Metamorfoza MediaLink.pl
2004-04-18 00:13
Przeczytaj także: Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań
Do zmiany oprawy graficznej MediaLink.pl przygotowywano się od wielu tygodni. Nowa oprawa jest połączeniem przejrzystego układu treści oraz grafiki powstałej w stonowanych odcieniach kolorów, szarego i niebieskiego.Zdecydowano się również na zmianę logo MediaLink.pl. Nowe, powstałe w kolorach pomarańczowym i czarnym, ma wyrażać dynamikę serwisu, który chce być najszybszym źródłem specjalistycznych informacji z branży medialnej, reklamowej, telekomunikacyjnej i satelitarnej. Nowa oprawa jest zaprojektowana przyszłościowo i pozwala na łatwe wprowadzanie w przyszłości modyfikacji.
W ramach MediaLink.pl uruchomiono dwa nowe podserwisy: CTIME.pl poświęcony telekomunikacji i nowym technologiom, oraz SatNews.pl multimedialny serwis poświęcony tematyce branży satelitarnej, będący uzupełnieniem serwisu SatKurier.pl.
Serwis prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma nowymi potencjalnymi partnerami. Niebawem zmianie ulegnie także struktura organizacyjna redakcji. Wiąże się to z poszerzeniem jej składu.
W warstwie informacyjnej MediaLink.pl zamierza skupić się na szybkich i rzetelnych doniesieniach dotyczących wydarzeń na rynkach mediów, reklamy, nowych technologii, telekomunikacji i branży satelitarnej.
Niebawem wprowadzone zostaną dla użytkowników serwisu MediaLink.pl pierwsze płatne usługi, oparte na SMS Premium i płatności kartami kredytowymi.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?