-
Ustawa o PPK może być niezgodna z Konstytucją
... wolności do dwóch lat. Projekt MF może okazać się niezgodny z Konstytucją Zdaniem Rządowego Centrum Legislacji zaprojektowane przez Ministerstwo Finansów przepisy ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych mogą potencjalnie naruszać wyrażoną ... dokumenty wymagane przez wdrażane przepisy, jak również zapewni merytoryczne wparcie podczas obsługi ...
-
9 kroków do efektywnego uruchomienia chatbota
... celu wychwycenia potencjalnych błędów i uzupełnienia bazy wiedzy o brakujące scenariusze. Dzięki technologii uczenia maszynowego (ML) firmy mogą analizować historyczne dane z centrum obsługi klienta, monitorować aktywność użytkowników w sieci i wyciągać wnioski – proponować nowe produkty czy usługi dostosowane do preferencji klientów. Firmy powinny ...
-
Kierowcy ze Wschodu nie pomogą polskiemu transportowi?
... pracy, ale również brak gotowości administracji publicznej do obsługi wniosków składanych przez cudzoziemców. Reprezentanci polskiej branży transportowej niemal ... powodu, mógłby spaść o około 1,5 proc – mówi Kamil Wolański, ekspert Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców (OCRK). Pewne jest, że polscy przewoźnicy szczególnie z sektora ...
-
Czy elektromobilność już wpływa na zachowania konsumentów?
... , aby dealerzy i sprzedawcy aut zaczęli myśleć o zmianie taktyki sprzedaży oraz obsługi klienta? Słów kilka o elektromobilności Słowem wstępu warto wyjaśnić, czym właściwie ... z posiadania auta elektrycznego. Należą do nich m.in.: możliwość wjazdu do centrum miast, parkowanie w specjalnie wyznaczonych miejscach, bezkarna jazda po bus pasach, niższe ...
-
Pakiet mobilności: czego boją się przewoźnicy?
... mają konkurencyjne ceny, mogą nie mieć możliwości utrzymania dotychczasowego poziomu obsługi i kontraktów ze swoimi dotychczasowymi klientami. Pakiet mobilności to też ... przysparzać chęci do inwestowania we flotę – twierdzi Kamil Wolański, ekspert Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców. Wpływ Brexitu na zakupy polskich przewoźników W 2019 r. ...
-
Wakacyjny rynek pracy: najwięcej ofert pracy na wschodzie Polski
... są również niewykwalifikowani i wykwalifikowani pracownicy fizyczni, osoby do obsługi wózków widłowych z uprawnieniami. – Pracodawcy poszukują również specjalistów IT i ... badania w 2008 roku. Najmniej optymistyczni są pracodawcy z południa (-11%) oraz centrum Polski (-11%). Niekorzystne warunki do zmiany zawodowej będą również na północy kraju (-10 ...
-
Centra danych szukają nowych lokalizacji. Warszawa na celowniku?
... , które brylują pod względem wykorzystywania niskokosztowych, zielonych źródeł energii. W centrum zainteresowania znajdują się jednak i Warszawa. Jak czytamy w opublikowanym przez Cushman ... podmiotów z szerszego ekosystemu, zastanawiających się nad najlepszym sposobem obsługi rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Warszawa przyciągnęła znaczne inwestycje ...
Tematy: inwestycje, centra danych -
Hays: na home office warto zadbać o rozwój zawodowy
... łączące transmisję online z fizyczną obecnością prelegentów i ograniczoną liczbą uczestników w centrum konferencyjnym. Można zatem oczekiwać, że profesjonaliści, którzy niechętnie podchodzili ... upatrując w okresie izolacji szansy na nadrobienie branżowych zaległości, naukę obsługi nowego programu czy też pogłębienie wiedzy na dotąd nieznany temat. ...
-
Automatyczny zwrot towaru. Na co uważać?
