eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Google testuje in-stream

Google testuje in-stream

2007-01-01 00:04

Google testuje reklamy typu in-stream w celu stworzenia systemu podobnego do AdSense, który dawałby reklamodawcom możliwość zamieszczanie krótkich spotów reklamowych na dopasowanych pod względem treści i targetu witrynach internetowych.

Przeczytaj także: Google AdSense w RSS

Niedawno Google zdecydował się na emisję 15-sekundowych reklam oferty firmy ubezpieczeniowej Allstate stworzonych przez Beet.tv. Allstate zapłaciła 15 dolarów za każdy tysiąc odsłon jej reklam. Dochodami Google podzielił się z Beet.tv.

Google podkreśla, iż reklamy pojawiające się po obejrzeniu wideo, są kontynuacją wcześniejszych eksperymentów koncernu ze spotami wideo typu in-stream, które spopularyzowały wirusowy filmik, pokazujący efekt wrzucienia Mentosa do Coca-Coli Light.

Google prawdopodobnie spróbuje powiązać nowy system z należącym do niego serwisem wideo YouTube. Jednym z rozwiązań mogłoby być dostosowanie reklam wideo do charakteru filmików, po których byłyby one emitowane.

Google wpółpracuje również z MTV w celu dystrybucji poprzedzonych reklamami klipów muzycznych poprzez program AdSense.

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Rekordy na Amazon.com

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: