-
Polski sklep internetowy we Włoszech: jak się przygotować?
... możliwości dla firm z Włoch, ale również dla firm z innych krajów, prowadzących sprzedaż internetową. Rolę Amazona we Włoszech można porównać do roli, jaką w Polsce ... mają problemu z robieniem zakupów u zagranicznych dostawców, postrzegając to wręcz jako okazję zdobycia towarów, które nie są dostępne lokalnie lub które taniej jest kupić za granicą. ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... internet. To blisko 27,9% wartości wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C (sprzedaż klientom indywidulanym przez firmy). Stabilne prognozy wzrostowe dla e-mody Pomimo ... i 15,2% w 2027 r., natomiast dla całego krajowego e handlu w modelu B2C skala odesłanych towarów zatrzyma się na 8,2% oraz 7,7% za cztery lata. Tak duże dysproporcje mają swoje ...
-
Zrównoważony rozwój: czy tego chcą klienci i firmy e-commerce?
... to, co odnosi się do wartości. Od zawsze e-konsument kreuje sprzedaż i handel a ten ideę zrównoważonego rozwoju, traktuje bardzo poważnie. Co ósmy ... chciałaby dopłacić do 2 zł. Dodatkowo, polscy konsumenci nie czują, aby dokonywanie zwrotów towarów zakupionych w Internecie miało negatywne konsekwencje dla środowiska. Opinię tę podziela jedynie ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... na te szybkie zmiany, platformy oraz sklepy internetowe poszukują rozwiązań wspierających sprzedaż, co prowadzi do pojawienia się nowych trendów w e-handlu. Jakie tendencje zatem zobaczymy ... predykcyjnej przedsiębiorcy będą mogli optymalizować zarządzanie magazynami i unikać nadmiaru towarów czy ich braku. Kolejną korzyścią, którą daje sprzedawcom ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... dostaw Sytuacja geopolityczna i ekonomiczna doprowadza do ogromnych opóźnień w międzynarodowych dostawach towarów, co bezpośrednio wpływa na podaż na polskim rynku. Dla ... . Kreacje marketingowe, nawet najlepsze, nie muszą się przekładać na sprzedaż. Ale wspólnie z dobrze wykorzystywanymi własnymi kanałami komunikacji – stroną internetową, social ...
-
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne ma blisko 4,7 mln Polaków
... wpływają dwa główne czynniki: stały rozwój rynku ubezpieczeniowego, tzw. nowa sprzedaż, czyli nowi klienci i nowe produkty oraz nieunikniony wzrost cen polis, który jest ... okresów – według GUS przez ostatnie trzy lata indeks CPI, oznaczający zmianę wartości towarów i usług konsumpcyjnych, wzrósł aż o 37,8 proc. By załagodzić skutki zwiększających się ...
-
Czy prawo do naprawy pobudzi europejską gospodarkę o obiegu zamkniętym?
... sprzedaż odnowionych produktów.3 Przedłużeniu ulegnie też okres odpowiedzialności sprzedawcy po naprawie.4 Przedstawiciele instytucji unijnych chcą, aby okres gwarancji prawnej wynosił rok od momentu naprawy produktu. Unijne porozumienie w sprawie dyrektywy R2R ma za zadanie umożliwienie długoterminowego oraz zrównoważonego użytkowania towarów ...
-
Polska z rekordową liczbą niewypłacalności firm
... czas obniżonym popytem oraz przedłużającymi się wysokimi kosztami finansowania to te, które opierają się na wydatkach uznaniowych (produkcja i sprzedaż detaliczna towarów nieistotnych, hotele, restauracje, turystyka i inne zajęcia rekreacyjne) oraz pracochłonne (budownictwo, transport drogowy, hotele, restauracje, opieka zdrowotna, określone usługi ...
-
Chińskie firmy zatrudniają w Polsce. Jacy to pracodawcy?
... Polaków. Najczęściej etaty oferowane są w branży handlu – tradycyjnego i e-commerce (sprzedaż hurtowa i detaliczna odzieży, obuwia, innych wyrobów tekstylnych czy sprzętu ... rekrutacje prowadzone są na etaty związane z komplementacją i sortowaniem towarów w magazynach – mówi Agnieszka Różańska, regionalny kierownik sprzedaży w Grupie Progres. ...