00:15 21.12.2013
... PMR Research. W badaniu wyróżniono kilkanaście głównych obszarów działań marketingu i PR. Podczas rozmowy respondentów poproszono o wskazanie, które z nich są aktywnie ... Account Director w ComPress S.A. Ewaluacja działań – „nie, dziękuję” Działy marketingu i PR bardzo rzadko korzystają ze wskaźników mierzących efektywność podejmowanych działań ...
11:23 13.12.2012
... to najważniejsze wnioski z ubiegłorocznego raportu na temat wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby PR. Co zmieniło się w 2012 roku? Czy ktoś jeszcze nie korzysta z ... wpisy na forach. Informacje o badaniu Badanie ankietowe „Media społecznościowe: wykorzystanie w PR” zostało zrealizowane w czerwcu 2012 przez Kompas Social Media i Instytut ...
09:43 02.11.2012
... twierdzi tak 66 proc. respondentów. W rezultacie, tylko 4 proc. przeankietowanych specjalistów PR uważa, że państwom i władzom unijnym udało się pozyskać poparcie ... na tę okoliczność" - mówi Andrzej Sowula, Dyrektor Generalny PR Solutions, polskiej agencji PR zrzeszonej w sieci InfiniteLatitude. Podobnie myślą przeankietowani przedstawiciele agencji ...
00:16 26.06.2012
... przez nas doświadczeniu. Jakie cechy pozwolą na lepsze i efektywniejsze działanie w PR? Z pewnością kreatywność i pracowitość. Dobrze, jeśli nie czekamy na cudzą inicjatywę, lecz ... całym tym zamieszaniu warto zwrócić uwagę na plusy i minusy pracy w branży PR. Pozytywnymi stronami są z pewnością: ciekawe kontakty, duża samodzielność, zarobki, rozwój ...
13:46 21.05.2012
... z jego ust jest najbardziej wiarygodna. Dlatego działania PR powinny być zwrócone także ku niemu. Działania PR polegają na prowadzeniu pewnego rodzaju dialogu z otoczeniem. ... przez pracowników, pobudzenie kreatywności, wzrost zadowolenia z miejsca pracy. Aby PR wewnętrzny działał i przynosił korzyści, ważne jest obranie odpowiedniej drogi. ...
13:57 31.08.2011
... co za tym idzie informatyzacja niemal każdego aspektu naszego życia sprawiają, iż PR w tradycyjnym ujęciu już nie wystarcza. W związku z tym specjaliści by ... Internetu jako głównego pola zasięgu. Takie internetowe działania wizerunkowe nazywane są PR’em internetowym – w skrócie ePR-em. Co to takiego? Public Relations w Internecie to umiejętność ...
00:06 09.04.2007
... się podczas wirtualnej dyskusji, eliminując działania zagrażające istnieniu społeczności. Społeczność taka ma znaczenie i siłę oddziaływania dużo większą niż dział PR czy marketingu firmy - i jej sile stanowią osobiste zaangażowanie uczestników, obiektywizm i bezinteresowność. W tym przypadku społeczność sama tworzy wizerunek firmy - najprawdziwszy ...
13:49 06.02.2007
... narzędzia e-commerce. Każdy z tych celów może być wspierany internetowymi działaniami PR. Czynnikiem priorytetowym jest zawsze czytelność i łatwość nawigacji po stronie. Ważny ... zagadnienie. Monitoring mediów umożliwia ocenę efektywności przekazów mediowych. Działom PR pozwala sprawdzić, które z redakcji opublikowały przesłaną im informację, szybko ...
00:02 28.04.2006
... proc. nie rozumie tego pojęcia, a 27 proc. zetknęło się z tym terminem. Znajomość PR jest najwyższa wśród osób młodych, wykształconych i mieszkających w dużych miastach. Przyglądając ... Połowa z nich określiła je jako raczej dobre, jedna piąta jako dobre. Najbardziej pozytywnie PR kojarzy się studentom: 56 proc. - raczej dobrze, 30 proc. - dobrze. ...
12:40 05.04.2006
... jako najwygodniejszą drogę kontaktu z firmami (43 wskazania na 57 odpowiedzi). Ranking działań PR firm motoryzacyjnych Na podstawie badania przeprowadzonego przez IBRM Samar i agencję ... biura prasowego dla pracy dziennikarza znalazły się ponownie biura prowadzące działania PR dla marek: Renault (180 pkt), Opel (175 pkt) i Ford (167 pkt). ...
Czy kredyt studencki wciąż jest opłacalny?
Połowa Polaków akceptuje nadużycia finansowe
NBP: ceny mieszkań używanych wyższe o ponad 15% r/r
Siła USD na wyczerpaniu?
Luksusowy apartament kupisz za 25 mln złotych
Przekształcenie spółki rodzinnej - jakie wyzwania?
Polski Ład 2.0 a rozliczanie kierowców. Czy przewoźnicy zyskają na zmianach?