-
Co shopper ma w koszyku?
... z atrakcyjną, wyrazistą ekspozycją produktów, czyli typowymi działaniami merchandisingowymi. Chciałabym zwrócić przy tym uwagę na to, że zakupy impulsowe często dotyczą marek z segmentu premium. Ich zakup jest silnie skorelowany z promocjami, najczęściej cenowymi. Okazuje się, że w niektórych kategoriach produktowych jest to jedna z niewielu ...
-
Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej
... oni szukać tańszych produktów, kupować w dyskontach, spadła ich lojalność wobec marek i sprzedawców - wynika z raportu McKinsey & Company "State of Grocery in Central ... konsumentami w gospodarstwach domowych. Uważają wygodę za oczywistość, częściej wybierają produkty marek własnych i są gotowi płacić więcej za produkty wspierające sprawy, w które ...
-
Polski konsument lubi promocje
... Bez względu na płeć jesteśmy tak samo lojalni, a właściwie nielojalni wobec marek. Produkty są naszymi ulubionymi dopóki są łatwo dostępne, tzn. znajdziemy je w pobliskim sklepie ... . Na Węgrzech zrobiłaby tak co trzecia osoba, a w Czechach co czwarta. Wobec marek artykułów spożywczych poziom lojalności w naszym kraju jest jeszcze niższy. To daje ...
-
Smartfon vs komputer: jak robimy zakupy w sieci?
... Digital Commerce, nad którą pracują marki takie jak Komputronik, Ravelo czy Balladine. Wszystkie te sklepy prowadzą sprzedaż wielokanałową, każda z tych marek obsługuje nowych konsumentów – tłumaczy Patrycja Sass-Staniszewska. – Badania Mobile Institute są zbieżne z innymi badaniami, jeśli chodzi o obserwowanie trendu korzystania z wielu urządzeń ...
-
Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci?
... półek (obie cechy 87%), szeroka oferta produktów premium, bogactwo asortymentu i różnorodność kategorii (wszystkie po 86% wskazań), a także wybór oraz dostępność marek i produktów (84%). Atrakcyjne promocje i ceny oferowanych produktów pozostają nadal bardzo ważne, ale zostały sklasyfikowane na dalszych miejscach - wskazało na nie ...
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... zmiana pozwala pod nowym kątem spojrzeć na rozwój rynku FMCG w Chinach. Świadomość tego trendu otwiera atrakcyjne możliwości rozwoju dla innowacyjnym marek. - Po raz pierwszy przeanalizowaliśmy chiński rynek dóbr szybko zbywalnych skupiając się na wydatkach na żywność spożywaną poza domem. Wynik wskazuje ...
-
Zakupy online: 3 nowe zachowania konsumenckie
... z wpływu branży e-commerce na środowisko i są gotowi zapłacić więcej za usługi świadczone w sposób ekologiczny. Oczekują także odpowiedzialnych działań ze strony marek i firm. Przyszłość branży e-commerce należy do trzech typów grup e-konsumentów W badaniach Barometr E-shopper 2019 DPDgroup wyłoniły się trzy nowe zachowania ...
-
Zakupy online, w Black Friday i podczas promocji, czyli trendy świąteczne 2022
... jako wyraźny trend w wyszukiwarce. Po trzecie, 38% badanych poszukuje tańszych zamienników stosowanych produktów, wybierając bardziej przystępne cenowo warianty zamiast droższych marek używanych do tej pory – mówi Weronika Zaręba z Google Polska. – Warto także zwrócić uwagę na stosunkowo niewielką grupę, 16% respondentów i respondentek ...
-
Ubój rytualny nadal zakazany
... Grad Mariusz 33. Graś Paweł 34. Grupiński Rafał 35. Hok Marek 36. Hoppe Teresa 37. Huskowski Stanisław 38. Janyska Maria Małgorzata 39. Jarmuziewicz ... Henryk PSL 1. Borawski Edmund 2. Borkowski Krzysztof 3. Bury Jan 4. Dąbrowski Andrzej 5. Gos Marek 6. Górczyński Jarosław 7. Grzeszczak Eugeniusz Tomasz 8. Kalemba Stanisław 9. Kasprzak Mieczysław 10. ...