Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki
2007-08-11 00:08
Przeczytaj także: Reklama w grach komputerowych
Badanie firmy Massive, należącej do Microsoftu, że dzięki reklamie w grach rozpoznawalność marki zwiększyła się o 64 proc., a ocena marki o 37 proc. Po obejrzeniu reklamy gracze częściej rozważali także możliwość zakupu promowanego produktu.Badanie wykazało ponad to, że umieszczenie reklamy w grze wpływa na rozpoznawalność i ocenę samej reklamy, które zwiększyły się odpowiednio o 41 i 69 proc.
Niezależnie od tego, jakich kategorii produktów dotyczy reklama w podobny sposób motywuje do zakupów. Reklamy z dziedziny motoryzacji zwiększyły liczbę decyzji o zakupie produktu o 69 proc., a z dziedziny technologii o 70 proc.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
-
Google tworzy "AdSense for Games"
-
Gamedev: polska branża gier w drodze na szczyt?
-
5 powodów, dla których nie warto ściągać pirackich gier
-
Jak bardzo opłaca się praca w gamedev? Wynagrodzenia od 6 tys. brutto
-
Polska branża gier będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z