-
Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
... optymistycznie patrzeć w przyszłość. Rynek ten w naszym kraju rozwija się w tempie 10 proc. rocznie, firmy odzieżowe z powodzeniem rozwijają swoje marki i sieci sprzedaży. W Polsce kupują już nawet odbiorcy z Azji. Według International Service Check polski rynek odzieżowy należy do najatrakcyjniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jego wartość ...
-
Centra handlowe. Spadają szanse na duże inwestycje
... września br. powierzchnie handlowe w Polsce powiększyły się o 281 500 m kw., w tym o liczącą sobie 76 000 m kw. Galerię Młociny w Warszawie. Centra handlowe, czyli ograniczona ... będziemy świadkami debiutów rynkowych takich sieci handlowych, jak: Urban Outfitters, Monki, WeekDay, Corneliani czy Primark. Centra handlowe rosną, ale w małych miastach ...
-
Warszawa w oczekiwaniu na nowe powierzchnie handlowe
... czego znakomita większość (1,11 mln mkw.) przypadała na centra handlowe "Najwyższa w Polsce siła nabywcza mieszkańców aglomeracji przekraczająca średnią krajową o 68 ... Powierzchni Handlowych, JLL, informuje: „,Międzynarodowe sieci handlowe wchodzące na polski rynek najczęściej wybierają główne centra handlowe w Warszawie, aby otworzyć swoje pierwsze ...
-
Galerie handlowe odżyły, są nowe trendy
... . m kw. nowoczesnej powierzchni handlowej w 22 obiektach. Otworzono głównie parki handlowe o powierzchni do 10 tys. m kw., choć nie zabrakło większych projektów, ... Sieć otworzyła swój pierwszy sklep w Łodzi, co jest szóstą lokalizacją w Polsce. Z kolei SPAR Group zdecydowała o podjęciu strategicznych działań w kierunku sprzedaży sieci SPAR w Polsce ...
-
ARSS: sieci sklepów spożywczych w 2009r.
... dużych, zewnętrznych podmiotów zrzeszeniami polskich kupców. Choć ten ostatni typ budowania sieci zdecydowanie w Polsce przeważa, sukces odnoszą nieliczni. - Czas budowania sieci bez silnego zaplecza dystrybucji i magazynowania towarów, zapewniających atrakcyjne warunki handlowe i skuteczne konkurowanie na rynku praktycznie się skończył – mówi Adam ...
-
Nieruchomości biurowe i handlowe w Warszawie IV kw. 2013
... w budowie jest obecnie 41 obiektów. Z kolei warszawski rynek powierzchni handlowych oferuje najdroższe lokale w Polsce. Stawki czynszu za najlepsze sklepy do 100 mkw. wynoszą 96 ... (31.000 mkw.), Galeria Wilanów i Galeria Białołęka (po 60.000 mkw.). Międzynarodowe sieci handlowe, które wkraczają na polski rynek, nadal wolą otwierać sklepy w centrach ...
-
Supermarkety w Polsce zwiększą obroty o 8 proc.
... polskiego rynku handlu detalicznego. Według badań Euromonitor International supermarkety rosną najszybciej na rynku detalicznym w Polsce. Otwierają je zarówno zagraniczne sieci handlowe, takie jak Tesco, jak również polskie przedsiębiorstwa handlowe. Supermarkety to jeden z głównych kanałów dystrybucji, pod względem obrotów, które w tym roku mają ...
-
Inwestycje w Polsce wciąż kuszą
... Rynek powierzchni handlowych w Polsce rozwija się stabilnie przy rosnącej sprzedaży detalicznej. Ponadto przewidujemy, że popyt na powierzchnie przemysłowe i logistyczne, który osiągnął rekordowy poziom w ubiegłym roku, będą nadal kreować głównie firmy z branży logistycznej, motoryzacyjnej, produkcji lekkiej oraz sieci handlowe i sektor e-commerce ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w 2017 r.
