Google zamyka statystyki
2005-11-24 01:26
Przeczytaj także: Wdrożenie Google Analytics 4. Co się zmieniło i jak skonfigurować GA4?
... tak, to prawda, bardzo atrakcyjna oferta Google, jak nie trudno się domyślić ściągnęła całe masy internautów, chcących dokładnie, z google'owską precyzją monitorować ruch na swoich witrynach. Ogromny popyt na darmowy monitoring, o którym pisaliśmy w naszym serwisie kilka dni temu przyniósł niemałe problemy pracownikom Google.Specjaliści nie przewidzieli, że tak ogromna liczba napływających internautów uniemożliwi prawidłowe funkcjonowania serwisu Google Analytics – trudno się nie dziwić, usługa, która kiedyś kosztowała 200$ od tygodnia była za darmo.
Zaraz po uruchomieniu darmowej wersji serwisu internauci napotykali serie problemów, od nieudanych prób logowania, przez nie wykrywanie zainstalowanych mechanizmów serwisu na stronach po znaczne opóźnienia w prezentowaniu zbieranych danych.
Google zapowiedziało, że możliwość dokonywania nowych rejestracji zostanie wznowiona w najbliższej przyszłości. Co będzie, zobaczymy, jedno jest pewne – serwis Google Analytics okazał jest „niewypałem”, takim do jakiego Google powoli nas przyzwyczaja.
oprac. : Przemysław Strzałka / Webdiary.pl
Przeczytaj także
-
Statystyki strony od Google
-
Brand phishing w I kw. 2024. Cyberprzestępcy podszywają się pod Airbnb
-
5,5 miliarda fałszywych reklam usuniętych w 2023 roku
-
Marka Microsoft najczęściej wykorzystywana przez hakerów
-
Hakerzy podszywają się pod Walmart, Microsoft i Wells Fargo
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
-
SEO i Google w branży turystycznej. Kto radzi sobie najlepiej w internecie?
-
Google DeepMind testuje "trenera życia osobistego" AI. Czy to dobry pomysł?