... odmówić wygody, z drugiej - doświadczenia kupujących pokazują, że bywa ono kłopotliwe. Europejskie Centrum Konsumenckie podpowiada, jakie kroki podjąć, gdy automatyczna procedura zawiedzie. Jak ... przesyłki okazuje się, że czegoś brakuje. Konsument zgłasza to do biura obsługi klienta sklepu. Sklep odnotowuje brak. Po automatycznym zwrocie towaru (w ...
-
Czipy płatnicze: czy poprawią nasze zdolności?
... chipy płatnicze? Badania zrealizowane przez dr Dominikę Kaczorowską-Spychalską z Centrum Mikser Inteligentnych Technologii przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego ... miniaturyzacji, możliwości dostosowania jego funkcji do rzeczywistych potrzeb i intuicyjności obsługi, uznając jednocześnie, że proces wprowadzania go pod skórę musi być ...
-
Nowy kalkulator ZUS do wyliczenia emerytury
... na kolejne lata. Symulację świadczenia przyznawanego w roku kalendarzowym, w którym wykonywane były obliczenia, klienci mogli uzyskać tylko w salach obsługi klientów, podczas e-wizyty lub u konsultantów Centrum Obsługi Telefonicznej (COT) ZUS. Teraz nowy kalkulator na PUE ZUS pozwala na wykonanie obliczeń tym osobom, które chcą sprawdzić ...
-
Jak Dyrektywa CCD II wpłynie na sektor bankowy?
... będzie miał na polski sektor bankowy? Wyjaśnia Maciej Dąbrowski, Dyrektor Centrum Rozwoju Produktów Sprzedaży Bezpośredniej z Santander Consumer Banku. Dyrektywa CCD II ... uwypukli jeszcze mocniej aspekt wsparcia klienta i asysty w całym procesie udzielenia i obsługi kredytu konsumenckiego, a także edukacji klienta w czasie trwania relacji z bankiem. ...
-
Cyfrowa rewolucja w płatnościach nie czeka na spóźnionych. Co robią banki?
... spersonalizowanych doświadczeń cyfrowych oraz realnych korzyści na każdym etapie obsługi. Cyfrowa rewolucja w obszarze płatności wynika nie tylko z potrzeb użytkowników, ale ... Europa i USA dopiero nadrabiają zaległości. Technologia to nie wszystko – klient w centrum uwagi Zmiana technologiczna to tylko część układanki. Równie ważne jest zrozumienie ...
-
EDI w Carrefour Polska
... samym możliwości otrzymywania elektronicznych zamówień handlowych, została przyjęta bardzo pozytywnie wśród dostawców już korzystających z platformy ComArch ECOD. Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów – ECOD jest uniwersalnym, wspólnym dla wszystkich partnerów handlowych rozwiązaniem EDI (ang. Electronic Document Interchange). Stanowi zarówno ...
-
Oddzwonimy do Pana
... . Z niedawno przeprowadzonego międzynarodowego badania konsumenckiego firmy Genesys wynika, że 75% ankietowanych wolałoby otrzymać telefon od konsultanta, niż podczas połączenia z centrum obsługi czekać wiele minut na jego zgłoszenie. Dzięki Genesys Voice Callback konsumenci mogą wybrać oddzwonienie w dwóch opcjach: najszybciej, jak to możliwe ...
-
Zapowiedzi LG
... się wprowadzenie do sprzedaży wersji slim tej nagrywarki (przeznaczonej do notebooków). Serwis. LG Electronics Polska zapowiada na 2004 rok uruchomienie Centrum Obsługi Klienta. Oddelegowani do tej sekcji pracownicy będą służyć pomocą techniczną zarówno dealerom jak i klientom końcowym. Do dyspozycji klientów będzie także ...
Tematy: lg, lg electronics polska -
SurfControl w Veracomp
... wirusami komputerowymi. Jako dystrybutor, Veracomp adresuje rozwiązania SurfControl do firm integratorskich i resellerów. Oferuje im pomoc techniczną przed zakupem (poprzez telefoniczne centrum obsługi CallCenter) i po zakupie (za pośrednictwem systemu internetowego HelpDesk).
Tematy: surfcontrol, veracomp -
Veracomp stawia na VoIP
... poszerzenie funkcjonalności sieci rozległych. Produkty AudioCodes zostaną objęte systemem pomocy technicznej Veracomp. System ten tworzą Call Center – telefoniczne centrum obsługi technicznej przed zakupem oraz HelpDesk – internetowe konsultacje w zakresie sprzętu i oprogramowania zakupionego w Veracomp. Dystrybutor zapewnia też wsparcie edukacyjne ...
-
Hot spot z Veracomp
... integracyjnych, obsługujących rynek dużych przedsiębiorstw i korporacji. Dodatkowo, dystrybutor zapewni im pomoc techniczną poprzez: Call Center – telefoniczne centrum obsługi przed zakupem oraz HelpDesk – internetowe konsultacje w zakresie sprzętu zakupionego w Veracomp. "Wartość sprzedaży infrastruktury dla publicznego bezprzewodowego dostępu ...
-
MultiBank - kredytówki przez Internet
... o dacie zmiany statusu wniosku. Posiadacze kart kredytowych MultiBanku zarządzają nimi za pośrednictwem serwis internetowego, usługi SMS i WAP, a także Centrum Obsługi Telefonicznej z Automatycznym Serwisem Telefonicznym. Korzystając z serwisu internetowego posiadacz karty może: samodzielnie aktywować kartę, zmienić wysokość limitów transakcyjnych ...
Tematy: MultiBank -
CTM dla Niemców we Wrocławiu
Centrum TeleMarketingowe CTM wchodzące w skład grupy SR. Teleperformance rozszerza swoją działalność na rynku polskim i niemieckim otwierając nowy ... ukierunkowaniem na telemarketing wychodzący (outbound). Został już zrealizowany pierwszy projekt dla banku BZ WBK, a w chwili obecnej prowadzone są przygotowania do obsługi dużego klienta z Niemiec ...
-
Klaster 109 węzłów za 1,6 mln
... Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) przetarg na klaster obliczeniowy wraz z oprogramowaniem. Wartość realizowanego przez ATM kontraktu wynosi ... oraz kompilatory, a także przeprowadzi szkolenie wybranych pracowników PCSS w zakresie budowy, obsługi, zarządzania i strojenia (tuning) dostarczonego klastra. W ciągu ostatniej dekady ATM wyposażył ...
-
MultiBank: świąteczna promocja
... wydaje karty ze zdjęciem, a także umożliwia samodzielną zmianę kodu PIN. Zarządzanie kartami kredytowymi umożliwia Serwis Internetowy, usługa SMS i WAP, a także Centrum Obsługi Telefonicznej z Automatycznym Serwisem Telefonicznym. MultiBank wydaje również wypukłą kartę kredytową dla studentów.
-
Veracomp dystrybutorem Sony
... bezprzewodowych jako uniwersalnej infrastruktury transportowej. Produkty Sony w Veracomp objęte zostaną systemem pomocy technicznej, który tworzą: Call Center – telefoniczne centrum obsługi technicznej przed zakupem oraz HelpDesk – internetowe konsultacje z inżynierami Veracomp. Dystrybutor zapewni też wsparcie edukacyjne i handlowe. Planowane są ...
-
Softbank przejmie Koma S.A.
... Zarządu Softbank S.A. jest połączenie firm z Grupy Koma z Softbank Serwis Sp. z o.o. i utworzenie centrum usług wsparcia technicznego oraz serwisu IT dla wszystkich firm z ... znajdą się również specjalistyczne rozwiązania dla zarządzania infrastrukturą IT, a także tworzenie i obsługi centrów wsparcia usług (help desk). „Cieszę się, że prowadzone od ...
-
Incenti w Grupie Softbank
... podejmie decyzję w sprawie przejęcia 100 % udziałów Incenti od Prokom Software S.A. W oparciu o kompetencje wypracowane przez Incenti Softbank będzie stanowił centrum obsługi outsourcingowej wszystkich klientów Grupy Kapitałowej Prokom zgodnie z aktualną strategią Grupy. Zmiany w akcjonariacie Incenti w praktyce zwiększą synergię w GK Prokom przy ...
-
Veracomp dystrybutorem Quantum
... dla przedsiębiorstw i instytucji pt. “Zaproś eksperta”. Ponadto, produkty Quantum w Veracomp objęte zostaną systemem pomocy technicznej, który tworzą: Call Center – telefoniczne centrum obsługi technicznej oraz HelpDesk – internetowe konsultacje z inżynierami Veracomp.
-
Outsourcing usług: światowe trendy
... ), czy z większą korzyścią będzie zlecanie usług krajom położonym daleko (offshore). 4. Jakie typy działalności mogą być realizowane w konkretnym kraju? 5. Gdzie umieścić centrum obsługi klienta? 6. Które firmy wybrać do realizacji określonych usług? Ian Marriott, Research Vice President Gartnera uważa, że choć wykorzystywanie offshore ESP ...
-
Nero 7 Premium Reloaded
... - Nero 7 Premium Reloaded. Pakiet zawiera 20 aplikacji w języku polskim do obsługi plików audio, video, foto, a także do przeglądania programów telewizyjnych. Nero 7 ... SIPPS pozwala na prowadzenie video rozmów w czasie rzeczywistym Nero Mobile – centrum multimedialne w urządzeniach przenośnych – umożliwia oglądanie zdjęć i filmów oraz ...
-
Rachunki osobiste: 40 proc. obsługiwanych przez internet
... nowy kanał dystrybucji produktów finansowych, który jest tańszy w porównaniu z utrzymaniem placówki bankowej. Datamonitor przewiduje, że kanał internetowy nadal pozostanie w centrum zainteresowania banków europejskich, a wydatki na nowe technologie związane z bankowością internetową znacznie wzrosną. Firma szacuje na przykład, że brytyjskie banki ...
-
Starsi pracownicy atrakcyjni dla firm
... Centrum im. Adama Smitha. Obecnie w naszym kraju aktywnych zawodowo jest jedynie 28% osób po 55-tym roku życia, podczas gdy średnia dla całej UE to 50%. „Starsi pracownicy mogą być dla pracodawcy mniej atrakcyjni ze względu na słabą znajomość języków obcych czy obsługi ...
-
Bezpieczne zakupy internetowe?
... są bezpieczne - twierdzi Zespół ds. Bezpieczeństwa Poznańskiego Centrum Superkomputerowo - Sieciowego. Specjaliści z Poznania zbadali kilkadziesiąt portali sklepów internetowych, ... na serwer). Zespół Bezpieczeństwa PCSS przeprowadził testy dotyczące różnych aspektów obsługi mechanizmów sesji oraz ciasteczek. Okazało się, że w połowie przypadków ...
-
Cybersquatting wciąż popularny
... IDN na wolny rynek, zaowocowałoby większym uporządkowaniem w tym sektorze oraz oszczędziłoby wielu firmom czasochłonnych procesów" – zauważa Ewelina Jaworska z Centrum Obsługi Klienta w 2BE.PL. – "Wówczas wszystkie podmioty, zainteresowane rejestracją nazwy zawierającej narodowe znaki diakrytyczne, mogłoby wejść w jej posiadanie, zabezpieczając ...
-
GPW: zadebiutowało Towarzystwo Finansowe SKOK S.A
... H, łącznie 399 inwestorom. Wartość emisji akcji serii H wynosi 4.165.159 zł. Środki z emisji akcji serii H mają zostać przeznaczone na utworzenie centrum Obsługi Kart i Terminali dla systemu SKOK, m.in. na zakup i instalację bankomatów. Do końca 2006r. podstawowa działalność Emitenta obejmowała współpracę ze spółdzielczymi ...
-
Karta zbliżeniowa Visa payWave już w Polsce
... w ramach wspólnego programu organizacji Visa Europe, Banku Zachodniego WBK i centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego eService. Po wakacjach BZWBK wprowadzi karty płatnicze Visa Electron ... gdzie ważna jest szybkość dokonywania transakcji, np. transport miejski, kioski, bary szybkiej obsługi. Posiadacze takich kart będą mogli w czasie krótszym niż jedna ...