Adkontekst: boksy reklamowe Netsprint i WP
2005-11-25 00:08
Przeczytaj także: Linki sponsorowane w NetSprint
Adkontekst to stworzony przez Wirtualną Polskę i NetSprint.pl zaawansowany technologicznie system umożliwiający wyświetlanie na stronach serwisów partnerskich reklam kontekstowo dopasowanych do treści danej strony oraz charakteru całego serwisu. Reklamy prezentowane są w postaci Boksu Adkontekst. Oprogramowanie przez cały czas analizuje treść strony Partnera i precyzyjnie dopasowuje do niej reklamy włączone do programu Adkontekst. Jeśli tematyką strony są finanse, Adkontekst wyświetli na niej Boksy Adkontekst powiązane z zawartością, np. reklamy kont, kredytów, usług maklerskich itd.Boksami Adkontekst mogą być zarówno Linki Sponsorowane, jak też Boksy Reklamowe prezentowane w sieci Partnerów Wp.pl i NetSprint.pl. Każdy reklamodawca posiadający aktywną kampanię reklamową może samodzielnie zarządzać Boksami Adkontekst.
Korzyścią dla reklamodawców włączonych do programu jest zwiększenie liczby odbiorców, do których trafia reklama, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej precyzji dotarcia. Boksy Adkontekst rozliczane są tylko w modelu Pay Per Click (PPC), reklamodawca płaci za skuteczną kampanię promocyjną; wyłącznie, gdy internauta kliknie w jego reklamę.
System Adkontekst pozwala również zarabiać właścicielom serwisów WWW. Ich zyski związane są z wykorzystaniem potencjału strony internetowej, bez konieczności samodzielnego pozyskiwania reklamodawców. W chwili przystąpienia do programu zyskują dostęp do kampanii kilku tysięcy reklamodawców sieci WP.pl i NetSprint.pl. Administratorzy stron WWW mogą samodzielnie wybrać ilość reklam i ich ułożenie oraz dopasować je kolorystycznie do layoutu strony.
![Reklama kontekstowa 2012 [© maxkabakov - Fotolia.com] Reklama kontekstowa 2012](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/reklama-kontekstowa/Reklama-kontekstowa-2012-119206-150x100crop.jpg)
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
KLM wprowadza taryfę "basic" bez bagażu podręcznego - podróż tylko z małą torbą pod fotel
-
Pokolenie Z w pracy: jak różnią się priorytety i oczekiwania młodych pracowników w Polsce
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?