Statystyki strony od Google
2005-11-15 00:11
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Wdrożenie Google Analytics 4. Co się zmieniło i jak skonfigurować GA4?
Serwis Google Analytics, uruchomiony w ostatnim czasie kierowany jest w głównej mierze do członków programu reklamowego AdWords.Google zachęca właścicieli serwisów internetowych korzyściami płynącymi z umiejętnego wykorzystanie wiedzy zawartej w Google Analytics, dokładna analiza ma pomóc w dobieraniu odpowiednich marketingowych posunięć.
Internauci jednak dostrzegają inny wymiar funkcjonowania statystyk Google, zdaniem większości pozycjonerów przynależność konkretnej strony WWW do Google Analytics ma faworyzować ją wśród innych serwisów, które do googlowskiego programu nie należą.
fot. mat. prasowe
Takim łańcuszkiem przyczynowo-skutkowym można dojść do prostych wniosków, Google podąża do całkowitego monopolu oraz komercjalizacji, co w rezultacie może przynieść skupienie większej uwagi na mniejszych wyszukiwarkach.
oprac. : Przemysław Strzałka / Webdiary.pl
Przeczytaj także
-
Google Insights for Search po polsku
-
Google zamyka statystyki
-
Brand phishing w I kw. 2024. Cyberprzestępcy podszywają się pod Airbnb
-
5,5 miliarda fałszywych reklam usuniętych w 2023 roku
-
Marka Microsoft najczęściej wykorzystywana przez hakerów
-
Hakerzy podszywają się pod Walmart, Microsoft i Wells Fargo
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
-
SEO i Google w branży turystycznej. Kto radzi sobie najlepiej w internecie?