Google tworzy "AdSense for Games"
2007-07-24 10:38
Przeczytaj także: Reklama w grach komputerowych
Internetowy gigant nie zamierza stworzyć nowej konsoli, ani własnych gier. Pracuje za to nad nowym systemem "AdSense for Games". Świat gier od dawna kusił Google, który postrzega grę jako doskonałe narzędzie marketingowe mogące przynieść korzyści reklamodawcom, graczom i producentom."AdSense for Games" pozwoli reklamodawcom na zakup miejsca reklamowego w wirtualnych światach, a producentów skłoni do takiego zintegrowania systemu, który umożliwi czerpanie zysku. W ofercie AdSense znajdą się reklamy tekstowe i reklamy wideo. Początkowo system będzie testowany jedynie w grach online, ale Google zamierza rozszerzyć obszar jego działania na gry komputerowe i gry na konsolach.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
-
Gry mobilne. Jak grają Polacy?
-
Jacy są polscy gracze?
-
Kim jest polski gracz i jakie gry online najchętniej wybiera?
-
Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
-
Gamedev: polska branża gier w drodze na szczyt?
-
W gry na smartfona codziennie gra co 5. Polak
-
Gaming, czyli jak gramy w gry?