Google testuje in-stream
2007-01-01 00:04
Przeczytaj także: Google AdSense w RSS
Niedawno Google zdecydował się na emisję 15-sekundowych reklam oferty firmy ubezpieczeniowej Allstate stworzonych przez Beet.tv. Allstate zapłaciła 15 dolarów za każdy tysiąc odsłon jej reklam. Dochodami Google podzielił się z Beet.tv.Google podkreśla, iż reklamy pojawiające się po obejrzeniu wideo, są kontynuacją wcześniejszych eksperymentów koncernu ze spotami wideo typu in-stream, które spopularyzowały wirusowy filmik, pokazujący efekt wrzucienia Mentosa do Coca-Coli Light.
Google prawdopodobnie spróbuje powiązać nowy system z należącym do niego serwisem wideo YouTube. Jednym z rozwiązań mogłoby być dostosowanie reklam wideo do charakteru filmików, po których byłyby one emitowane.
Google wpółpracuje również z MTV w celu dystrybucji poprzedzonych reklamami klipów muzycznych poprzez program AdSense.

oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
-
Reklama w Internecie 2012
-
Google płaci za naruszanie prywatności w sieci. Rekordowo dużo
-
Integracja Google Plus i YouTube
-
Reklama w Internecie 2010
-
Reklama w Google: znaki towarowe konkurencji możliwe
-
Google: nowy model rzeczywistości?
-
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
-
NetSprint: reklama kontekstowa na Litwie