... spółki. Przewidujemy, że w 2018 r. konsolidacja tej branży będzie nadal postępowała, szczególnie jeśli chodzi o mniejsze sieci handlowe.” – powiedziała Alicja Kukla Kowalska, Menedżer w FORDATA. „W 2017 r. wiele działo się w branży mięsnej w Polsce. Na początku roku UOKiK wydał zgodę na przejęcie L&B Wyrębski przez holenderską grupę Plukon ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... procesy globalizacyjne sprawiają, że największe sieci handlowe zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing ... głębokiej wiedzy, kreatywności i znaczących inwestycji. Od tego zależy czy firma będzie w Polsce masowo zamykać sklepy w kolejnych latach. 10. Żabka W Top10 Żabka jest ...
-
Świtalski & Synowie: centrum handlowe w Kaliszu
... przyszłego roku. Mini Park rusza w Kaliszu z Biedronką, jedną z najpopularniejszych sieci detalicznych w Polsce i z Pepco, oferującym odzież oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. - ... i obiektów wielofunkcyjnych na terenie całego kraju. Mini Parki to lokalne galerie handlowe z Biedronkami. W tym roku prace nad mini galeriami prowadzone ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2010
... sieci handlowe, np. Piotr i Paweł czy Żabka. „W tej chwili coraz więcej sieci handlowych jest w stanie zaoferować swoim klientom produkty marek własnych co najmniej dwóch poziomów cenowych i jakościowych. Marki własne w Polsce ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... pokolenia Milenialsi i pokolenie wyżu demograficznego to obecnie najliczniejsze grupy klientów w Polsce. Według Deloitte, w ciągu 10 lat pokolenie Y będzie stanowić ... zastępujący gotówkę. 8. 2 w 1 Aby wydłużyć czas przebywania w swoich sklepach, sieci handlowe rozszerzają swoją ofertę standardową, np. oferując w księgarniach możliwość wypicia kawy, ...
-
Centrum handlowe Dekada Grójec
... . GLA. W najbliższej przyszłości uruchomione zostaną obiekty w Brodnicy, Rypinie, Grójcu, Nowym Targu i Malborku. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych DEKADA są największe sieci sklepów w Polsce: spożywcze, RTV i AGD, odzieżowe, obuwnicze, drogeryjne, apteczne i inne oraz sieciowe firmy usługowe i gastronomiczne.
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... do historii. Sklepy zwane do niedawna tradycyjnymi na potęgę przyłączają się do różnej maści sieci detalicznych. W Polsce mamy sieci sklepów własnych, franczyzowych, partnerskich, agencyjnych… Coraz częściej jednak kryterium podziału będzie prostsze – sieci będą dzieliły się na mocne i słabe. Grupy sprawnie zarządzane i mające silne zaplecze ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce. Dobre perspektywy
... e-commerce i sieci handlowe, w przypadku biur będziemy obserwować ekspansję firm obecnych już w Polsce oraz wejście na rynek kolejnych podmiotów zwłaszcza z branży finansowej i IT. Rekordowe wzrosty na rynku najmu przekładają się na bardzo duże zainteresowanie funduszy produktami inwestycyjnymi w regionie CEE, w tym w Polsce. Rynek nieruchomości ...
-
Marki własne sieci handlowych rosną w siłę
... 5 proc. W Polsce udział marek własnych w sprzedaży jest wciąż niski w porównaniu np. z Niemcami. Jest więc miejsce na dalszy rozwój tego segmentu rynku. Produkty marek własnych dla sieci handlowych wytwarzają zarówno małe lokalne firmy, jak i czołowi gracze w poszczególnych branżach. Wszystkie większe sieci handlowe obecne w Polsce mają w ofercie ...
-
Wzrost sprzedaży online w Polsce
... w firmie CB Richard Ellis dodał: “Obecnie w Europie obserwujemy ogromne możliwości wzrostu dla międzynarodowych sieci handlowych w zakresie sprzedaży on-line, szczególnie na rynkach rozwijających się w Europie Środkowo-Wschodniej. Sieci handlowe uznały, że sprzedaż przez Internet jest niezbędna do ogólnego wzrostu sprzedaży i strategii rozwoju. Dla ...
