-
Dobra agencja PR: jak ją wybrać?
00:22 05.07.2016
... W pierwszej kolejności zostały omówione wyniki ankiety przeprowadzonej przez agencję Monday PR, ZFPR oraz Proto.pl dotyczącej przetargów. Wypełniło ją około 100 osób ... , próbując wypracować kilka wskazówek. Wskazówki przy organizowaniu przetargów na wybór agencji PR Angażując firmy zewnętrzne w proces przetargowy, powinno się mieć pewność chęci ...
Tematy: pr, public relations, agencje pr -
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
00:51 17.06.2016
... specjaliści od public relations mogą błyskawicznie przystąpić do rozwiązywania problemu. 3. VIP PR, czyli wizjonerzy potrzebni od zaraz Tłumy potrzebują idoli, a organizacje i firmy ... efekty można osiągnąć wysyłając kompleksowy materiał z unikatowym contentem wizualnym. 5. PR musi być mobile-friendly W 2015 roku, według danych podanych przez Google ...
Tematy: Public Relations, pr, trendy 2016, praca w pr -
Sprawdź, czy możesz pracować w PR
10:12 07.03.2016
... tym, czy PR-owiec jest skuteczny - twierdzi Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. – Z tego względu niezwykle ważne jest raportowanie działań. Monitoring Internetu, porównywanie ilości ... - Dobrym przykładem są managerowie gwiazd – wskazuje Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. – Ich sukcesem nie jest przecież liczba tytułów z ich nazwiskiem na pierwszej ...
Tematy: pr, public relations, praca w pr, branża pr -
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
13:25 02.12.2015
... ankietowana firma (24%) w sposób zdecydowany zgadzała się ze stwierdzeniem, że marketing i PR współtworzą strategię sprzedażową, a kolejne 35% badanych raczej się z nim zgadzało, ... odpowiedzi ankietowanych na kolejne pytanie dotyczące pozyskiwania przez działy marketingu i PR leadów sprzedażowych. Z tezą, że należy to do ich obowiązków zgodziło się ...
Tematy: marketing, pr, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa -
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
11:23 21.07.2015
Przeprowadzona w ramach dorocznego badania stowarzyszenia SAR analiza wynagrodzeń w firmach trudniących się komunikacją marketingową dowodzi, że branża ciągle jeszcze doświadcza pokryzysowych zawirowań. W odniesieniu do całej gospodarki to zjawisko można uznać za dość niepokojące. Statystyki pokazują, że dwie trzecie spośród analizowanych ...
Tematy: wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia, pr, komunikacja marketingowa -
Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?
00:44 30.07.2014
Podstawową relacją pomiędzy klientem a daną marką jest zaufanie, a najważniejszym kapitałem, który może zdobyć firma jest renoma. Oba te czynniki budowane są przez lata, ciężką i rzetelną pracą. Żadna, nawet najdroższa kampania reklamowa, nie jest w stanie przyspieszyć tego procesu. Można jednak go ułatwić. Prowadzenie bloga eksperckiego to ...
Tematy: pisanie bloga, blog ekspercki, blog firmowy, blog -
Materiały prasowe: jak napisać tekst ekspercki?
00:55 30.04.2014
... nasz specjalista czeka na pytania od czytelników, w dniu takim a takim, w godzinach takich a takich Agnieszka Żelazko jest autorką książki "10 odsłon PR", którą można zamówić pod adresem:
Tematy: tekst ekspercki, informacja prasowa, public relations, pr -
Jak napisać informację prasową?
13:30 09.04.2014
... . Jeśli używasz wykrzykników, pytajników lub innych znaków przestankowych nie stawiaj przed nimi spacji. Agnieszka Żelazko jest autorką książki "10 odsłon PR", którą można zamówić pod adresem:
Tematy: public relations, pr, informacja prasowa, press release -
Blog firmowy: skuteczny instrument w PR
12:08 10.03.2014
... firmowy doskonale sprawdza się w zakresie PR zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego. PR na blogu firmowym Zadaniem działu PR jest kształtowanie poprawnych i sprzyjających stosunków ... platformy. Podsumowanie Blog firmowy to bardzo skuteczny instrument w zakresie PR. Przy zaangażowaniu niewielkich środków, daje duże możliwości w realizacji wielu ...
Tematy: blog firmowy, blog, blogi, pr -
Kto porzucił media dla PR?
12:06 27.02.2014
... TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, Leszek Jarosz objął stanowisko Communication Officera Grupy ... . To lista dziennikarzy TVN24, którzy w zeszłym roku przeszli do branży PR. Najbardziej spektakularny „transfer” 2013 roku nie dotyczył jednak TVN24. Z dziennikarstwa odszedł Igor ...
Tematy: media, prasa, dziennikarstwo, dziennikarze
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- wysokość wynagrodzenia
- media
- koronawirus
- branża motoryzacyjna
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- prasa
- działania marketingowe
- marketing
- Unia Europejska
- rok 2024
- zarządzanie firmą
- reklama w Internecie
- konkurs
- strategia marketingowa
- komunikacja z klientem