-
Akcje Facebooka rekordowo w górę. Dzięki urządzeniom mobilnym
... , od momentu pojawienia się jej w notowaniach Nasdaq. Dzisiejsze wyniki stanowią reakcję na dobre wiadomości dotyczące wzrostu spółki, szczególnie zaś powodzenia w segmencie sprzedaży reklamy mobilnej. Jeszcze niedawno akcje Facebooka niemal wyłącznie taniały, a analitycy giełdowi zastanawiali się czy Mark Zuckerberg, który sprawdził się ...
-
Na czym zarabiają operatorzy komórkowi?
... ryzyka biznesowego. Szczególny potencjał na poprawę wyników dostrzegają oni w segmencie usług mobilnej transmisji danych. W efekcie nacisk położony jest na intensywny rozwój sieci LTE. Kompensacyjny charakter operatorzy nadają także świadczonym przez siebie mobilnym usługom dodanym (VAS). Według najnowszego raportu firmy PMR pt. „Rynek ...
-
Smartwatch Samsung Gear S3
... i prędkościomierz umożliwiają rejestrowanie wszystkich parametrów – od wysokości i ciśnienia atmosferycznego po nagłe zmiany pogody, przebytą odległość i prędkość. Nowością w segmencie smartwatchy jest wykorzystywanie przez Gear S3 Frontier połączenia LTE. Ponadto z pomocą wbudowanego głośnika można aktywować komunikaty głosowe oraz słuchać ...
-
Złośliwe programy na Androida I poł. 2013
... mobilnym celem numer jeden. Jak pokazuje najnowszy raport ekspertów z G Data w pierwszej połowie 2013 roku ... i ekspert ds. bezpieczeństwa G Data Software. „System Android w najbliższych miesiącach zachowa swoja dominującą pozycje w segmencie smartfonów oraz tabletów. Z tej przyczyny spodziewamy się ponad trzykrotnego wzrostu liczby nowych zagrożeń na ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... stracą magazyny. Spadek w tym segmencie wyniesie zaledwie 50 milionów dolarów. Dużo bardziej natomiast ucierpią gazety codzienne. Wydatki w tym segmencie zmaleją prawie o jedną czwartą - ... może pochwalić się największym wzrostem przychodów ze sprzedaży w sektorze mobilnym, aż o 722 procent. – Zajmujemy pierwsze miejsce pod tym względem w Europie. ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... o kanały HD, więcej opcji video-on-demand oraz transmisje atrakcyjnych wydarzeń sportowych. W segmencie płatnej TV wprowadzane są także pakiety TV Everywhere, ... latach 2012-2016 sięgającego 20,9% wartości rynku rocznie. W konsekwencji spodziewana penetracja mobilnym dostępem do Internetu wzrośnie w Polsce z obecnych 11,7% do 38%, budując rynek o ...
-
W 2020 r. smartfony zastąpią portfele?
... i kawiarniach a 48% przy płaceniu za transport. „Uważamy, że rzeczywiste wzrosty w segmencie płatności mobilnych mogą być bardziej optymistyczne, a faktyczne tempo rozwoju ... usługi związane z „pieniądzem mobilnym” – wykazują oni np. ponad dwukrotnie wyższe zainteresowanie portfelem elektronicznym na urządzeniu mobilnym (59% wobec 29% wśród ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... wykorzystania komunikacji SMS. To dziś obecnie dwa najpopularniejsze sposoby angażowania klientów w kanale mobilnym. 7) Personalizacja w komunikacji e-mail. Firmy coraz częściej wykorzystują technologie do ... w społecznościach internetowych. Informacje o badaniu Badanie zrealizowane przez Salesforce objęło firmy działające zarówno w segmencie ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... dużej mierze uzależniony jest od poziomu innowacyjności. Tendencja ta zaznacza się szczególnie w segmencie B2B, w którym aż dwie trzecie klientów (66%) woli kupować od ... zintegrowane, ale też dostępne w czasie rzeczywistym i na dowolnym urządzeniu mobilnym. Najważniejsze dane z raportu: 80% klientów twierdzi, że doświadczenie, które dostarcza ...
-
Antywirus Symantec dla telefonów komórkowych
... sprzedaży bezpośredniej firmy Symantec, a także u sprzedawców typu VAR działających w segmencie korporacyjnym, integratorów systemów oraz wybranych partnerów OEM. W tym ... ogniowa – kontroluje sieciowy ruch przychodzący i wychodzący w urządzeniu mobilnym. Ochrona antyspamowa wiadomości SMS – automatycznie filtruje i usuwa niepożądane wiadomości ...
-
Klienci B2B a e-commerce
... rozwinąć możliwości rekomendowania produktów i usług dla klientów biznesowych. Obecnie 86% sprzedawców w segmencie B2B umożliwia swoim klientom opłacanie zamówień przy pomocy kart kredytowych lub ... omni-channel takie jak wdrażanie i rozwój platform e-coomerce czy usług w kanale mobilnym. 83% firm z segmentu B2B zgadza się, że strategia omni-channel ...
-
Przelew przez kod QR: szybko i bezpiecznie
... kończą – w związku z tym, że płatność dokonywana jest na urządzeniu mobilnym, udostępnienie tej metody zapłaty pozwoli lepiej zagospodarować segment mCommerce. ... zakupów mobilnych. Wszystkie najnowsze badania wskazują niezwykle dynamiczne wzrosty w tym segmencie i właśnie teraz należałoby działać, aby w pełni wykorzystać potencjał mCommerce i ...
-
Debiut CDA na NewConnect
... licencji od dystrybutorów filmowych i intensyfikacja rozwoju w segmencie CDA Premium; smartTV – opracowanie responsywnej aplikacji na różnego rodzaju telewizory z segmentu smartTV; Mobile – rozwijanie aplikacji mobilnej celem zwiększenia monetyzacji w kanale mobilnym; Rozszerzenie funkcjonalności portalu – wprowadzenie funkcji zarządzania ...
-
Mercedes-Benz S 500 4MATIC L podnosi poprzeczkę
... wspomnieć o aplikacji „Mercedes me” na smartfona. Po jej zainstalowaniu na urządzeniu mobilnym, można dostosować niektóre ustawienia auta oraz uzyskać szczegółowe informacje bez ... nabywca już go ma. Najpewniej kilka. Klasa S podniosła poprzeczkę w segmencie limuzyn. Bez wątpienia jest najnowocześniejszą propozycją, ale też bardzo przyjazną. ...