-
Magazyny w Polsce. I kwartał z rekordem podaży
... czytamy w najnowszym opracowaniu firmy Cushman & Wakefield "Marketbeat – rynek magazynowy w Polsce". Ukończone w badanym okresie inwestycje objęły powierzchnię prawie 533 000 mkw., a ... I kw. 2017 roku. Wśród pozostałych branż najbardziej aktywne były: e-commerce (16%), sieci handlowe (12%), AGD (11%), opakowania (7%), sektor motoryzacyjny (6%) oraz ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
... którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO BP, ... roku. Ankieta zawierała 60 kategorii branżowych, które podzielono na 8 grup: Kulinaria, Medycyna, Sieci Handlowe, Produkty dla Dzieci, Uroda i Higiena, Ty i Dom, Finanse oraz Czystość. ...
-
Francuskie firmy w Polsce. 25 lat udanych inwestycji
... i duże firmy francuskie w Polsce działa w sektorze handlu, a 23 proc. w przemyśle. Sieci handlowe z Francji są jednymi z największych graczy w sektorze, a przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej od lat inwestują w zakłady produkcyjne zlokalizowane w Polsce – mówi Bogusław Kowal, Dyrektor, Szef French Desk w KPMG w Polsce. Francja 4. największym ...
-
Rynek magazynowy w Polsce: blisko kolejnych rekordów
... w opracowanym przez firmę JLL podsumowaniu sytuacji na rynku powierzchni magazynowych w Polsce na koniec III kw. Dobrą sytuację na rynku magazynowym potwierdza Tomasz Olszewski ... aktywni okazali się tu operatorzy logistyczni (ok. 30% popytu netto), sieci handlowe (20%), lekka produkcja (13%) oraz sektor motoryzacyjny (11%). Największą nową umową ...
-
Magazyny w Polsce. II kwartał z rekordem popytu
... stanowiły odpowiednio 24% i 9% całkowitego popytu. Najbardziej aktywne pozostają firmy logistyczne (32%), sieci handlowe (20%), branża lekkiej produkcji (10%), e-commerce (9%), branża motoryzacyjna (7%) i AGD (6%). - Rekordowe wyniki rynku magazynowego w Polsce to między innymi wynik rosnącego popytu branży e-commerce. Polska dla tego segmentu jest ...
-
Magazyny w Polsce. III kwartał z rekordem podaży
... najświeższe opracowanie międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield „Marketbeat - Rynek magazynowy w Polsce: Stan po III kwartale 2017 roku”. Badany okres nie przyniósł zaskoczeń ... operatorzy logistyczni (45%), wśród pozostałych, aktywne były także sieci handlowe (11%), branża AGD (9%), e-commerce (7%) oraz firmy z branży produkcyjnej (7%) ...
-
Najlepsi pracodawcy w Polsce, czyli YouGov Reputation 2023
... w którym znajdziemy m. in. pytanie o ocenę firmy jako pracodawcy. Ranking obejmuje marki FMCG, sieci handlowe, firmy motoryzacyjne i usługi finansowe w 11 kategoriach monitorowanych w naszym kraju. Pierwsze miejsce w rankingu YouGov Reputation w Polsce zajmuje E. Wedel – wskaźnik reputacji dla tej marki wynosił ponad 35,7% w drugiej połowie 2022 ...
-
Magazyny w Polsce. Aktywność deweloperska dopisała
... zapotrzebowanie na rynku kreowała branża logistyczna z udziałem 31% całkowitego popytu, a także a sieci handlowe (17%), firmy z branży e-commerce (16%) i produkcyjnej (11%). Prawie 65% wolumenu transakcji najmu odnotowano na trzech głównych rynkach tj. w Polsce Centralnej (964 000 mkw.), Górnym Śląsku (880 000 mkw.) i w okolicach Warszawy ...
