-
Netflix rozczarowuje wynikami i nie chce kupić TVN
... rokiem poprzednim. Według danych firmy ponad połowa nowych użytkowników wybiera tańszą subskrypcję z reklamami. Na rynku medialnym ponownie pojawiły się natomiast informacje o ... telewizyjnej. Dla polskiego rynku ma to znaczenie, ponieważ koncern jest właścicielem stacji TVN. Celem działań jest oddzielenie dynamicznie rozwijającego się segmentu ...
-
Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy
... drugiej edycji badania BInAR. Blisko 90 proc. słuchaczy nie przeszkadzają reklamy - wolą słuchać stacji za darmo niż wykupywać abonament za odbiór bez reklam. ... z samymi audycjami. Słuchaczom nie przeszkadzają reklamy. Mimo, że większość zetknęła się z reklamami (spotami dźwiękowymi podczas odtwarzania streamu, na stronie kanału lub w playerze), to ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... uwagę na kilka bardzo ważnych czynników. Pierwszy z nich to wybór odpowiedniej stacji radiowej, z którą nawiążemy współpracę. Warto sprawdzić - kim są jej słuchacze ... odbiorniki w swoich samochodach. Reklama outdoorowa W dzisiejszych czasach jesteśmy “bombardowani” reklamami niemal z każdej strony. Nie tylko mamy z nimi do czynienia w tradycyjnych ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... stacji TV Puls, 4fun TV oraz Rebel TV na rzecz grupy TVN. Z uwagi na ograniczenia prawne, zakazujące przerywania programów blokami reklamowymi, stacje telewizji publicznej są procentowo mniej zapełnione reklamami ... stanowi połowę wszystkich emisji w radiu. Również w przypadku tych stacji nastąpił najwyższy siedemnastoprocentowy wzrost liczby emisji. ...
-
Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?
... , Dyrektor Zarządzający, Gemius Polska - Skąd więc znaczący wzrost liczby kontaktów z reklamami? Z jednej strony wynikać to może z intensywniejszych działań marketerów w niektórych branżach, ... na rzetelne informacje w czasie kryzysu. Spadek odnotowany w przypadku stacji sportowych może być natomiast następstwem odwołania większości imprez sportowych ...
-
Reklama w Internecie
... istnienia nie oznacza jednak, że jej pojawienie się nie wzbudza kontrowersji. Za najpoważniejszy minus komercyjnych stacji telewizyjnych uważa się zwyczaj przerywania przez nie filmów lub najpopularniejszych programów reklamami. Sposób radzenia sobie telewidzów z tym problemem – przełączanie telewizora na inny kanał – nazwany został przez ...
Tematy: -
Wypić reklamowane piwo
... było to korzystne dla reklamodawców, widzowie byli zalewani monotematycznymi reklamami, a to zdecydowanie obniżało skuteczność przekazów. LIBERALIZACJA Z OBOSTRZENIAMI W roku 2003 ... nie zgodził się na emisję, tłumacząc, że reklamówka godzi w interesy stacji. Polsat nie podał przyczyny. Sprzeciw środowisk profeministycznych wzbudziła kampania piwa ...
-
Świąteczne piosenki: czego słuchają internauci?
... Christmas”, inni wręcz odwrotnie: „Dziś w jednej z komercyjnych stacji radiowych słyszałam znaną wszystkim piosenkę "Last Christmas" do jasnej Anielki, mamy 7-go listopada! Jestem wierząca, lubię święta, ale skoro media nas juz od listopada raczą świątecznymi reklamami i piosenkami, to jak mamy poczuć w odpowiednim czasie ...
-
Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?
... wzrost oferty reklamowej i otwarcie nowych serwisów oferujących widzom subskrypcje wsparte reklamami, a także nowoczesne kanały w modelu FAST. Pod kątem przychodów reklamowych ... o 0,6 p.p., co stanowi największy wzrost w analizowanym okresie wśród wszystkich stacji radiowych. Największy spadek udziału w czasie słuchania zanotowało natomiast Radio ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem