Statystyki stron www z Google Analytics
2007-07-25 02:21
Przeczytaj także: Wdrożenie Google Analytics 4. Co się zmieniło i jak skonfigurować GA4?
W nowej wersji Google Analytics dane umieszczane są w zestawach raportów. Aplikacja pozwala prześledzić internetowe akcje marketingowe, takie jak reklamowe kampanie internetowe lub programy CPC („cost per click” – cena za kliknięcie) oraz tworzyć raporty e-mail, które można przesyłać do współpracowników zgodnie z ustalonym harmonogramem. Narzędzie przeznaczone jest dla dyrektorów firm, specjalistów od marketingu oraz właścicieli stron internetowych.Google Analytics zawiera karty wyników oraz podsumowania, które przekształcają informacje w podsumowania głównych wskaźników wydajności oraz dostarczają informacji dotyczących użytkowników.
Usługa Google Analytics jest zintegrowana z Google AdWords.
Nowo-zarejestrowani użytkownicy będą otrzymywać dostęp
do nowej wersji narzędzia. Nowa wersja Google Analytics zostanie również zaprezentowana obecnym użytkownikom.
Inne funkcje Google Analytics:
- Raporty poprzez e-mail oraz wykresy
- Dowolnie konfigurowalne ekrany startowe (dashboard)
- Opisy danych
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Google zamyka statystyki
-
Google radzi, jak wykorzystać Walentynki w biznesie
-
Google wyrusza na podbój rynku rejestracji domen
-
Komercjalizacja Google i Facebooka
-
SEO copywriting
-
Google Insights for Search po polsku
-
Google Bid Simulator dla kampanii AdWords
-
Tworzenie reklam graficznych w Google AdWords
-
Tekstowe reklamy Google Mobile Ads w Polsce