Reklama w grach komputerowych
2007-07-08 01:09
Przeczytaj także: Reklama w grach zwiększa rozpoznawalność marki
W zeszłym roku wydatki na reklamę umieszczaną w grach wyniosły ok. 370 mln dol., tymczasem w 2012 r. mają sięgnąć sumy 2 mld dol.Sceptycyzm marketerów wobec gry jako środka reklamy może okazać się błędem. Reklamodawcy obawiają się, że reklamy nie będą dobrze przyjmowane przez graczy. Tymczasem badania pokazują, że gracze akceptują reklamy umieszczane w grach, gdyż sprawiają one, że gry wydają się bardziej realistyczne.
Reklamodowacy, którzy zdecydują się na taką formę promocji muszą jednak pamiętać, że format reklamy, który sprawdza się w telewizji czy w internecie może nie sprawdzić się w grze. Reklama w grze musi być innowacyjna i tak oryginalna, jak sama gra.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
-
Google tworzy "AdSense for Games"
-
Gamedev: polska branża gier w drodze na szczyt?
-
5 powodów, dla których nie warto ściągać pirackich gier
-
Jak bardzo opłaca się praca w gamedev? Wynagrodzenia od 6 tys. brutto
-
Polska branża gier będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z