-
Centra handlowe ciągle na pierwszym planie
... Polsce" autorstwa Cushman & Wakefield. Z opracowania Cushman & Wakefield wynika, że nowoczesna powierzchnia handlowa w naszym kraju sięgnęła niemal 14 mln mkw. Dominującym formatem pozostawały centra handlowe (73% w całkowitym zasobie), a za nimi uplasowały się magazyny handlowe (18%), parki handlowe ... rozwijające się sieci różnych branż z sektora ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w II kw. 2011 r.
... handlowe w Warszawie. W całej Polsce więcej budować się będzie hoteli, na które popyt stale rośnie. „Inwestowanie w nieruchomości uważane jest za bezpieczną alternatywę podczas niepewności na rynkach finansowych. Sytuacja na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce ... międzynarodowych sieci handlowych oraz wzrostu popytu ze strony sieci ekskluzywnych. ...
-
Centra handlowe na świecie 2012
... handlowe. Jednak pomimo szybkiego postępu technologicznego i zmian w przyzwyczajeniach konsumenckich oraz w postrzeganiu marek przez klientów „Tradycyjne centrum handlowe to nadal główne miejsce do robienia zakupów” – powiedział Glenn Rufrano, prezes i dyrektor generalny Cushman & Wakefield. „Aby odnieść sukces, sieci handlowe ...
-
Rosną centra handlowe, ale nie wszystkie
... sieci jak: Rossmann, Jysk, Biedronka czy Bricomarche. O tym, że głównymi rozgrywającymi na rynku są dziś parki handlowe, centra convenience i dyskonty może świadczyć debiut sieci ... upadłość. Drugi kwartał był tym ostatnim także dla sieci sklepów Go Sport. Ta w błyskawicznym tempie zamknęła wszystkie sklepy w Polsce, czemu przysłużył się fakt, że Go ...
-
Centra handlowe czekają na nowe marki
... Polsce. Miejscem pierwszego wyboru takich sieci zwykle są centra handlowe. W tym zakresie polski rynek ma bogatą ofertę. Z raportu PRCH Retail Research Forum wynika, że tylko w 2015 roku oddano do użytku 27 nowych centrów handlowych, a 18 rozbudowano. – Współczesne centra handlowe ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2012 r.
... na potrzeby własne. Największą transakcją półrocza był wynajem przez PTC (operatora sieci T-Mobile) 27.000 mkw. w budowanym biurowcu Marynarska 12 (Ghelamco). ... Polsce do 10,9 mln mkw. Centra handlowe stanowią 73% całkowitych zasobów kraju, magazyny i parki handlowe 20%, centra wyprzedażowe 1%, a pozostałe 6% to inne nowoczesne obiekty handlowe. W ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2014
... Partner i Dyrektor działu powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield w Polsce. „Ulice handlowe poza uzupełnieniem oferty klasycznych centrów handlowo-usługowych ... najlepsze powierzchnie handlowe przy głównych ulicach wzrosły średnio o 2,4%. Według analityków Cushman & Wakefield wpływ na to ma m.in. rywalizacja największych sieci handlowych o ...
-
Parki handlowe i centra convenience zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych
... wolumenu transakcji w okresie 2021 – I-III kw. 2022. W parki handlowe i centra convenience inwestowały w Polsce w ciągu ostatnich 2 lat głównie podmioty z Niemiec (76 mln ... od struktury najemców, w tym obecności operatora spożywczego rozpoznawalnych sieci. Najwyższe ceny, a tym samym najniższe stopy kapitalizacji, osiągane są przez obiekty o ...
-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... handlowe to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumenckie. Galerie społecznościowe to dziś zaledwie dziesiąta część rynku nieruchomości handlowych w Polsce Największą rewolucją rynkową ostatnich kilkunastu lat okazała się warszawska Hala Koszyki. Idealne centrum handlowe ... danemu obiektowi unikalne koncepty znanych sieci. Oferta skupiona jest na ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei