eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › pr
  • Dobra agencja PR: jak ją wybrać?

    Dobra agencja PR: jak ją wybrać?

    00:22 05.07.2016

    ... W pierwszej kolejności zostały omówione wyniki ankiety przeprowadzonej przez agencję Monday PR, ZFPR oraz Proto.pl dotyczącej przetargów. Wypełniło ją około 100 osób ... , próbując wypracować kilka wskazówek. Wskazówki przy organizowaniu przetargów na wybór agencji PR Angażując firmy zewnętrzne w proces przetargowy, powinno się mieć pewność chęci ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, public relations, agencje pr
  • 5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR

    5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR

    00:51 17.06.2016

    ... specjaliści od public relations mogą błyskawicznie przystąpić do rozwiązywania problemu. 3. VIP PR, czyli wizjonerzy potrzebni od zaraz Tłumy potrzebują idoli, a organizacje i firmy ... efekty można osiągnąć wysyłając kompleksowy materiał z unikatowym contentem wizualnym. 5. PR musi być mobile-friendly W 2015 roku, według danych podanych przez Google ... WIĘCEJ

    Tematy: Public Relations, pr, trendy 2016, praca w pr
  • Sprawdź, czy możesz pracować w PR

    Sprawdź, czy możesz pracować w PR

    10:12 07.03.2016

    ... tym, czy PR-owiec jest skuteczny - twierdzi Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. – Z tego względu niezwykle ważne jest raportowanie działań. Monitoring Internetu, porównywanie ilości ... - Dobrym przykładem są managerowie gwiazd – wskazuje Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. – Ich sukcesem nie jest przecież liczba tytułów z ich nazwiskiem na pierwszej ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, public relations, praca w pr, branża pr
  • Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    13:25 02.12.2015

    ... ankietowana firma (24%) w sposób zdecydowany zgadzała się ze stwierdzeniem, że marketing i PR współtworzą strategię sprzedażową, a kolejne 35% badanych raczej się z nim zgadzało, ... odpowiedzi ankietowanych na kolejne pytanie dotyczące pozyskiwania przez działy marketingu i PR leadów sprzedażowych. Z tezą, że należy to do ich obowiązków zgodziło się ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, pr, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa
  • Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?

    Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?

    11:23 21.07.2015

    Przeprowadzona w ramach dorocznego badania stowarzyszenia SAR analiza wynagrodzeń w firmach trudniących się komunikacją marketingową dowodzi, że branża ciągle jeszcze doświadcza pokryzysowych zawirowań. W odniesieniu do całej gospodarki to zjawisko można uznać za dość niepokojące. Statystyki pokazują, że dwie trzecie spośród analizowanych ... WIĘCEJ

    Tematy: wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia, pr, komunikacja marketingowa
  • Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    00:44 30.07.2014

    Podstawową relacją pomiędzy klientem a daną marką jest zaufanie, a najważniejszym kapitałem, który może zdobyć firma jest renoma. Oba te czynniki budowane są przez lata, ciężką i rzetelną pracą. Żadna, nawet najdroższa kampania reklamowa, nie jest w stanie przyspieszyć tego procesu. Można jednak go ułatwić. Prowadzenie bloga eksperckiego to ... WIĘCEJ

    Tematy: pisanie bloga, blog ekspercki, blog firmowy, blog
  • Materiały prasowe: jak napisać tekst ekspercki?

    Materiały prasowe: jak napisać tekst ekspercki?

    00:55 30.04.2014

    ... nasz specjalista czeka na pytania od czytelników, w dniu takim a takim, w godzinach takich a takich Agnieszka Żelazko jest autorką książki "10 odsłon PR", którą można zamówić pod adresem: WIĘCEJ

    Tematy: tekst ekspercki, informacja prasowa, public relations, pr
  • Jak napisać informację prasową?

    Jak napisać informację prasową?

    13:30 09.04.2014

    ... . Jeśli używasz wykrzykników, pytajników lub innych znaków przestankowych nie stawiaj przed nimi spacji. Agnieszka Żelazko jest autorką książki "10 odsłon PR", którą można zamówić pod adresem: WIĘCEJ

    Tematy: public relations, pr, informacja prasowa, press release
  • Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    12:08 10.03.2014

    ... firmowy doskonale sprawdza się w zakresie PR zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego. PR na blogu firmowym Zadaniem działu PR jest kształtowanie poprawnych i sprzyjających stosunków ... platformy. Podsumowanie Blog firmowy to bardzo skuteczny instrument w zakresie PR. Przy zaangażowaniu niewielkich środków, daje duże możliwości w realizacji wielu ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, blog, blogi, pr
  • Kto porzucił media dla PR?

    Kto porzucił media dla PR?

    12:06 27.02.2014

    ... TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, Leszek Jarosz objął stanowisko Communication Officera Grupy ... . To lista dziennikarzy TVN24, którzy w zeszłym roku przeszli do branży PR. Najbardziej spektakularny „transfer” 2013 roku nie dotyczył jednak TVN24. Z dziennikarstwa odszedł Igor ... WIĘCEJ

    Tematy: media, prasa, dziennikarstwo, dziennikarze

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: