  • E-mail bez emalii

    E-mail bez emalii

    14:24 15.09.2004

    Yo ziomalu! Przeczytałem w nagłówku listu. Listy elektroniczne (e-mails) często pisane są szybko, niestarannie i bez głowy. Oto 10 praktycznych wskazówek jak poprawić swój wizerunek w Internecie i codziennych kontaktach z klientami. 1. Zwracaj uwagę na interpunkcję, ortografię i gramatykę. jak czensto otszymujesz lissty psane w ten sposub!!!!! W ... WIĘCEJ

    Tematy: jak pisać e-maile, pisanie informacji prasowych, pr, jak poprawić swój wizerunek w Internecie
  • Informacja prasowa na piątkę

    Informacja prasowa na piątkę

    00:01 25.08.2004

    Jeżeli zajmujesz się public relations na pewno zdarzyło Ci się to choć raz w życiu. Informacja prasowa przygotowana zgodnie z arkanami sztuki PR została zlekceważona przez dziennikarzy. Jedna strona A4, podwójne odstępy między liniami, czcionka 12 punktów. I nic. Kiedy pracowałem w radiu i telewizji - jako ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, public relations, pisanie informacji prasowych, informacje prasowe
  • Po co są dziennikarze?

    Po co są dziennikarze?

    00:06 09.08.2004

    Po co są dziennikarze? Warto od czasu do czasu zadać sobie to pytanie, chociażby, żeby wiedzieć ... po co nie są :-) To pytanie składa się z dwóch elementów. Po pierwsze, dlaczego potrzebujemy dziennikarzy? Co mogą dla nas zrobić i jak powinni pracować, żeby dać tego więcej? Po drugie, za czym opowiadają się dziennikarze i o co gotowi są walczyć ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, prasa, dziennikarze
  • 7 grzechów głównych w PR

    7 grzechów głównych w PR

    02:05 30.07.2004

    ... poszczególnych tytułów i ich planowanej tematyki to podstawa pracy każdego specjalisty PR. Wprawdzie wszystko zawsze może ulec zmianie, ale umiejętne planowanie działań Public ... wyrobionych kontaktów z przedstawicielami mediów. Idealna sytuacja ma miejsce wtedy, gdy do zadań PR dedykowany jest samodzielny pracownik, ale tak bywa coraz rzadziej. ... WIĘCEJ

    Tematy: Public Relations, pr, jak pisać informacje prasowe
  • Jak budujemy wizerunek pracodawcy

    Jak budujemy wizerunek pracodawcy

    12:31 08.07.2004

    Firmy w sposób szczególny zabiegają o względy najlepszych pracowników i kandydatów. Inwestycje w wizerunek dobrego pracodawcy stają się chlebem powszednim komórek personalnych i public relations. Firma Communication Partners (właściciel portalu pracuj.pl) opublikowała raport z pierwszych polskich badań na ten temat. Po co wydajecie pieniądze na ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, public relations, wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: