CTM dla Niemców we Wrocławiu
2004-10-18 12:42
Przeczytaj także: Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków
O uruchomieniu drugiego oddziału contact center przez firmę CTM zadecydowało kilka czynników. Pierwsze dwa to chęć świadczenia usług na rynku niemieckim i rozszerzenia działalności poza centralną Polską, a kolejny to alternatywa dla dotychczasowych klientów, których projekty z różnych względów nie mogą być realizowane w Warszawie."Z chwilą przystąpienia do Unii Europejskiej staliśmy się poważnym partnerem dla firm niemieckich, coraz częściej dostajemy zapytania i zlecenia projektów" – mówi Maciej Wielkopolan, CEO CTM. "Wrocław zlokalizowany blisko zachodniej granicy Polski jest dużym atutem w kontaktach, łatwiej znaleźć ludzi posługujących się językiem niemieckim ale także, jest to strategiczna lokalizacja dla projektów polskich, w ten sposób możemy obsługiwać inne regiony. Rozwój rynku i zapotrzebowanie na usługi telemarketingowe jest bardzo duże, wymaga to znacznie większego zaangażowania firm usługowych typu call / contact center niż jest to obecnie, zatem ryzyko naszej inwestycji jest minimalne" – dodaje.
Budowa wrocławskiego contact center finansowana jest z rezerw budżetowych CTM-u przeznaczonych na tego rodzaju inwestycje, została jednak rozłożona w czasie dzięki czemu jest mniej obciążająca. W chwili obecnej we Wrocławiu działa 60 stanowisk operatorskich w pełni wyposażonych w sprzęt i oprogramowanie, a docelowo ma ich być 150.
W systemie dwu zmianowym powstanie 300 stanowisk pracy, zarządzanie tak dużym potencjałem ludzi wymaga dobrej organizacji pracy oraz stałego monitoringu, dlatego struktura oddziału odpowiada standardom wypracowanym przez warszawskie contact center – mówi Maciej Wielkopolan.
Odział świadczy wszelkie usługi contact center, z ukierunkowaniem na telemarketing wychodzący (outbound). Został już zrealizowany pierwszy projekt dla banku BZ WBK, a w chwili obecnej prowadzone są przygotowania do obsługi dużego klienta z Niemiec.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Automat w call center irytuje
-
Boom w branży call center
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
-
Call center walczy o dobre imię
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
-
Nie znasz życia, jeśli nie pracowałeś w call center
-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
-
Ustawa konsumencka w call center
-
Telemarketer - zawód znienawidzony