eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Metamorfoza MediaLink.pl

Metamorfoza MediaLink.pl

2004-04-18 00:13

Na początku kwietnia vortal MediaLink.pl wprowadził na swoje łamy nową oprawę graficzną i nowe logo. Uruchomił również dwa nowe podserwisy tematyczne.

Przeczytaj także: Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań

Do zmiany oprawy graficznej MediaLink.pl przygotowywano się od wielu tygodni. Nowa oprawa jest połączeniem przejrzystego układu treści oraz grafiki powstałej w stonowanych odcieniach kolorów, szarego i niebieskiego.

Zdecydowano się również na zmianę logo MediaLink.pl. Nowe, powstałe w kolorach pomarańczowym i czarnym, ma wyrażać dynamikę serwisu, który chce być najszybszym źródłem specjalistycznych informacji z branży medialnej, reklamowej, telekomunikacyjnej i satelitarnej. Nowa oprawa jest zaprojektowana przyszłościowo i pozwala na łatwe wprowadzanie w przyszłości modyfikacji.

W ramach MediaLink.pl uruchomiono dwa nowe podserwisy: CTIME.pl poświęcony telekomunikacji i nowym technologiom, oraz SatNews.pl multimedialny serwis poświęcony tematyce branży satelitarnej, będący uzupełnieniem serwisu SatKurier.pl.

Serwis prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma nowymi potencjalnymi partnerami. Niebawem zmianie ulegnie także struktura organizacyjna redakcji. Wiąże się to z poszerzeniem jej składu.

W warstwie informacyjnej MediaLink.pl zamierza skupić się na szybkich i rzetelnych doniesieniach dotyczących wydarzeń na rynkach mediów, reklamy, nowych technologii, telekomunikacji i branży satelitarnej.

Niebawem wprowadzone zostaną dla użytkowników serwisu MediaLink.pl pierwsze płatne usługi, oparte na SMS Premium i płatności kartami kredytowymi.

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: medialink.pl, media
Milion euro dla twórcy WWW

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: