eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyartykuły FMCG

artykuły FMCG - wiadomości i porady tematyczne

  • Polacy coraz chętniej kupują marki własne. Trafia do nich już co czwarta złotówka wydana na FMCG

    Polacy coraz chętniej kupują marki własne. Trafia do nich już co czwarta złotówka wydana na FMCG

    13:54 04.08.2025

    ... proc. Oznacza to, że już co czwarta złotówka wydawana na produkty FMCG trafia do marek własnych. Dynamika wzrostu utrzymuje się również w bieżącym roku - w okresie styczeń-maj 2025 ... o 8,2 proc. Z tego artykułu dowiesz się: Już co czwarta złotówka wydana przez Polaków na FMCG trafia do marek własnych. Wartość rynku marek własnych osiągnęła 63 mld zł, ...

    Tematy: marki własne, zachowania konsumentów, smart shopping, decyzje zakupowe
  • Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej

    Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej

    00:47 10.09.2023

    ... Konsumenci wydają się kierować w swoich decyzjach zakupowych zdrowiem i ekologią, ale w obliczu inflacji są znacznie ostrożniejsi w wydawaniu. To stawia sprzedawców i firmy FMCG w delikatnej sytuacji, w której muszą ostrożnie balansować między jakością, a ceną. Muszą też uwzględnić potrzeby Pokolenia Z, które odrzuca dotychczasowe trendy i zwyczaje ...

    Tematy: branża spożywcza, produkty spożywcze, rynek żywności, żywność
  • Napoje energetyczne podbijają rynek

    Napoje energetyczne podbijają rynek

    10:06 27.08.2010

    ... produktów FMCG. Pod względem ilości, co roku odnotowuje się ponad 50-procentowy wzrost. Jeśli chodzi o wartość, rynek rośnie ... rowerze lub podróży samolotem. Oferta produktowa z pewnością będzie dalej się zmieniać, jak w innych kategoriach FMCG. Warto jednak pamiętać o sugestiach zdrowotnych, aby nie nadużywać energy drinków. Dietetycy sugerują picie ...

    Tematy: napoje energetyczne, napoje, rynek napojów, artykuły FMCG
  • Rośnie sprzedaż FMCG na wsi

    Rośnie sprzedaż FMCG na wsi

    14:20 02.11.2009

    ... analiza ekonomiczna oraz porównanie wydatków gospodarstw domowych w Polsce pozwalają zauważyć, iż w ciągu ostatniej dekady siła nabywcza mieszkańców wsi dla rynku FMCG znacząco wzrosła. Wynika to zarówno z wyższego, niż dotychczas, poziomu zamożności, jak i ogólnego wzrostu liczby mieszkańców terenów wiejskich. Dane te pozwalają ...

    Tematy: FMCG, artykuły FMCG, rynek FMCG, wieś
  • Branża FMCG: sprzedaż V 2009

    Branża FMCG: sprzedaż V 2009

    12:29 12.06.2009

    Jak wynika z najnowszego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku nt. sprzedaży produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych - maj 2009 przyniósł spadek sprzedaży o 0,3% w porównaniu do poprzedniego roku, ale wartość sprzedaży wzrosła o 8,1%. Przyrost wartości sprzedaży był głównie efektem podwyżek cen kilku ...

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Branża FMCG: sprzedaż IV 2009

    Branża FMCG: sprzedaż IV 2009

    14:17 21.05.2009

    Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%. Wzrost sprzedaży wynikał w główniej mierze z zakupów dokonywanych przed ...

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Rynek FMCG: rośnie eksport do UE

    Rynek FMCG: rośnie eksport do UE

    14:07 04.05.2009

    ... przekroczył już 114,5 mld euro. Tak dobrego wyniku nie przewidywali najwięksi optymiści. Duży udział w polskim eksporcie mają żywność i inne podstawowe artykuły, bowiem w wysoko rozwiniętych technologiach nie jesteśmy jeszcze konkurencyjni. O trym, że wejście do UE zdecydowanie ułatwiło handel zagraniczny przekonana jest Dorota ...

    Tematy: branża FMCG, rynek FMCG, FMCG, produkty FMCG
  • Branża FMCG: sprzedaż III 2009

    Branża FMCG: sprzedaż III 2009

    12:00 17.04.2009

    Jak wynika z najnowszego raportu Centrum Monitorowania Rynku w marcu 2009 r., w porównaniu z lutym br., całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych pozostał na tym samym poziomie (103% w stosunku do marca 2008), liczba transakcji wzrosła do 5% z poziomu 101% (r.r) w lutym br., jednak dynamika wzrostu sprzedaży, choć nadal pozytywna, lekko ...

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Branża FMCG: sprzedaż II 2009

    Branża FMCG: sprzedaż II 2009

    12:33 09.04.2009

    ... Z Indeksu Koniunktury Konsumenckiej CMR wynika, że dane za luty 2009 pokazują nieco bardziej optymistyczny obraz niż zaraportowany w styczniu spadek sprzedaży FMCG. W lutym 2009, w porównaniu z lutym 2008, całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych nieznacznie wzrósł (o 2,6%), liczba transakcji zwiększyła się o niecały 1%. Obroty w ujęciu ...

    Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
  • Rosną wydatki Polaków na produkty FMCG

    Rosną wydatki Polaków na produkty FMCG

    12:21 23.02.2009

    ... Turcja - 13 proc. Czechy - 11,7 proc. Portugalia - 7,8 proc. Norwegia - 7,7 proc. Hiszpania - 7,3 proc. Słowacja - 6, 7 proc. Szwajcaria - 6,5 proc. Spadek sprzedaży artykułów FMCG w 2008 r. względem 2007 r. Irlandia - minus 3,8 proc. Dania - minus 2,9 proc. Węgry - minus 2,9 proc. Niemcy - minus 2,4 proc. Francja - minus 1,7 proc. Austria - minus ...

    Tematy: produkty FMCG, FMCG, artykuły FMCG, produkty codziennego użytku


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: