-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
... wysyłki. Dzięki temu szybko i skutecznie docieramy do grona zainteresowanych odbiorców a przez to zwiększamy efektywność ponoszonych przez nas wydatków reklamowych. Kiedy mailing będzie skuteczny? W skuteczności mailingu istotne są różne czynniki. Bardzo ważny jest tytuł maila. Znaczenie ma preheader oraz ciekawa i przemyślana kreacja. Odpowiednia ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... zebrali Państwo w swojej bazie i na ich podstawie dostosowywać treść korespondencji. Jeżeli odbiorcami korespondencji mają być szefowie firm to należy przygotować mailing w takiej postaci, w jakiej chcieliby go otrzymać. Informacje powinny być podane w przejrzystej formie w sposób prosty i czytelny. Szerokość wiadomości w tym logo (ewentualnie ...
-
Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu
Aby zrealizować skuteczny mailing musimy pamiętać o różnych kwestiach. Wśród nich są: właściwy wybór bazy mailingowej i odpowiednie targetowanie wysyłki. W drugim etapie skupiamy się na odpowiednim ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... marketing, czy też mailing, jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Dobrze przygotowany mailing to celny nośnik ... cel naszej kampanii. Bo czym innym jest mailing wzmacniający kampanię toczącą się w pozostałych mediach, a czym innym mailing jako kanał sprzedażowy. W pierwszym wypadku ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... z prenumeraty newslettera zaraz po tym jak wysłaliśmy do nich mailing. Na rys. 1 przedstawiono przykładowe okno raportu (statystyki) z kampanii mailingowej ... wykładowcami Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Literatura [RP07a] Rusiecki P., Skuteczny mailling w oparciu o podstawowe zasady e-mail marketingu, Materiały Konferencyjne SWO ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
Oprócz czerpania wiedzy ze wskazówek i praktycznych przykładów, jak prowadzić skuteczne działania e-mail marketingowe, marketerzy powinni również uczyć się na błędach. Marek Włodarczyk, Sales Director optivo, wskazuje na dziesięć najczęściej popełnianych błędów w e-mail marketingu. Jednocześnie dostarcza wskazówek, jak uniknąć niepożądanych ...
-
Jak przeprowadzić skuteczny e-mailing?
Każdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany. ...
-
Jak przygotować skuteczną kreację do mailingu. 7 praktycznych porad
... ofercie. To podstawowy sposób na zainteresowanie odbiorców informacjami, które chcemy mu przekazać w mailu. Na co jeszcze zwrócić uwagę, aby nasz mailing był skuteczny i zainteresował odbiorców w dobie powszechnego pośpiechu, braku czasu oraz natłoku informacji? Poniżej zebraliśmy w siedmiu punktach informacje, które naszym zdaniem są ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
... wartość Open Rate (współczynnik otwarć) ma odpowiedni tytuł maila. Dlatego też warto poświęcić na niego więcej uwagi, aby nasz mailing był jak najbardziej skuteczny. Przeciętny użytkownik poczty elektronicznej dostaje codziennie kilkanaście-kilkadziesiąt różnych maili. Na podstawie nadawcy i tematu wiadomości w ciągu zaledwie kilku sekund ...
-
Oszustwa finansowe coraz bardziej wyrafinowane
... krótko, system chronić ma osoby, które straciły dokumenty. I rzeczywiście jest dość skuteczny, gdyż ogranicza możliwość ich wykorzystania do celów przestępczych popełnianych w imieniu i na ... wezwanie do zapłaty faktury. Nadawca legitymuje się adresem: elektroniczna_faktura@mailing.upc.com.pl. Dla wielu osób, zwłaszcza klientów UPC, może wydać się ...
-
Jak skutecznie wypromować program lojalnościowy?
... atrakcyjny dla klientów, kontrahentów lub pracowników. I tak np. w przypadku pracowników skuteczny może okazać się program motywacyjny, w którym lepsze od standardowych efekty ... nie mamy, można zamówić promocję w newsletterze wybranego portalu lub zlecić mailing firmie, która dysponuje odpowiednią bazą z naszej grupy docelowej (oraz ma wymagane ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... w przypadku mailingu użytkownik jest zmuszony dokładnie do tego samego. Z drugiej strony mailing jest pozbawiony treści pornograficznych i nieprzyzwoitych, jest rozsyłany za naszą zgodą, ... upływu czasu (zazwyczaj od 50 wiadomości wzwyż) filtr taki staje się bardzo skuteczny. Im więcej wiadomości będących spamem zaznaczymy, tym lepiej w przyszłości ...
-
E-mail ReTargeting ma potencjał
... VC na rynku e-maili marketingowych udowadnia ożywienie. To, dlaczego mailing, a szczególnie Retargeting nareszcie stał się opłacalny podsumował prezes Remintrex, Florian Werner. ... nie podając swojego e-maila. Mailing pozostaje więc numerem jeden, generując 6 miliardów kliknięć dziennie, 20 razy tyle co Google. 2. Skuteczny wgląd w historię klienta ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... o promocjach czy osiągnięciach banku. Doświadczenia SalesBee wskazują, że przygotowując mailing dopasowany do zainteresowań użytkownika można spowodować, że wiadomość otworzy ... reklamę najlepszej lokaty w ofercie banku. Dobrze sparametryzowany remarketing może być równie skuteczny jak mailingi czy smsy. Korzystając z narzędzi stosowanych w branży e- ...
-
PR w nowych mediach
... za pomocą poczty e-mail, oferty jednego podmiotu dla wielu jednostek (mailing) lub też równoczesnej komunikacji wielu jednostek [9]. Według psychologów interakcja, a szczególnie ... i zagrożeń wynikających z powikłań schorzeń zatok oraz wskazywał Ibuprom Zatoki jako skuteczny lek zwalczający bóle. Z badań przeprowadzonych przez PBS dla US Pharmacia ...
-
Polscy PR-owcy a social media
... uznało, że jest to skuteczne narzędzie w komunikacji PR. Prowadzenie firmowego profilu w serwisie społecznościowym jako bardzo skuteczny sposób komunikacji uznał co trzeci badany. Jako nieefektywny został oceniony mailing – być może dlatego, że jest kojarzony z aktywnością czysto marketingową. Najmniej znanymi i lubianymi przez PR-owców narzędziami ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... Model marketingu 360 pokazuje, że komplet działań online i offline jest dziś najbardziej skuteczny. Ważne tylko, by komunikacja marki była spójna (hasła, stylistyka). ... też decydujemy się na reklamy radiowe w najlepszym czasie antenowym i szeroki mailing do wybranych baz klientów. Niezwykle istotna jest również dobrze funkcjonująca, przejrzysta ...