-
Reklama w prasie VIII 2006
Gazeta Wyborcza (Agora) miała w sierpniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej - 6,3 mln zł wpływów (spadek ...
-
Reklama w prasie IX 2006
Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie ...
-
Reklama w telewizji X 2006
Telewizja TVN odnotowała w październiku największe wpływy reklamowe pod względem cennikowym spośród wszystkich czołowych stacji - wynika z ostatnich danych firmy Expert Monitor. TVN zarobił w październiku br. 255,31 mln zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się ...
-
Reklama w telewizji XI 2006
W listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w ...
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z "Raportu AdBranch" opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Największym radiowym reklamodawcą ...
-
Cztery kółka na szklanym ekranie
... na reklamę samochodów osobowych (ponad 248 mln zł) oraz paliw, olejów i smarów (prawie 40 mln zł). Natomiast znacznie mniej pochłonęła reklama stacji benzynowych (ok. 17 mln zł), opon (ok. 13 mln zł) oraz samochodów ciężarowych i dostawczych (ok. 12 mln zł).
-
Jakie ceny w umowach - brutto czy netto?
... netto Sąd uznał za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów. Zakwalifikował to też jako nieuczciwą praktykę rynkową i czyn nieuczciwej konkurencji. Taka reklama może wprowadzać klienta w błąd i przez to wpływać na decyzje konsumentów co do nabycia towaru lub usługi. Oznaczanie ceny towaru w wysokości ...
-
Wakacje 2013: zakwaterowanie
... nie jest hotelem, motelem czy pensjonatem, to wbrew woli przedsiębiorcy reklama obiektu została zawarta na stronie ofert takich właśnie obiektów hotelarskich. ... wymagań odpowiadający rodzajowi i kategorii obiektu oraz obejrzeć uwidoczniony aktualny cennik obejmujący również dodatkowe usługi świadczone w obiekcie. Przed rozpoczęciem korzystania ...
-
Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?
... tylko dostarcza wiarygodnych danych, ale również bez większych rozmyśleń pomaga zadecydować czy reklama jest efektywna czy nie. Tu nie tylko płaci się za działanie ... . Różne rodzaje akcji, różne rodzaje rozliczeń sprawiają, że ciężko ustalić standardowy cennik. Mimo tego forma ta daje szansę reklamodawcom i Agencjom na efektywną współpracę. ...
-
Usługi telekomunikacyjne: zakupy przez Internet
... należy dokładnie przeanalizować warunki oferty, w tym również regulaminy oraz cennik świadczenia usług. 2. W przypadku wizyty kuriera należy dokładnie zapoznać się z treścią ... świadczenia usług. W pewnych sytuacjach korzystanie z gry na telefon komórkowy, której reklama wskazuje na jej darmowy charakter (np. znajdujące się w czasopismach lub ...
-
Zgoda na przesyłanie informacji handlowej pocztą elektroniczną
... więc poprosić o zgodę. Można to zrobić pocztą elektroniczną. Najpierw zgoda, potem reklama mailem O zgodę na wysyłanie reklam e-mailem można poprosić klienta np. przy okazji zawierania ... lub osoby wykonującej wolny zawód. Jest to zarówno wiadomość zawierająca cennik lub wykaz oferowanych towarów czy usług, jak i informacja o odniesionych sukcesach. ...
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły na reklamach 737,7 mln zł. O rosnącej popularności radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba marketerów, którzy wykorzystali je w swoich kampaniach. Na tak dużą dynamikę przychodów reklamowych radia ...
-
Renault Talisman Grandtour 1,7 dCI 150 KM - a ja tam lubię diesle
... jednego aspektu, Renault Talisman Grandtour jest bardzo roztropną propozycją dla całej rodziny. Dobry i ekonomiczny silnik, przestronne wnętrze, a co najważniejsze – atrakcyjny cennik przekonuje do siebie bardziej niż reklama, więc szukając propozycji z segmentu D warto odwiedzić salony francuskiej marki.